ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غیبت تیم کاهیل در دیدار دوستانه استرالیا مقابل آلمان



 

 

 

غیبت تیم کاهیل در دیدار دوستانه استرالیا مقابل آلمان

 

تیم کاهیل، هافبک تهاجمی تیم ملی استرالیا، دیدار دوستانه این هفته تیمش مقابل آلمان را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد.

در اطلاعیه که توسط فدراسیون فوتبال استرالیا منتشر شد، این ستاره 31 ساله که در لیگ برتر برای اورتون بازی می کند، قادر نخواهد بود در دیدار سه شنبه شب که در مونشن گلادباخ برگزار می شود، کانگوروها را همراهی کند.

کاهیل که همراه با استرالیا در جام ملت های آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید، پس از بازگشت از این رقابت ها تنها 4 بازی برای اورتون انجام داد.

استرالیا و آلمان سال گذشته در اولین دیدارشان در جام جهانی به مصاف هم رفتند که آلمان موفق شد 4-0 به پیروزی برسد. در آن دیدار کاهیل از زمین بازی اخراج شده بود.


ویدیو مرتبط :
صدای انفجار بمب در جریان دوستانه دیدار آلمان و فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار دوستانه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند برای رفع اختلافات بر سر روبن!



 

 

 

دیدار دوستانه بایرن مونیخ و تیم ملی هلند برای رفع اختلافات بر سر روبن!

 

بایرن و اتحادیه فوتبال هلند بر سر دیداری دوستانه به توافق رسیده‌اند.

بحث و جدل بایرن مونیخ و اتحادیه فوتبال هلند بر سر مصدومیت همسترینگ آرین روبن دارد به پایان می‌رسد و دو طرف مشکلات را در دیداری دوستانه حل خواهند کرد.

بال هلندی در حالی از جام جهانی برگشت که شکافی پنج سانتی‌متری در همسترینگ او به وجود آمده بود و بایرن که دستمزد او را می‌پردازد به دنبال دریافت خسارت بود.

روبن فصل پاییز را به کلی از دست داد و اتحادیه فوتبال هلند هم حاضر به پرداخت حقوق او در این ماه نشد. در هر حال دو طرف تصمیم به برگزاری دیداری دوستانه گرفته‌اند.

کارل هاینس رومنیگه، رییس باشگاه بایرن گفته است: «هلندی‌ها می‌خواهند مشکل حل شود. ما هم دچار خسارت‌های ورزشی و مالی شده‌ایم.

راه حل مسابقه‌ای بین هلند و بایرن است که به ما اجازه می‌دهد ضررهای مالی‌مان را جبران کنیم. دو طرف بر سر این راه حل به توافق رسیده‌اند.»

تاریخ دقیق این دیدار مشخص نیست.