ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فاتحه پرسپولیس را خوانده‌اند!



اخبار,اخبار ورزشی,پرسپولیس

خبری از اسپانسر نیست و سرمایه‌داری حاضر نمی‌شود حامی مالی شود؛ حساب باشگاه خالی است، پولی از ابتدای فصل به بازیكنان پرداخت نشده، برخی بازیكنان جوان این تیم جایی برای خوابیدن ندارند و در سالن كنفرانس ورزشگاه محل تمرینشان می‌خوابند.

شنیده شده كه بازیكنان تیم بعد از بازی با فولاد پول شام نداشته‌اند و بیسكوئیت  خورده‌اند و شایعه اعتصاب بازیكنان در اعتراض به این وضعیت دهان به دهان می‌چرخد.

 

حالا هم باشگاه شماره حسابی اعلام كرده تا هواداران به تیم كمك كنند، این اوضاع و احول باشگاه پرسپولیس است، یكی از تیم‌های بزرگ فوتبال ایران و آسیا كه روزگار ناخوشی این روزها دارد و حالا چشم مدیرانش برای تأمین هزینه‌های تیم به دستان هواداران است كه همتی كنند و پولی به حساب بریزند تا چرخ این باشگاه بچرخد! حركتی كه انتقادهای زیادی را به همراه داشته و پیشكسوتان قرمزها موضع گرفته‌اند و گفته‌اند شأنی برای باشگاه نمانده و می‌گویند فاتحه باشگاهی را كه از هوادارانش كمك مالی می‌خواهد، باید خواند.


نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش گفته بود استقلال و پرسپولیس دغدغه مالی نخواهند داشت و وعده داده بود وزارت ورزش از طریق منابعی كه دارد به این دو تیم كمك خواهد كرد تا بی‌پولی دامن این دو تیم را نگیرد

 

. حالا چند هفته بعد از وعده سجادی، مشكلات مالی در پرسپولیس به اوج رسیده و خبری از پول‌های وعده داده شده وزارت ورزش نیست و مذاكرات با اسپانسرها به بن بست خورده است. در حساب باشگاه حتی پولی نیست كه برای بازیكنان این تیم شام بخرد تا جایی یك خبرگزاری دیروز مدعی شد كه بازیكنان پرسپولیس پس از آخرین بازیشان شام بیسكوئیت  خورده‌اند.

 

بازیكنان پس از برد مقابل این تیم اهوازی و در زمانی كه به فرودگاه آمده بودند تا از اهواز راهی تهران شوند به دلیل نداشتن پول نتوانستند شام بخورند و بازیكنان سرخپوش تهرانی به جای شام بیسكوئیت  خورده و جالب اینجاست كه هزینه این بیسكوئیت ‌ها را هم كریم باقری حساب كرده بود.


مشكلات مالی در باشگاه پرسپولیس به حدی زیاد شده كه بازیكنان این تیم ماه‌هاست پولی از باشگاه دریافت نكرده‌اند و بازیكنان جوانی مثل علی فاطمی ‌شب‌ها در رختكن ورزشگاه درفشی‌فر می‌خوابند. بی‌پولی سبب شده تا شایعه اعتصاب بازیكنان پرسپولیس در اعتراض به این وضعیت بالا بگیرد و گفته می‌شود در صورتی كه این شرایط ادامه پیدا كند شاید مانند فصل گذشته بازیكنان این تیم دست به اعتصاب بزنند، تصمیمی كه می‌تواند حاشیه‌های پرسپولیس را بیشتر كند.

 

برانكو در واكنش به بحران مالی پرسپولیس دیروز به خبرگزاری فارس گفت: «بازیكنان در وضعیت سختی به سر می‌برند و من واقعاً‌ كلاهم را به نشانه احترام و تعظیم برای آنها برمی‌دارم و طبیعی است كه در این شرایط سابقه كاری من ضربه بخورد.»
   
در این اوضاع و شرایط بود كه پرسپولیسی‌ها از هواداران برای كمك به باشگاه استمداد كرده‌اند و به همین خاطر هم شماره حسابی از سوی باشگاه در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر شده است تا هواداران به تیمشان كمك كنند.

