ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فاصله 7 کیلومتری مورینیو و گواردیولا


ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا با یکدیگر تنها 7 کیلومتر فاصله دارند.

خبرآنلاین: ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا با یکدیگر تنها 7 کیلومتر فاصله دارند.

جدال پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو قطعا یكی از سوژه های جالب فصل آینده لیگ برتر انگلستان می‌شود. این دو مربی كه پیش از این در فوتبال اسپانیا با یكدیگر رقابت داشتند، حالا در دو تیم مطرح شهر منچستر انگلیس رقیب هم هستند. گواردیولا سرمربیگری منچستر سیتی را برعهده دارد و مورینیو سرمربی منچستر یونایتد است.

نكته جالب درمورد این موضوع، فاصله كوتاه استادیوم منچستر یونایتد با منچستر سیتی است. این دو استادیوم تنها 7 كیلومتر با هم فاصله دارند و مورینیو و گواردیولا در فاصله 7 كیلومتری هم، برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌كنند.

فاصله 7 کیلومتری مورینیو و گواردیولا


ویدیو مرتبط :
كنفرانس خبری مورینیو و گواردیولا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراهیموویچ: مورینیو به مراتب بزرگتر از گواردیولا است



 

 

ابراهیموویچ: مورینیو به مراتب بزرگتر از گواردیولا است

مهاجم سوئی تیم فوتبال آ.ث میلان ایتالیا گفت: بدون تردید مورینیو به مراتب بزرگتر از گواردیولا است.

زلاتان ابراهیموویچ بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا تصریح کرد: گواردیولا تنها با بارسلونا به شهرت رسیده و اگر تیم دیگری به او بدهیم که بازیکنان خوبی داشته اما از داشتن کسانی مثل چاوی یا پویول بی بهره باشد باعث شکست و تحقیر گواردیولا می‌شود.

زلاتان ادامه داد: مورینیو یک مربی بزرگ است با اهداف بین المللی و شجاعت او در پذیرفتن سمت مربیگری در رئال مادرید قابل ستایش است اما گواردیولا خود را در کاتالونیا زندانی کرده و می‌ترسد در ایتالیا یا انگلیس مربیگری کند چرا که به خوبی می‌داند در سایه بارسلونا به اینجا رسیده و چیز بیشتری از مربیگری در فوتبال حرفه‌ای نمی‌داند.