ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فتح‌الله‌زاده: اصلا جباری را ندیدم



 

 

 

فتح‌الله‌زاده: اصلا جباری را ندیدم

 

در واکنش به شایعات اخیر

فتح‌الله‌زاده: اصلا جباری را ندیدم

سرپرست باشگاه استقلال شایعه دیدار با مجتبی جباری در سالن مسابقات جودو را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از مصاحبه مجتبی جباری علیه مسئولان و کادر فنی تیم استقلال اعلام شد این بازیکن روز جمعه در کنار علی فتح‌الله زاده سرپرست باشگاه استقلال در مسابقات جودو حضور داشته و صحبت‌هایی را با هم انجام دادند.

علی فتح الله زاده در این باره اظهار داشت: آن روز من اصلا جباری را ندیدم و مشغول تماشای مسابقات جودو بودم. اینکه می‌گویند در کنار جباری بودم، واقعیت ندارد.


ویدیو مرتبط :
کل کل فتح الله زاده و کامران نجف زاده در مورد قفس در ورزشگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده:جباری حق ندارد به خاطر پول قهر كند



 

 

فتح‌الله‌زاده:جباری حق ندارد به خاطر پول قهر كند

 

بی‌پولیم، با این وضعیت نمی‌توان تیم را اداره کرد

فتح‌الله‌زاده:جباری حق ندارد به خاطر پول قهر كند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: دلیل غیبت مجتبی جباری در تمرینات را نمی‌دانم اما او حق ندارد به خاطر پول قهر کند.

علی فتح‌الله‌زاده در خصوص مباحث مالی اظهار داشت: هفته پیش روزهای سختی داشتیم. سه قرارداد مهم امضا کردم و یک هفته است که به دنبال پول هستم. همچنان بی‌پولیم و بعضی بچه‌ها هنوز پول نگرفته‌اند. دو میلیارد تومانی که از سازمان تربیت بدنی می‌خواهیم هنوز به باشگاه داده نشده و همه این گرفتاری‌ها مصادف با زمان نقل و انتقالات شده است. با دست خالی به همه وعده و وعید دادیم و اگر به این شکل ادامه پیدا کند آسیب می‌بینیم.

وی افزود:‌ در یکی از روزنامه‌ها نوشته بودند که به دلیل فشار بالا، زیر سرم رفتم و متأسفانه جای دیگری در کمال بی‌انصافی نوشته بودند که این حرکت فتح‌الله‌زاده نمایشی است. این افرادی که چنین چیزی را نوشتند کجا بودند که ببینند هفته گذشته سه بار به دلیل بالا و پایین رفتن فشارم تحت نظر پزشک بودم. چطور بگویم که با این شرایط مالی اداره کردن تیم بزرگی مثل استقلال سخت است و به آدم فشار وارد می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا وزارت ورزش اقدامی برای باشگاه استقلال انجام نمی‌دهد گفت:‌ وزارت ورزش هم مسائل خاص خودش را دارد. آنها می‌گویند باید وزیر معرفی شود و حکم بگیرد. ما در بدترین زمان هستیم اما با کمک خدا توانسته‌ایم کارها را جلو ببریم. سلامتی خودم را به خطر انداخته‌ام اما با هزار بدبختی تیم را بستم. از بیرون همه می‌گویند استقلال این خریدها را انجام داده اما عملی شدن این خریدها به سادگی نبود. پرسپولیس و استقلال روزهای سختی دارند البته دوستان پرسپولیسی ما به خاطر اینکه تغییرات کمتری داشتند سختی کمتری نسبت به من کشیدند.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند بی‌پولی استقلال در آینده‌ای نزدیک سبب شود، صدای بازیکنان این تیم درآید گفت: نگران همین مسئله هستم چرا که به هر حال صدای بچه‌ها درمی‌آید.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود مجتبی جباری به دلیل مسائل مالی در تمرینات شرکت نمی‌کند تصریح کرد: من نمی‌دانم دلیل غیبت جباری در تمرین چیست و اصلا آیا قهر کرده یا نه اما اگر جباری به خاطر پول قهر کرده حقش نیست چرا که او از سایر بازیکنان استقلال بیشتر پول گرفته است و حتی حاضرم این قرارداد را روی سایت باشگاه بگذارم. اگر قرار به قهر باشد بازیکنانی مثل جواد شیرزاد، پژمان منتظری و کیانوش رحمتی این حق را دارند چرا که پول خیلی کمی گرفته‌اند. درست است که پرداختی‌ها عقب افتاده اما دلیل بر قهر کردن نمی‌شود. تیم سرمربی و سرپرست دارد و آنها باید پیگیر غیبت جباری باشند و سپس به من گزارش دهند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص وضعیت فرهاد مجیدی و اینکه اگر او با استقلال قرارداد داشت چرا عنوان شد در این تیم ماندنی شده گفت: ما اصلا با فرهاد مجیدی مشکلی نداشتیم. برای من عجیب است و مانده‌ام چطور بازیکنی که با تیم قرارداد داشت برخی‌ها مدام می‌نوشتند مجیدی از استقلال قهر کرده و یا می‌خواهد به تیم دیگری برود. اگر ما تأکید کردیم که مجیدی در استقلال ماندنی شد به خاطر نوشته برخی‌ها بود که می‌خواستند شایعه درست کنند.

وی اضافه کرد: آنها می‌دانستند مجیدی با استقلال قراداد دارد ولی با این حال دست از حاشیه سازی برنداشتند.

فتح‌الله‌زاده در خصوص جذب فریدون زندی اظهار داشت: در تلاش هستیم تا امروز که آخرین روز نقل و انتقالات است رضایت‌نامه او را از باشگاه استیل آذین بگیریم و بتوانیم از حضور او استفاده کنیم.

وی در مورد قضیه خسرو حیدری با باشگاه سپاهان گفت:‌ هنوز نقل و انتقالات تمام نشده و فکر می‌کنم امروز کمیته انضباطی در خصوص حیدری و سپاهان تصمیم‌گیری می‌کند.

فتح‌الله‌زاده در ادامه در خصوص جدایی دکتر نوروزی از استقلال عنوان کرد: دکتر نوروزی سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده است. من اولین بار او را به باشگاه استقلال آوردم اما باتوجه به مشغله‌هایی که دارد و می‌خواهد از تز خود دفاع کند گفت نمی‌تواند امسال تمام وقت در کنار تیم باشد. با توجه به اینکه سال گذشته هم ما مشکلاتی بابت مصدومیت بازیکنان داشتیم دکتر نوروزی ترجیح داد این فصل کنار ما نباشد. قرار است به زودی با دکتر شهاب و دکتر خانلری قرارداد ببندیم. آنها چون در تیم ملی هستند گروهی رابه ما معرفی کردند. چون می‌خواهیم پزشک تمام وقت داشته باشیم با آنها این مسئله را طی کرده‌ایم و قرار شد هرگاه تیم ملی برنامه‌ای داشت از این گروه چهارنفره حتما دو یا سه نفر در استقلال حضور داشته باشند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا جذب پاون منتفی شد گفت:‌ او رقم مناسبی را به ما پیشنهاد داده بود اما برای پیگیری کارهایش جهت اخذ روادید و رضایت‌نامه از باشگاه قبلی دیر شده بود. قرار است امروز به جای او یک مدافع خارجی دیگر به استقلال بیاید.