ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

غزل تک رقمی پرسپولیس در حافظیه سروده شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

زمین‌گیر شدن تیم سرهنگ با گل ثانیه 12

غزل تک رقمی پرسپولیس در حافظیه سروده شد

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل فجرسپاسی به رده نهم جدول رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس از ساعت 14 در ورزشگاه حافظیه شیراز و در حضور 10 هزار و 500 تماشاگر ( بنا به اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف فجرسپاسی رفت که با نتیجه 2 بر صفر پیروزی رسید.

غلامرضا رضایی در ثانیه 12 و کریم انصاری‌فرد در دقیقه 26 برای پرسپولیس گلزنی کردند. فجرسپاسی در نیمه دوم حملاتی انجام داد اما این تیم که بازیکنانی زیادی را در نیم فصل دوم از دست داده زور گلزنی نداشت.

گل غلامرضا رضایی سریع‌ترین گل لیگ دوازدهم را در این مسابقه به ثمر رساند.

محسن قهرمانی داور مسابقه بود.

فجرسپاسی 24 امتیاز باقی ماند و پرسپولیس 25 امتیازی شد و توانست به رده نهم برسد. سرخپوشان بعد از مدت ها توانستند رتبه خود را تک رقمی کنند.

*ترکیب فجرسپاسی:

وحید شیخ‌ویسی، امید خلیلی، سعید قزلکچی، محمد آفند( از دقیقه 35 محمد انصاری)، علیرضا جلیلی، حسین کاظمی( از دقیقه 66 سید حسین کریمی)، هادی ایمانی، امین جوکار، جابر انصاری، مسلم فیروز آبادی( از دقیقه 83 امین شجاعیان) و سیدمحمدرضا حسینی

سرمربی: محمود یاوری

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون،سید جلال حسینی،رضا نورمحمدی،حسین ماهینی،رضا حقیقی، مارکو پروویچ( از دقیقه 81 عادل کلاه کج)، امیرحسین فشنگچی، علی کریمی( از دقیقه 78 مهدی مهدوی‌کیا)،غلامرضا رضایی، محمد نوری و کریم انصاری فرد( از دقیقه 87 هادی نوروزی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شکست فجر سخت بود

گل‌محمدی: می‌توانستیم ۶ گل بزنیم/ روی رضایی پنالتی شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازی را کنترل کردیم و می‌توانستیم 6 گل بزنیم.

به گزارش  فارس، یحیی گل‌محمدی پس از  پیروزی 2 بر صفر مقابل فجرسپاسی در نشست خبری اظهار داشت: خیلی خوب شروع کردیم، مثل سه بازی گذشته برنامه داشتیم و برای بازی های آینده پرسپولیس هم برنامه داریم و می خواهیم خیلی زود به گل برسیم. امروز هم بازی را کنترل کردیم، می‌توانستیم 6 گل هم بزنیم اما شکست دادن فجر کار سختی است تیم جوان و با انگیزه‌ای است. به بازیکنان تبریک می‌گویم باید این روند را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: پروویچ خوب بود انتظاراتم را برآورده کرد. دونده و خوب بود و خودش را با جو پرسپولیس هماهنگ کرد. از کلیه عواملی که تلاش کردند امروز بازی خوبی انجام شود تشکر می‌کنم. خالصانه از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم همه بازی‌های فجر در این ورزشگاه برگزار شود.

گل‌محمدی در مورد از دست رفتن موقعیت‌های گلزنی از سوی مهاجمان گفت: چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم روز مهاجمان ما نبود. مثل بازی با ملوان یک بازی توپ ها گل می‌شود و یک بازی هم گل نمی‌شود. از همه بازیکنان راضی هستم و بهترین‌ها را به میدان می‌آورم و نیمکت قوی می‌خواهم که نیمکت قوی داریم.

وی در مورد نحوه قضاوت محسن قهرمانی گفت: از داور تشکر می‌کنم بازی را خوب سوت زد. دستش درد نکند ولی در برخی صحنه‌ها دچار اشتباه شد، روی رضایی پنالتی انجام شد. من هم مربی هستم و از اتفاقات درون زمین ناراحت می‌شوم.

سرمربی پرسپولیس در مورد موفقیتش گفت: روی این موضوع می‌شود فکر کرد که چرا موفق شدیم هم از نظر روحی و روانی کار کردیم الان در شرایط خوبی هستند از نظر بدنی هم کار کردیم و بهتر شدیم و می‌دانستم بهتر می‌شود اما بازهم کار داریم و کارمان سخت است./فارس

 


ویدیو مرتبط :
دو رقمی کردن اعداد تک رقمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین برد پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان بدون نوروزی/ شاگردان برانکو تک رقمی شدند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس سومین برد این فصل خود را مقابل سیاه‌جامگان کسب کرد تا با این پیروزی شاگردان برانکو در رتبه هشتم جدول قرار بگیرند.

دیدار ابتدایی هفته نهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد بین دو تیم پرسپولیس و سیاه جامگان آغاز شد که نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و ارسال بازیکنان از سمت راست در ثانیه 22 روی سر مهدی طارمی فرود آمد و ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه سیاه‌جامگان بیرون رفت.

در دقیقه 2و 3 پرسپولیس صاحب دو کرنر شد که این ضربات حاصلی برای این تیم نداشت.

تا دقیقه 9 مسابقه پرسپولیس مدام روی دروازه سیاه‌جامگان حمله کرد و مدافعان این تیم توپ را برگشت دادند.

در دقیقه 10 ضربه کاشته پرسپولیس در محوطه جریمه به رامین رضائیان رسید که ضربه او به جای اینکه به سمت دروازه برود به آسمان رفت!

