ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غلامرضا رضایی: پرسپولیس روی غلطك افتاده



 

 

 

غلامرضا رضایی: پرسپولیس روی غلطك افتاده

 

غلامرضا رضایی گفت: پرسپولیس دوباره روی غلطک افتاده و بازی به بازی به صدر جدول نزدیک می‌شود.

غلامرضا رضایی گفت: فکر می‌کنم بر خلاف بازی با الاتحاد که صحبت‌های دایی به خوبی در زمین اجرا نشد، بازیکنان در بازی مقابل پاس به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کردند.

رضایی در مورد علت اجرا نشدن دستورات دایی در بازی با الاتحاد هم گفت: به نظر من بعضی مواقع بازیکنان خودشان را باور نمی‌کنند که چه کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند. خیلی وقت‌ها هیچ کس روی پرسپولیس حساب نمی‌کرد اما ما کارهای بزرگی انجام می‌دادیم. فکر می‌کنم کمی در آن بازی ترسیده بودیم و خط دفاع‌مان ناخودآگاه عقب نشینی کرده بود. هر چند خود ما و دایی چند بار از دفاع خواستیم به جلوتر بیایند اما به هر حال شرایط بازی روی ما تاثیرگذاشته بود و انشاالله دربازی الوحده این نتیجه را جبران می‌کنیم.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به اینکه مصدومیت بازیکنان کمی برای این تیم دردسر ساز شده گفت: خوشبختانه اکنون در شرایط بسیار خوبی هستیم و فقط آسیب دیدگی بازیکنان کمی دردسر ساز شده که اگر این مساله حل شود، بهتر هم می‌توانیم نتیجه بگیریم. متاسفانه آن 5 باخت پشت سر هم خیلی اذیتمان کرد و هنوز تاوان آن شکست‌ها را پس می‌دهیم. با این حال چند هفته‌ای است که روی غلطک افتاده‌ایم و آن ناکامی‌ها را فراموش کرده‌ایم. به نظر من در حال حاضر هر 4 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند.

غلامرضا رضایی در ادامه گفتگویش درباره رقابت در خط حمله پرسپولیس بعد از اضافه شدن وحید هاشمیان به این تیم گفت: با آمدن آقا وحید رقابت در خط حمله خیلی سخت شده. من از همان زمانی که هاشمیان به پرسپولیس آمد بسیار خوشحال بودم. متاسفانه او الان آسیب دیده اما مطمئن باشید او برمی‌گردد و باز هم به پرسپولیس کمک می‌کند. من به خود او هم گفتم که وجودت می‌تواند دراین فصل برای ما خیلی مفید باشد. لقب هلی کوپتر واقعا برازنده هاشمیان است و ما در این چند وقت از بودن کنار اولذت برده‌ایم.

مهاجم پرسپولیس همچنین درباره درگیری یکی از لیدرهای این باشگاه با علی دایی گفت: فقط افسوس می‌خورم که یک چنین اتفاق‌هایی فقط در فوتبال ما می‌افتد. علی دایی اسطوره فوتبال ماست اما ما با او خوب برخورد نمی‌کنیم.

وی درپایان درباره آسیب دیدگی‌اش گفت: خیلی وقت بود که با درد بازی می‌کردم. اما با توصیه دکتر زرینه نزد پزشک متخصص رفتم و فهمیدم که عضلات شکمم ضعیف شده البته امیدوارم مشکل خاصی نباشد و با آمدن جواب آزمایش همه چیز معلوم می‌شود.


ویدیو مرتبط :
گل پرسپولیس به الغرافه غلامرضا رضایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غلامحسین پیروانی: پرسپولیس به رضایی نیاز ندارد



 

 

غلامحسین پیروانی: پرسپولیس به رضایی نیاز ندارد

 

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: تصور نمی کنم وقتی تیم امید در بازی های آسیایی بازی می کند باشگاه پرسپولیس به 'غلامرضا رضایی' مهاجم خود نیازی داشته باشد.

