ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فاجعه برزیلی از بهترین‌های جام جهانی بود؟!


جام جهانی 2014 در حالی به پایان رسید که حضور داوید لوئیز در تیم منتخب فوتبالدوستان را غافلگیر کرد.

خبرآنلاین: شب گذشته پیش از اهدای كاپ قهرمانی به تیم ملی آلمان، برنده عناوین فردی جام جهانی 2014 مشخص شدند. لیونل مسی در حالی توپ طلای تورنمنت را از آن خود كرد كه خیلی ها او را شایسته این عنوان نمی دانستند.

 مانوئل نویر هم با فاصله نسبت به دیگر رقبایش دستكش طلا را به دست آورد و جایزه بهترین بازیكن جوان هم به پوگبا فرانسوی رسید. اما چیزی كه بیش از همه فوتبالدوستان را غافلگیر كرد، حضور داوید لوئیز در تیم منتخب جام بود. نمایش های ضعیف او در بازی برابر آلمان و هلند انتقادات را از گرانترین مدافع تاریخ فوتبال به اوج خود رساند. حتی كار تا جایی پیش رفت كه مردم برزیل در یك اقدام عجیب او را در یك سایت خرید و فروش به حراج گذاشتند. با این حال مسئولان فیفا بدون توجه به نظرات مردم و نمایش لوئیز در دو بازی آخر او را در تركیب تیم منتخب قرار دادند. هر چند به نظر می رسد هدف فیفا از این انتخاب مرهم گذاشتن روی زخم های تیم میزبان بوده است.


ویدیو مرتبط :
هر 15 گل رونالدوی برزیلی در جام های جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برزیلی‌ها خواستار هم گروهی با ایران در جام جهانی



اخبار ,اخبار ورزشی,قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل


اخبار ورزشی - برزیلی‌ها خواستار هم گروهی با ایران در جام جهانی

هواداران فوتبال برزیل در آستانه جام جهانی 2014 برزیل دوست دارند که تیم ملی کشورشان با ایران هم گروه شود.

به گزارش  ایسنا ، قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل جمعه در شهر باهیای برزیل برگزار خواهد شد و 32 تیم راه یافته به بیستمین دوره جام جهانی حریفان خود را خواهند شناخت.

در حالی که تب و تاب قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل به اوج خود رسیده است بر اساس آنچه سایت "بلیچر ریپورت" گزارش کرده هواداران فوتبال برزیل دوست دارند تیم‌شان با ایران در جام جهانی هم گروه شود. هواداران برزیلی معتقدند که جام کنفدراسیون‌ها روحیه تیم ملی برزیل را بالا برده و بهتر است برزیل در جام جهانی در گروهی آسان با تیم‌های ایران، شیلی و کرواسی هم گروه شود.

قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 13:00 به وقت محلی و 19:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد و پس از 90 دقیقه‌ نمایش موزیکال قرعه کشی جام جهانی رسما آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که مراسم قرعه کشی جام جهانی در 193 کشور جهان به صورت زنده پخش خواهد شد و 1300 مهمان و دو هزار خبرنگار در این مراسم حضور دارند.

همچنین از مهمانان حاضر در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل، می‌توان به پله - اسطوره فوتبال برزیل، رونالدو- برترین گلزن جام‌های جهانی و ببتو – ستاره سابق برزیل، سرجف هورست تنها بازیکنی که توانست در فینال جام‌ جهانی هت ریک کند، فابیو کاناوارو کاپیتان ایتالیا در جام جهانی 2006 ، لوتار ماتئوس که سابقه بیشترین حضور در جام جهانی را دارد، اشاره کرد. 

اخبار ورزشی - ایسنا