 

در بخشی از خبر سایت باشگاه پرسپولیس در این باره آمده است: «در روزگاری كه عوامل مختلف كه شاید بازگو كردن آنها در این شرایط به صلاح نباشد، دست به دست هم داده‌اند تا باشگاه در پروژه جذب اسپانسر دائمی با مشكل مواجه شود حمایت ما هواداران به عنوان صاحبان اصلی این تیم می‌تواند گره‌گشای مشكلات مالی باشگاهی باشد كه نماد عزت و غرور ماست.»

 

اكبر طاهری، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس هم دیروز در یك نشست خبری در این‌باره گفت: «هواداران خیلی‌ از باشگاه‌های بزرگ در تأمین مسائل مالی به آنها كمك می‌كنند. نگاه ما در این خصوص نگاه باشگاه‌مدارانه است. در خصوص این موضوع مصوبه‌ای در باشگاه نداشته‌ایم، بلكه حركتی خودجوش بوده كه خود هواداران انجام داده‌اند تا از این راه كمك كنند.»
   
اعلام شماره حساب برای كمك هواداران واكنش كادر فنی پرسپولیس را به همراه داشته و دیروز كریم باقری مربی پرسپولیس در این باره گفت: «این مسئله برای باشگاه زشت است و نمی‌‌دانم تصمیم‌گیرنده مدیرعامل باشگاه است یا كسانی كه او را انتخاب كرده‌اند. باید تصمیمی برای پرسپولیس بگیرند كه مایه آبروریزی این تیم نشود.

 

چرا باید شماره حساب به هواداران داده شود؟ اگر قرار است شماره حساب بدهید پس شما در باشگاه پرسپولیس چه‌كار می‌كنید؟ تیم را به هواداران بدهید تا آنها باشگاه را اداره كنند. اگر نمی‌توانند تیم را اداره كنند، بروند و مدیران دیگری بیایند.»


البته این حركت باشگاه با واكنش تند پیشكسوتان و مربیان پرسپولیس هم روبه‌رو شده است. رضا وطن‌خواه با انتقاد شدید از اقدام اخیر مدیران این باشگاه دیروز به خبرگزاری ایسنا گفت: «اعلام شماره حساب و دریافت وجه از مردم به شأن این باشگاه لطمه می‌زند.

 

البته این آقایان كه شأنی برای باشگاه باقی نگذاشته‌اند.» حمید جاسمیان، بازیكن سابق پرسپولیس هم می‌گوید به‌رغم ارادتی كه به مسئولان باشگاه پرسپولیس دارد باید فاتحه باشگاهی را كه از هوادارانش پول می‌خواهد، خواند.

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
با این کلیپ فاتحه اجماع بر خلافت ابوبکر خوانده شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهرداد پولادی:مردم را گول نزنیم،باید فاتحه این پرسپولیس را خواند!



مهرداد پولادی:مردم را گول نزنیم،باید فاتحه این پرسپولیس را خواند/لجبازی های ژوزه اهمیتی برایم ندارد/با این شرایط شاید آخر فصل از پرسپولیس بروم

بازیکن پرسپولیس می گوید اگر شرایط همین طور ادامه داشته باشد شاید فقط تا پایان فصل در این تیم بازی کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دل مهرداد پولادی خیلی پر است.با این حال سعی می کند تا جایی که امکان دارد دندان روی جگر بگذارد.مهرداد می گوید:«من همیشه به تمام مربیانی که داشته ام احترام گذاشته ام.»پولادی حرفی می زند که ممکن است واکنش های زیادی را به همراه داشته باشد.او می گوید با شرایطی که به وجود آمده باید یک فاتحه برای پرسپولیس خواند!یک بار دیگر ژوزه تو را روی نیمکت ذخیره ها نشاند.او یا به تو بازی نمی دهد یا اینکه در نیمه اول تعویض ات می کند.برایم اهمیتی ندارد.بگذارید او لجبازی اش را بکند.ژوزه مختار است که تیمش را خودش ارنج کند و نمی توان خرده ای به او گرفت.من همیشه در هر تیمی که بوده ام به تصمیمات مربیانم احترام گذاشته ام.این بار هم ماجرا فرقی نمی کند.

