ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فرکی: رحمتی به تنهایی فولاد را برد/ عالم و آدم ما را شایسته قهرمانی می‌دانند



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال خوزستان

 

اخبار ورزشی - فرکی: رحمتی به تنهایی فولاد را برد/ عالم و آدم ما را شایسته قهرمانی می‌دانند

سرمربی تیم فوتبال خوزستان با تمجید از درخشش سنگربان استقلال گفت:‌ رحمتی به تنهایی استقلال را برد.

حسین فرکی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر فولاد درباره این دیدار گفت: خوشحال نیستم. در روزی که می‌توانستیم قهرمان شویم شکست خوردیم هرچند شایسته این باخت نبودیم. آنهایی که بازی را دیدند مطمئنا مهر تاییدی به شایستگی بازیکنان فولاد زدند. اوج این شایستگی حضور غیرقابل پیش بینی تماشاگران خوزستانی بود. من به این تماشاگر و فرهنگ آنان افتخار می‌کنم.

 

امروز تماشاگر خوزستانی ثابت کرد چقدر باشعور، با درک و با فرهنگ است چراکه علی رغم شکست تیمش بازیکنان ما را تشویق کردند و این حرکت تماشاگر، شکست را از ذهنم خارج کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و آنها را تحسین می‌کنم که بدون غرور و ترس بازی کردند. در طول نود و اندی دقیقه بازی از لحاظ فنی همه کار کردند اما متاسفانه گل نزدند.

او افزود: امروز روز خوب رحمتی بود و من اعتقاد دارم رحمتی به تنهایی فولاد را برد. ما بهترین فرصت را از دست دادیم. استقلال از لحاظ فنی چیزی برای گفتن نداشت اما با تجربه‌اش به این پیروزی رسید.

 

ما هنوز امیدوار هستیم و همه چیز در هفته پایانی مشخص می‌شود. شاید قسمت من و تیم فولاد این باشد که با تاخیر به قهرمانی برسیم. همه عالم آدم فوتبال ایران فولاد را شایسته قهرمانی می‌دانند و امیدوارم به حقمان برسیم. من نسبت به اخراج رحمانی اعتراضی نکردم. اعتراض من روی یک ضربه اوت بود که شخص فغانی هم بعد از پایان بازی عذر خواهی کرد. داوری مشکلی نداشت. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
از صحبت های کی روش علیه رحمتی تا اخراج فرکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرکی: رحمتی به تنهایی فولاد را برد


سرمربی تیم فوتبال خوزستان با تمجید از درخشش سنگربان استقلال گفت:‌ رحمتی به تنهایی استقلال را برد.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال خوزستان با تمجید از درخشش سنگربان استقلال گفت:‌ رحمتی به تنهایی استقلال را برد.

حسین فرکی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر فولاد درباره این دیدار گفت: خوشحال نیستم. در روزی که می‌توانستیم قهرمان شویم شکست خوردیم هرچند شایسته این باخت نبودیم. آنهایی که بازی را دیدند مطمئنا مهر تاییدی به شایستگی بازیکنان فولاد زدند. اوج این شایستگی حضور غیرقابل پیش بینی تماشاگران خوزستانی بود. من به این تماشاگر و فرهنگ آنان افتخار می‌کنم. امروز تماشاگر خوزستانی ثابت کرد چقدر باشعور، با درک و با فرهنگ است چراکه علی رغم شکست تیمش بازیکنان ما را تشویق کردند و این حرکت تماشاگر، شکست را از ذهنم خارج کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و آنها را تحسین می‌کنم که بدون غرور و ترس بازی کردند. در طول نود و اندی دقیقه بازی از لحاظ فنی همه کار کردند اما متاسفانه گل نزدند.

او افزود: امروز روز خوب رحمتی بود و من اعتقاد دارم رحمتی به تنهایی فولاد را برد. ما بهترین فرصت را از دست دادیم. استقلال از لحاظ فنی چیزی برای گفتن نداشت اما با تجربه‌اش به این پیروزی رسید. ما هنوز امیدوار هستیم و همه چیز در هفته پایانی مشخص می‌شود. شاید قسمت من و تیم فولاد این باشد که با تاخیر به قهرمانی برسیم. همه عالم آدم فوتبال ایران فولاد را شایسته قهرمانی می‌دانند و امیدوارم به حقمان برسیم. من نسبت به اخراج رحمانی اعتراضی نکردم. اعتراض من روی یک ضربه اوت بود که شخص فغانی هم بعد از پایان بازی عذر خواهی کرد. داوری مشکلی نداشت.