در دقیقه 15 شوت احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه سیاه جامگان را فروزان دروازه‌بان این تیم مهار کرد.

تا دقیقه 18 سیاه جامگان هیچ حمله‌ای روی دروازه پرسپولیس نداشت. در این دقیقه یک پرتاب اوت باعث شد که توپ به محوطه جریمه پرسپولیس برسد که مدافعان آن را برگشت دادند.

اولین کرنر سیاه‌جامگان در دقیقه 19 به دست آمد که ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس ضربه را در چند مرحله مهار کرد.

در دقیقه 24 تماشاگران دو تیم هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را تشویق کردند.

در دقیقه 25 شوت بازیکن سیاه‌جامگان با اختلاف زیادی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 29 پرسپولیس بازهم از جناح راست روی دروازه سیاه‌جامگان حمله کرد و توپ ارسالی را محسن فروزان دروازه‌بان سیاه‌جامگان مهار کرد.

در دقیقه 31 ضربه قیچی برگردان مهدی طارمی از داخل محوطه جریمه سیاه‌جامگان از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 35 ضربه کرنر پرسپولیس را فروزان دفع کرد.

در دقیقه 37 سیاه جامگان صاحب یک ضربه کرنر شد که این ضربه حاصلی نداشت.

در دقیقه 40 ضربه کاشته پرسپولیس که بد زده شد را دروازه‌بان سیاه‌جامگان مهار کرد.

گل پرسپولیس: در دقیقه 41 ارسال فرشاد احمدزاده از جناح چپ در محوطه جریمه به رامین رضائیان رسید که او با ضربه سر گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 42 ضربه کاشته سیاه جامگان را صادقی دروازه‌بان پرسپولیس دفع کرد.

نیمه دوم:
در دقیقه 46 شوت فرشاد احمدزاده با اختلاف از کنار دروازه سیاه‌جامگان به بیرون رفت.

در دقیقه 47 ضربه کاشته سیاه جامگان را صادقی دروازه‌بان پرسپولیس مهار کرد.

در دقیقه 50 ضربه کاشته احمدزاده را دروازه‌بان سیاه ‌جامگان مهار کرد.

در دقیقه 52 ضربه کرنر سیاه‌جامگان حاصلی برای این تیم نداشت.

در دقیقه 56 شوت احمدزاده را دروازه‌بان سیاه‌جامگان مهار کرد.

در دقیقه 57 حسین زامهران صاحب یک موقعیت گلزنی شد که ضربه او از داخل محوطه شش‌قدم با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

در دقیقه 62 پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد تا این دقیقه سرخپوشان تهرانی 4 کرنر و سیاه‌جامگان 3 کرنر زده بودند.

تا دقیقه 70 هیچ اتفاق مهمی روی دروازه دو تیم رخ نداد.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه 73 ارسال امید عالیشاه از جناح چپ در محوطه جریمه روی سر فرشاد احمدزاده فرود آمد و او با یک ضربه دقیق گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 74 شوت بازیکنان سیاه‌جامگان با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس راهی کرنر شد و کرنر هم حاصلی برای این تیم نداشت.

در دقیقه 76 مهدی طارمی درون محوطه جریمه سیاه‌جامگان سرنگون کرد اما داور این صحنه را خطای پنالتی ندانست و به مهاجم پرسپولیس هم کارت زرد نشان داد.

گل اول سیاه‌جامگان: در دقیقه 81 پرتاب اوت سیاه‌جامگان خطر ساز شد و توپ درون محوطه جریمه به علیرضا رمضانی رسید و او هم با یک شوت محکم گل اول سیاه‌جامگان را به ثمر رساند.

در دقیقه 84 ضربه سر جری‌ ریکاردو به تیرک افقی دروازه سیاه‌جامگان خورد و توپ وارد دروازه نشد.

در دقیقه 87 ضربه کاشته سیاه جامگان را مدافعان پرسپولیس برگشت دادند.

در دقیقه 88 شوت جری ریکاردو را دروازه‌بان سیاه‌جامگان به کرنر فرستاد. ضربه کرنر زده شدو توپ به میلاد کمندانی رسید و شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه سیاه‌جامگان به بیرون رفت.

داور در نیمه دوم سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

اشکان خورشیدی داور مسابقه به مهدی طارمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

این سومین برد پرسپولیس در این فصل بود و سرخپوشان توانستند با این پیروزی از رده دوازدهم به رده هشتم جدول صعود کردند و رتبه‌شان تک رقمی شد و جای صبای قم را در جدول گرفتند. سیاه‌جامگان هم با 7 امتیاز در رده سیزدهم باقی ‌ماند. این اولین برد پرسپولیس بعد از درگذشت هادی نوروزی بود.

ترکیب پرسپولیس:
ایمان صادقی، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، لوکا ماریچ، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه( از دقیقه 85 میلاد کمندانی)، رضا خالقی‌فر( از دقیقه 77 جری ریکاردو) و مهدی طارمی( از دقیقه 90+2 علی علیپور)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب سیاه‌جامگان:
 محسن فروزان، رضا شربتی، میثم حسینی،‌ بهروز افشار، احمد تیزرو، عباس افراسیابی،‌ میثم نقی‌زاده، سعید واسعی( از دقیقه 46 مصطفی احمدی( از دقیقه 85 محسن دلیر))،‌ احمد کامدار( از دقیقه 46 امید سینگ)، رضا عنایتی و حسین زامهران

سرمربی: فرهاد کاظمی

 

اخبار ورزشی - فارس