*فکر نمی کنی این لجبازی ها به ضرر پرسپولیس تمام می شود؟

من اگر الان حرفی بزنم می گویند دارد حاشیه درست می کند.اما مربی تیم باید به خاطر نتایجی که می گیرد پاسخگو باشد.حرف من این است که نباید مردم را گول زد.پرسپولیس امسال خوب بازی نمی کند.از اول فصل مدام گفته ایم همه چیز درست می شود،اما نیم فصل هم تمام شد و اتفاقی نیفتاد.

*این حرف ها را به دلیل اینکه نیمکت نشین شده ای می زنی؟

نه،من حقیقت را می گویم.به نظر شما پرسپولیس خوب بازی می کند؟هر روز شرایط دارد بدتر می شود.نیم فصل تمام شد و ما فقط 5 برد داشته ایم.این آمار برای تیمی مثل پرسپولیس خوب است؟به نظرم با گرفتن این نتایج باید فاتحه پرسپولیس را خواند.

*در بازی با تراکتورسازی پرسپولیس از سمت چپ نفوذ زیادی نکرد.در حالی که بیشتر حملات تراکتورسازان هم از این سمت انجام می شد.این در حالی است که یک بازیکن غیر تخصصی در پست دفاع چپ بازی می کرد.چه نظری در این مورد داری؟

من چه چیزی باید بگویم؟همه چیز به خاطر لجبازی است.دلم نمی خواهد فکر کنید چون به نیمکت چسبیده ام این حرف ها را می زنم.باید با مردم رو راست بود.

*فکر می کنی چه اتفاقی افتاد که ژوزه این رفتار را با تو می کند؟تو یکی از بازیکنان ثابت او بودی.

نمی دانم. یکی به من زنگ زده بود و می گفت شاید به خاطر حمایتت از علی کریمی است که ژوزه لجش گرفته است.من هم گفتم اصلا برایم مهم نیست.اگر باز هم به عقب برگردم همان کار را انجام می دهم و از علی آقا حمایت می کنم.

*به نظرت یکی از دلایل نیمکت نشینی ات کارلوس کروش نیست؟ او هم با مانوئل اختلاف دارد.در مقطعی که مانوئل کریمی را از پرسپولیس کنار گذاشت کروش او را به تیم ملی دعوت کرد.این ماجرا حالا برای تو تکرار شده است.

به خدا خودم هم نمی دانم چرا این کارها را می کند.کروش بازی من و علی را دیده و می داند که می توانیم به تیم کمک کنیم.اما این آقا از روی لجبازی تصمیماتی می گیرد که به ضرر پرسپولیس تمام می شود.من در بازی های غرب آسیا بهترین بازی هایم را انجام می دهم تا همه بدانند که پولادی هرگز در زمین مسابقه برای تیمش کم نمی گذارد.

*در بازی با تراکتور هواداران خیلی تو را تشویق کردند.پرسپولیس در این بازی نیاز به یک بازیکن چپ پا و تخصصی داشت اما...

من عاشق هواداران هستم و دست تک تک آنها را می بوسم.من آمده ام تا به پرسپولیس کمک کنم.خیلی هم جلوی خودم را گرفته بودم که این حرف ها را نزنم.اما دیگر صبرم تمام شد.این مدتی هم که سکوت کرده بودم به خاطر احترامی بود که به دو عزیز قائل بودم. هواداران بدانند که آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن پرسپولیس است و بس.

*قرارداد تو تا پایان فصل است.پس از اتمام این قرارداد آن را تمدید می کنی؟

نمی دانم،اما اگر شرایط تغییر نکند فقط می توانم برای این تیم آرزوی موفقیت کنم.دلم می خواهد هواداران همه چیز را بدانند.مشکل پرسپولیس بازیکنان آن نیستند.مشکل کسان دیگری هستند که این اتفاقات را رقم می زنند.من خودم از زمانی که پرسپولیسی شدم همیشه محبت هواداران را پشت سرم داشته ام و به همین دلیل از آنها ممنونم.

*با این شرایط فکر می کنی آینده پرسپولیس چه می شود؟

تیم ما بازیکنان خوبی دارد و باور کنید اگر همین بازیکنان نبودند همین 21 امتیاز را هم نمی گرفتیم.امیدوارم که همه چیز درست شود./خبرآنلاین