ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فركی: برای شكست تیم بزرگ استقلال به میدان می‌رویم



 

 

 

فركی: برای شكست تیم بزرگ استقلال به میدان می‌رویم

 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: استقلال تیم بزرگی است اما ما باید برای شکست آنها به میدان می‌رویم.

حسین فرکی در مورد وضعیت تیم نفت و برتری پرگل برابر پاس در هفته گذشته گفت: آن دیدار حساسیت زیادی برای ما داشت. بازیکنان ما به دلیل وضعیت تیم در جدول لیگ احساس خطر کرده بودند و برای پیروزی در آن مسابقه وارد میدان شدند. البته نفت در اکثر دیدارها برای برد به میدان می‌رود اما بدشانسی و نداشتن تمام کننده باعث می‌شد یا بازی را مساوی کنیم یا بازنده باشیم. خوشبختانه در دیدار با پاس بازیکنان با یکدلی و رفاقت توانستند به برد برسند. رفاقت در فوتبال ما تاثیرش را همیشه دارد.

وی ادامه داد: از بدشانسی نفت همین قدر بگویم که در چهار مسابقه چهار پنالتی را از دست دادیم. در مورد داوری هم من اظهار نظر نمی‌کنم اما کارشناسان داوری اعلام کردند پنالتی‌ای که برای شهرداری تبریز گرفته شد درست نبود یا در دیدار با فولاد که با پنالتی باختیم این پنالتی صحیح نبوده است.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد دیدار با استقلال در روز جمعه تصریح کرد: خوشحالم که قبل از این دیدار مهم تیم نفت نتیجه خوبی کسب کرده و بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند و با انگیزه زیادی به دیدار استقلال می‌روند.البته نفت از چند جهت با استقلال تفاوت‌های زیادی دارد. استقلال تیم بزرگی است، تجربه 10 سال حضور در لیگ برتر و بازیکنان ملی‌پوش، بزرگ و مطرحی دارد و مهم‌تر از همه طرفداران فراوانی است که دارد. همه این موارد از این حریف یک تیم بزرگ و قابل احترام می‌سازد.

وی یادآور شد: در دیدار رفت با این تیم مساوی کردیم و بازی خوب و قابل قبولی هم ارایه کردیم. اکنون استقلال و نفت از یکدیگر شناخت بیشتری دارند و شاید آن زمان استقلال هم هنوز خوب جا نیفتاده بود اما اکنون این تیم برای رسیدن به صدر جدول انگیزه زیادی دارد و می‌خواهد تیم نفت و سایر حریفانش را شکست دهد اما ما هم برای شکست این تیم به میدان می‌رویم و به دنبال گرفتن هر سه امتیاز مسابقه هستیم. مساوی برای هر دو تیم نوعی ضرر است اما در مجموع باید دید شرایط بازی چگونه رقم خواهد خورد و نتیجه بازی چگونه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
‫مشهد 1394 المان نوروزی میدان استقلال و میدان جمهوری + لینک دانلود HD‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه‌ای جدید برای استقلال/ اتهام بزرگ مسئولان تیم ملی به خسرو حیدری!



اخبار,اخبار ورزشی ,خسرو حیدری

مسئولان تیم ملی اعلام کردند که بازیکن مصدوم استقلال بنا به خواسته خودش به ایران برنگشته است.

پس از انتقاد فراوان استقلالی‌ها از کادر فنی تیم ملی به خاطر دعوت از بازیکن مصدوم آبی‌پوشان به تیم ملی و بازنگرداندن این بازیکن به ایران، مسوولان تیم ملی مدعی شدند که خسرو حیدری خودش نخواسته به ایران برگردد و در تمرین استقلال حاضر شود.

حالا این موضوع به حاشیه‌ای جدید برای آبی‌پوشان تبدیل شده است. خسرو حیدری پس از تحمل حواشی چند روز اخیر، باید پاسخگوی این اتهام بزرگ باشد. هواداران استقلال منتظر پاسخی قانع کننده از سوی خسرو حیدری خواهند بود و او پس از جواب دادن به اعضای کادر فنی، باید به هواداران تیمش نیز پاسخگو باشد.

اخبار ورزشی - بانک ورزش