پس از آن که تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، مسئولان این باشگاه در صحبت های گوناگون مخالفتشان را با حضور ''محمدرضا خلعتبری '' مهاجم خود در تیم فوتبال امید اعلام کردند.

مسئولان باشگاه ذوب آهن با استناد به نزدیک شذن به زمان بازی های آسیایی گوانگجو و فینال لیگ قهرمانان آسیا درخواست عدم حضور خلعتبری در تیم امید را مطرح کردند که با این درخواست مشکل سرمربی تیم فوتبال امید برای انتخاب یک مهاجم در تیم امید بیشتر شد.

غلامحسین پیروانی اظهار داشت: از همان ابتدا اعلام کرده بودیم که به غلامرضا رضایی برای حضور در بازی های گوانگجو نیاز داریم. متاسفانه رضایی در اردوی آماده سازی پرسپولیس مصدوم شد و نتوانستیم از وی در بازی های تدارکاتی استفاده کنیم.

وی با اشاره به حضور محمدرضا خلعتبری در تیم امید ادامه داد: پس از مصدومیت رضایی، از خلعتبری در بازی مقابل آفریقا استفاده کردیم اما به خاطر حضور تیم ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا استفاده از این بازیکن نیز تا حدودی غیر ممکن شد.

سرمربی تیم فوتبال امید یادآور شد: در صحبتی که با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال داشتم به وی متذکر شدم که ارجحیت بازیکنان حضورشان در تیم باشگاهی است و نمی خواهم با حضور این بازیکن در ترکیب تیم امید، باشگاه ذوب آهن متضرر شود.

پیروانی تاکید کرد: پیشنهاد فدراسیون فوتبال این بود که خلعتبری پس از پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا به گوانگجو بیاید و تیم امید را همراهی کند. به نظرم این کار صحیح نیست و به همین خاطر به دنبال مهیا کردن شرایط برای به خدمت گرفتن غلامرضا رضایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رضایی شاگرد سابقش است ،افزود : من نمی خواهم با باشگاه پرسپولیس وارد دعوا شوم و از فدراسیون خواستم تا با مذاکره با این باشگاه، مقدمات حضور رضایی در تیم امید را آماده کند. علی دایی خود بازیکن بزرگی بوده است و تصور می کنم برای حضور رضایی در تیم امید مشکلی ندارد.

پیروانی در مورد صحبت های سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که گفته بود دایی صد در صد مخالف حضور رضایی در تیم امید است، گفت: در جریان این صحبت ها نیستم و نمی خواهم در آستانه بازی های آسیایی وارد حاشیه شوم. زمانی که تیم امید در گوانگجو بازی می کند ، تیم پرسپولیس به رضایی نیازی ندارد و به همین دلیل می توانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر باشگاه پرسپولیس به رضایی اجازه حضور در تیم امید را ندهد، چه بازیکنی را به تیم دعوت می کند؟ تاکید کرد: نام بازیکن دیگری را رد نکرده ایم و به احتمال زیاد با همان دو سهمیه بزرگسالان که سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی هستند کارمان را آغاز خواهیم کرد.

پیروانی در ادامه صحبت هایش با قدردانی از محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی، سرمربیان تیم های سایپا و سپاهان یادآور شد: با تشکر از تمام مربیان تیم های لیگ برتر باید بگویم که تنها مایلی کهن و قلعه نویی بودند که تا پایان کار با تیم امید همکاری مناسبی داشتند و بازیکنان مورد نظر ما را در اختیارمان قرار دادند.

وی در پایان در مورد شرایط تیم امید نیز گفت: تا به حال 50 درصد تیم را در تمرینات یا بازی های تدارکاتی در اختیار نداشتیم. هم اکنون حدود 10 روز فرصت داریم تا با تمام نفرات کارمان را دنبال کنیم و به هماهنگی های لازم دست یابیم.