ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فردوسی پور به دنبال پخش مصاحبه...




فردوسی پور به دنبال پخش مصاحبه

 

فردوسی پور به دنبال پخش مصاحبه جنجالی علی کریمی/ علی كریمی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به سوال گزارشگر 90 مبنیبر اینكه شنیده ها حاكی از عذرخواهی شما از آجورلو مدیرعامل استیل آذین دارد، با لحن بسیار تندی گفته است: ببین! من تا حالا از بابام هم عذرخواهی نكرده ام چه برسد به این آقایون!

عادل فردوسی پور تهیه كننده و مجری برنامه نود برای پخش مصاحبه جنجالی با علی كریمی دچار مشكل شده است.


، فردوسی پور (كه همیشه با هدف پرداختن به حاشیه های فوتبال، برنامه 90 را بعنوان یكی از پربیننده ترین برنامه صدا و سیما تبدیل كرده است)، در حال رایزنی با مقامات ارشد شبكه سوم سیما برای پخش كامل مصاحبه جنجالی علی كریمی ستاره حاشیه ساز باشگاه استیل آذین است.


گفتنی است، علی كریمی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به سوال گزارشگر 90 مبنی بر اینكه شنیده ها حاكی از عذرخواهی شما از آجورلو مدیرعامل استیل آذین دارد، با لحن بسیار تندی گفته است: ببین! من تا حالا از بابام هم عذرخواهی نكرده ام چه برسد به این آقایون!


كریمی در بخشی دیگر از این مصاحبه به دلایل بازگشت خود به باشگاه استیل آذین اشاره می كند و می گوید: اگر شخص هدایتی در این باشگاه نبود، دیگر به هیچ وجه حاضر به بازگشت به استیل آذین نبودم.

وی با اشاره غیر مستقیم به آجورلو مدیرعامل استیل آذین می گوید: متاسفانه دشمنان تیم ما از خودمان هستند كه مانع نتیجه گیری تیم می شوند.


ستاره استیل آذین در این مصاحبه همچنین در مورد بازگشتش به پرسپولیس هیچ صحبتی مطرح نمی كند و با سیاست خاصی می گوید: آقای دایی نسبت به من خیلی لطف دارند.


كریمی در مورد حمایت رسانه های نوشتاری از وی در مدت دو هفته ای اخراجش از استیل آذین نه تنها از رسانه ها تشكر نمی كند، بلكه می گوید: من بازیكنی نیستم كه به این چیزها احتیاج داشته باشم!


حال باید دید عادل فردوسی پور در برنامه امشب خود می تواند این مصاحبه جنجالی را پخش نماید یا خیر./...عصر ایران


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با فردوسی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردوسی پور:صداوسیما صلاح ندید مصاحبه با ظریف پخش شود!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عادل فردوسی پور در پی تصمیم مسوولان ارشد صداوسیما مبنی بر پخش نشدن گفت وگویش با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، گفت: از ظریف و مردم عذرخواهی می کنم،صداوسیما صلاح ندید مصاحبه پخش شود.

تهیه کننده و مجری برنامه ٩٠ گفت: مسوولان صداوسیما صلاح ندیدند مصاحبه ورزشی ما با وزیر خارجه پخش شود.

پس از پخش نشدن مصاحبه برنامه ٩٠ با محمد جواد ظریف، عادل فردوسی پور در توضیح این موضوع گفت: ما برای ویژه برنامه امشب با وزیر امور خارجه گفتگوی ورزشی را انجام دادیم که مسوولان صداوسیما صلاح ندیدند این مصاحبه پخش شود. ان شاءالله بستری فراهم شود که در اولین فرصت این گفتگو پخش شود.

وی افزود: با تشکر از آقای ظریف از ایشان و مردم عذرخواهی می کنم.

یش از آغاز ٩٠ ویژه برنامه یلدا در شبکه سه با حضور چهره هایی نظیر غلامعلی خداد عادل و بهنوش بختیاری به صورت زنده پخش شد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا