ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فوتبال کارلوس کروشی تیم علی منصور!


نفت نمونه بارز فوتبالی است که تیم ملی فوتبال ایران بازی می کند.یک بازی مبتنی بر دفاع هدفمند و ضد حمله در زمان طلایی.

خبر آنلاین: تیم فوتبال نفت تهران توانست تیم الشباب عربستان را هم 3 بر صفر شکست دهد. تیمی که تقریبا هر 3 روز یکبار دارد بازی می کند ، همچنان در لیگ صدرنشین است ، در لیگ قهرمانان آسیا حالا تجربه اش بالا رفته و با گرفتن 6 امتیاز از دو بازی با حریف عربستانی ، به امتیاز 7 رسیده است. درحالی که عربستانی ها در این دو هفته لیگ قهرمانان آسیا حسابی فوتبال ایران را اذیت کرده بودند ، نفت اقتدارش را به رخ حریفش کشید.

علیرضا منصوریان که برای حمایت هایش از کارلوس کروش ، از سوی بسیاری از مربیان ایرانی زیر فشار است و مربیانی چون مایلی کهن، دیگر او را از خود نمی دانند در این بازی نشان داد در 3 سالی که با کارلوس کروش در سطوح گوناگون همکاری کرده توانسته بهترین نمونه از فوتبال ایده آل او را پیاده کند. فوتبالی مبتنی بر دفاع هوشمند . بازی فیزیکی و درگیرانه و زدن ضربه به حریف در زمان خستگی. الگویی که کروش با آن توانست تیمی مثل شیلی را به زانو در بیاورد و حالا منصوریان در اولین سال حضورش در فوتبال آسیا به عنوان مربی می خواهد به جمع تیم های صعود کرده از مرحله گروهی برسد و در جمع 16 تیم برتر باشد. 


ویدیو مرتبط :
علی صادقی در تیم فوتبال اسپانیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی پروین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شد



 

علی پروین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شد

 

در حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، علی پروین به عنوان مدیر تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مطابق حکم رویانیان، مدیرعامل این باشگاه، مسئولیت مدیریت راهبری تیم فوتبال پرسپولیس به علی پروین واگذار شد و از سرمربی، مربیان و سرپرست تیم نیز خواسته شده همکاری لازم را با مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس داشته باشند.

رویانیان اظهار امیدواری کرده با توجه به هماهنگی خوبی که بین حمید استیلی و علی پروین وجود دارد، این همکاری باعث رشد و شکوفایی تیم فوتبال پرسپولیس شود.