ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت خدیرا ربطی به اعتصاب ندارد




 

غیبت خدیرا ربطی به اعتصاب ندارد

 

سرماخوردگی و ضعف بدنی علت اصلی است

غیبت خدیرا ربطی به اعتصاب ندارد 

هافبک دفاعی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا نه به دلیل اعتصاب بلکه به علت سرماخوردگی شدید و ضعف بدنی در تمرینات تیمش حاضر نشد.  

به نقل از مارکا اسپانیا، سامی خدیرا (خضیرة)، بازیکن آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا از روز قبل به علت سرماخوردگی شدید و ضعف بدنی در اردوی رئال حاضر نشده و وکیل این بازیکن دلخوری باشگاه به خاطر اعتصاب این بازیکن را بی مورد دانسته است.خدیرا در تماس تلفنی با مورینیو نیز از او عذرخواهی کرده و کادر پزشکی رئال مادرید نیز برای معاینه و تایید سخنانش به منزل مسکونی او رفته‌اند.بسیاری از بازیکنان بزرگ شاغل در لالیگا در اعتصاب به سر می برند اما باشگاه رئال مادرید از همه بازیکنانش خواسته تا به خاطر جام سانتیاگو برنابئو و بازی مقابل گالاتاسرای ترکیه در تمرینات به صورت منظم حاضر شوند.


ویدیو مرتبط :
مبحث غیبت، گام ششم(ریشه های غیبت) از منظر قرآن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو: غیبت طارمی ربطی به قرارداد نداشت


سرمربی پرسپولیس گفت: طارمی چون آماده نبود بازی نکرد و ربطی به قرارداد نداشت.

کاپ: برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت مهدی طارمی اظهار داشت: بازی با صبا برای ما مرگ و زندگی بود. طارمی چون آماده نبود بازی نکرد و ربطی به قرارداد نداشت. از بچه های ملی پوش انتظار بیشتری می رود. کسانی که به تیم ملی دعوت نشدند نسبت به بقیه نه تنها اولویت ندارند بلکه کار سخت تری هم دارند.

وی درباره آمدن طاهری به تمرین امروز خاطرنشان کرد: طاهری امروز به تمرین آمد و تبریک عید هم گفت. همچنین به بچه ها عیدی دادند. از بچه ها بابت تلاششان در طول فصل تشکر کردند؛ واقعا بچه ها خیلی زحمت کشیدند. آن ها در تمامی تمرینات جدی کار کردند. هواداران ما هم استحقاق بهترین ها را دارند. همه، از تدارکات تا مدیریت در تلاش هستند اما بازیکنان مهمترین نقش را دارند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه افزود: بهترین شیرینی برای من وقتی است که بچه ها در بهترین وضعیت خود باشند. می خواستم به چهارشنبه سوری خبرنگارها بیایم اما دعوتم نکردند. جلوی هتل ما ترقه بازی بود. جالب است بدانید در کرواسی ما هم از این مراسم ها داریم.

وی درباره تمدید قراردادش گفت: با باشگاه توافق کردیم. هنوز نهایی نشده است اما فرصت نبود که این کار را انجام دهیم.

برانکو درباره سالی که گذشت و سالی در  پیش رو است؛ گفت: سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. ابتدا برای بقا می جنگیدیم. 4 مدیرعامل عوض شده بود. خطر این وجود داشت که ما به لیگ 1 سقوط کنیم اما با تصمیم بزرگ باشگاه و آمدن دکتر طاهری، مشکلات حل شد. با 7 بازیکن فصل را شروع کردیم. هادی هم از بین ما رفت و کار سخت تر شد. دوست ندارم از گذشته ها زیاد حرف بزنم. خوشبختانه سال خوب تمام شد. مردم را به استادیوم برگردانیم. نتایج خوبی گرفتیم. از لحاظ مالی وضعیت در حال بهبود است. استادیوم کاظمی هم در اختیار گرفتیم. از طرفی بازیکنان جوانی داریم که می توانند در ادامه به ما کمک کنند. برای سال جدید هم برنامه های زیادی داریم. می خواهیم آن چیزی که ارتش سرخ می خواهد را عملی کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بهترین بازی که از پرسپولیس دیده، بیان داشت: همه بازی هایی که انجام دادیم خوب بود. سخت است که بگویم کدام بهترین بود. دو بازی با ذوب آهن و سپاهان را که نبردیم خیلی خوب بودیم. مقابل فولاد، تراکتور و استقلال خوزستان هم خوب بودیم. نمایش های خوبمان خیلی زیاد بود.

وی درباره بازی با استقلال تصریح کرد: خیلی شاد هستم که دوباره با استقلال روبرو می شویم. شاید در همان بازی تیم قهرمان مشخص شود. اگر استادیوم جا داشت یک میلیون نفر هم می آمدند. باعث افتخار است که در این بازی حضور دارم.

برانکو درباره رای صادر شده AFC درباره ایران و عربستان اذعان داشت: خیلی غافلگیر شدم. به خاطر یک ترقه نباید این اتفاق رخ می داد. در همه جا این اتفاق رخ می دهد. من چند سال در اینجا مربی بودم و ایران بسیار کشور امنی است. رای صادره برای من نامفهوم است. عراق در بدترین وضعیت به اینجا آمد و بازی کرد. مگر عرسبتان کیست؟

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه لقبی به او داده شود؛ به خبرنگار کاپ گفت: من لقب جوان های خودم را هنوز دارم. پروفسور به من می گویند چون شغلم همین است و معلم بوده ام. وقتی دو سالم بود و حرف زدم. بعضی حرف ها را نمی توانستم به درستی بزنم. از همان موقع به من می گفتند، تاناس. تا چند وقت اسم خودم را هم نمی دانستم.

برانکو در پایان گفت: برای شما و مردم ایران سال خوبی را آرزو دارم.