ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت مهاجم پرسپولیس مقابل سپاهان/ قاضی و ماهینی مشکلی ندارند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

غیبت مهاجم پرسپولیس مقابل سپاهان/ قاضی و ماهینی مشکلی ندارند

خبرگزاری فارس: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت مهاجم این تیم در دیدار برابر سپاهان خبر داد.

دکتر وجیه‌الله چشمه سری پس از تمرین امروز در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: علی رغم تلاش‌های فراوان متاسفانه غلامرضا رضایی به دلیل دردی که هنوز احساس می‌کند در بازی با سپاهان نمی‌تواند به میدان برود اما سعی می‌کنیم او را به بازی مقابل آلومینیوم برسانیم.

وی افزود: قاضی و ماهینی پس از تمرین امروز خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتند و در بازی مقابل سپاهان به میدان می‌روند.

وی درباره مصدومیت امیر عابدزاده نیز گفت: عابدزاده کمی از ناحیه شانه دست احساس درد می‌کرد که در تمرین امروز به او استراحت دادیم اما مشکل خاصی ندارد.

این در شرایطی است که فشنگچی و پولادی همچنان برای رفع مصدومیت به فیزیوتراپی می‌پردازند و 2 یا 3 بازی آینده این تیم را از دست داده‌اند./فارس


ویدیو مرتبط :
‫گل اول پرسپولیس به نفت ماهینی پنالتی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره 99 برای مهاجم جدید پرسپولیس/ خلعتبری: مشکلی برای بازی در داربی ندارم



 هیات فوتبال تهران,خلعتبری,قرداد خلعتبری

شماره 99 برای مهاجم جدید پرسپولیس/ خلعتبری: مشکلی برای بازی در داربی ندارم

محمدرضا خلعتبری گفت: اگر امروز مجوز بازی‌ام (ITC) صادر شود مشکلی برای حضور در داربی نخواهم داشت.

به گزارش  (ایسنا)، مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از ثبت قراردادش در هیات فوتبال تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در دیدار با استقلال برای تیمش بازی می‌کند، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی در داربی وجود داشته باشد. اگر امروز مجوز بازی برایم صادر شود مشکلی نخواهم داشت. مصدومیت کوچکی دارم اما حضورم در داربی بستگی به نظر دایی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه پیراهنی را در پرسپولیس می‌پوشد، یادآور شد: در هر تیمی که بازی کردم دوست داشتم لباس شماره 9 را بپوشم. اکنون این لباس در اختیار بازیکن دیگری است، به همین دلیل با شماره 99 برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

خلعتبری با ابراز خوشحالی از پیوستنش به پرسپولیس، اضافه کرد: از موقعی که در فوتبال امارات بازی می‌کردم گفتم که خلیج همیشه برایم خلیج‌فارس است. قرارداد من زمانی بسته شد که نام مجعول خلیج عربی بر روی لیگ امارات گذاشته نشده بود. اگر از ابتدا نام لیگ امارات مجعول بود به هیچ وجه در فوتبال این کشور بازی نمی‌کردم.

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چطور از پول هنگفت فوتبال امارات گذشتید، یادآور شد: درست است که مبلغ قراردادم زیاد بود اما مقابل نام ایران و خلیج‌فارس هیچ چیز نبود. من از رویانیان تشکر می‌کنم، چون نقش زیادی در بازگشت من به پرسپولیس داشت. از هدایتی هم تشکر می‌کنم و می‌خواهم حضوری ایشان را ببینم چرا که پول انتقام را فراهم کرد.

وی گفت: از امروز تمریناتم را با پرسپولیس آغاز می‌کنم، صبح وزنه می‌زنم و از بعدازظهر با تیم تمرین خواهم کرد.

ملی‌پوش جدید پرسپولیس گفت: نمی‌توانم حرف‌هایم را در چند کلام بگویم چون باید یک دفتر بنویسم. در این یکی، دو ماه داستان‌ها و اتفاقات بسیاری روی داد که شکر خدا منجر به عقد قرارداد با پرسپولیس شد.

 

از سردار رویانیان ممنون و متشکرم که شبانه روز پیگیر این انتقال بودند. امیدوارم که بتوانم همچون دوران حضورم در سپاهان، برای پرسپولیس هم بهترین بازی‌هایم را به نمایش بگذارم تا انتظارات هواداران را برآورده کنم و نماینده خوبی برای دوستداران پرسپولیس که دوست داشتند من هم پیراهن این تیم را به تن کنم، باشم.

خلعتبری در ادامه گفت: خوشحالم که به پرسپولیس پیوستم. برای من، کشورم عزیز است و به آن تعصب دارم و با آمدنم به پرسپولیس خیالم از بابت بسیاری مسائل که ممکن بود که فوتبالم را تحت تاثیر قرار دهد، راحت شد. بعدها در این‌باره بیشتر صحبت خواهم کرد.

وی تصریح کرد: وظیفه خودم می‌دانم از مدیر باشگاه عجمان نیز تشکر و تقدیر کنم. آنها برای من بهترین هتل و امکانات را فراهم کردند و برای انتقالم به پرسپولیس نهایت همکاری را داشتند. هرگز این مسائل را فراموش نمی‌کنم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس انجام داده و نماینده شایسته‌ای برای هواداران باشم.

 

از آقای هدایتی که برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه اقدام کردند، تشکر می‌کنم. همه می‌دانند که طی هفته‌های اخیر این انتقال شرایط خاصی پیدا می‌کرد. یک روز امیدوار بودیم و یک روز نا امید اما در نهایت تقدیر این بود که من پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و حالا می‌خواهم بهترین باز‌ی‌هایم را انجام بدهم.

خلعتبری درباره اینکه از میلیاردها تومان پول گذشته ولی برخی انتقادهایی را مطرح می‌کنند، گفت: نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. به هر حال مردم آگاه هستند.

وی درباره اینکه دوست دارد چه شماره پیراهنی را در پرسپولیس بر تن کند، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که من شماره 9 را دوست دارم ولی ظاهرا این شماره را بازیکنان بر تن کرده‌اند. اگر این امکان وجود نداشته باشد، شماره‌های 33 یا 99 را هم دوست دارم.

خلعتبری در پایان گفت: همیشه گفته‌ام فوتبالم را به نوعی مدیون آقای دایی هستم. ایشان به من اعتماد کرده‌اند و در آن برهه حساس و در بازی‌های انتخابی جام جهانی مرا به تیم ملی دعوت کردند و همان بازی‌ها پشتوانه‌ای برای پیشرفت من در فوتبال ایران شد. حالا خوشحالم که شاگرد علی آقا خواهم بود.

 

اعتماد مربی به بازیکن، هم از نظر فنی و هم از نظر روحی - روانی تاثیر ویژه‌ای در موفقیت و کارآیی بازیکن دارد. خوشحالم که نسبت به این موضوع در پرسپولیس شرایط خوبی خواهم داشت. با این وجود باید دو چندان تلاش کنم؛ چرا که می‌دانم مربی، باشگاه و هواداران انتظارات بسیاری از من دارند. انشاءا... که بتوانم نزد آنها سربلند باشم و بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارم./ایسنا