ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس / رونمایی از مدرک بدهی میلیاردی حسین هدایتی به بانک



اخبار,اخبار ورزشی , حسین هدایتی

آگهی مزایده منزل پدری هدایتی که به عنوان وثیقه برای وام چند میلیاردی نزد بانک پارسیان امانت بوده، منتشر شده است.

دلیل اصلی عدم تایید صلاحیت شرکت استیل آذین بدهی بانکی حسین هدایتی عنوان شده است. حتی امیر عابدینی مدعی شده که اگر این بدهی بیش از 200 میلیون تومان باشد در این شرکت را می بندیم!

اگر مدرک مستندی در خصوص بدهی بانکی هدایتی بخواهید شاید آگهی زیر خیلی چیزها را مشخص کند. این آگهی مزایده منزل پدری هدایتی است که به عنوان وثیقه برای وام چند میلیاردی نزد بانک پارسیان امانت بوده و بعد از پرداخت نشدن اقساط توسط این بانک به مزایده گذاشته شده.

آگهی‌ای کمتر دیده شده که نشان بر بدهی بالای آقای عابربانک به سیستم بانکی دارد.

اخبار,اخبار ورزشی , حسین هدایتی

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
بدهی 100 میلیاردی دولت به بانک ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مدرک بدهی میلیاردی حسین هدایتی


آگهی مزایده منزل پدری هدایتی که به عنوان وثیقه برای وام چند میلیاردی نزد بانک پارسیان امانت بوده، منتشر شده است.

آی اسپورت: امیرعابدینی یکی از طرفداران پروپاقرص هدایتی در قضیه مزایده باشگاه پرسپولیس است. او به همراه پروین هر کاری از دستشان برمیاید انجام میدهند تا هدایتی بتواند به هدفش یعنی خرید پرسپولیس برسد.مدیرعامل سابق پرسپولیس در آخرین دفاعیه‌اش از هدایتی و اعتراض به رد صلاحیت او گفت:« شخص آقای هدایتی می‌گوید من هیچ گونه بدهی بانکی ندارم. ما هم قرار است برویم در این مورد دلایل خود را بررسی کنیم. اگر ظرف 48 ساعت ثابت کنیم حسین هدایتی هیچ گونه بدهی بانکی ندارد،‌ برنده مزایده خواهیم بود اما اگر این گونه نشود،‌ شرکت استیل آذین دارای هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد بود.»

عابدینی در حالی این صحبتها را مطرح کرده که پیش از این بارها جسته و گریخته بحث بدهی هدایتی به بانک و دیگر ارگانها مطرح شده بود. البته اگر مدرک مستندتری بخواهید شاید آگهی زیر خیلی چیزها را مشخص کند. این آگهی مزایده منزل پدری حسین هدایتی است که به عنوان وثیقه برای وام چند میلیاردی نزد بانک پارسیان امانت بوده و بعد از پرداخت نشدن اقساط توسط این بانک به مزایده گذاشته شده. آگهی‌ای کمتر دیده شده که نشان بر بدهی بالای آقای عابربانک به سیستم بانکی دارد.


عکس: مدرک بدهی میلیاردی هدایتی به بانک