ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس / حرکت زشت عربستانی ها که طارمی آن را تلافی کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

مهاجم جوان پرسپولیس در بازی با النصر عربستان در ورزشگاه آزادی تک گل تیمش را به ثمر رساند و البته شادی گلش بحث بر انگیز بود.

مهدی طارمی تیم پرسپولیس پنالتی تیمش را گرفت و در غیاب محمد نوری خودش پشت این ضربه قرار گرفت. طارمی در حساس ترین دقایق دیدار و در حالی که فشار 100 هزار نفر تماشاگر حاضر در آزادی روی دوشش بود با ضربه چیپ دروازه ی النصر را باز کرد تا خونسری بی نظیرش را به رخ بکشد.

البته ضربه چیپ شماره 9 پرسپولیس کمی آرام تر از حد استاندارد چیپ های معمول بود و برای گل شدن، کمی چاشنی شانس هم همراه او بود.

البته عجیب تر از ضربه پنالتی طارمی، شادی پس از گلش بود. او که همبازی هایش را کنار زد، رو به دوربین‌های تلویزیونی حرکتی را نشان داد که شبیه به بریدن سر خودش بود.

این شادی باعث شد که عرب‌ها بعد از این صحنه خشن‌تر بازی را دنبال کنند و البته چند بار هم بازی به دعوا کشیده شد.

این شادی پس از گل در جبران حرکت النصری ها در دیدار رفت بود که پس از گل سوم تیمشان به نمایش گذاشتند و البته حسابی به پرسپولیسی ها برخورده بود. تصاویر زیر مربوط به شادی بازیکن النصر و هوادار این تیم بعد از گل سوم تیم عربستانی در بازی رفت است؛ تصاویری که قشنگ نشان می‌دهد مهدی طارمی چه چیزی را با شادی گلش تلافی کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

 شادی پس از گل بازیکن النصر و هوادار این تیم در عربستان


محمد نوری کاپیتان پرسپولیس پس از پایان دیدار در واکنش به حرکت طارمی گفت چیزی که عوض دارد، گله ندارد!

خود طارمی هم در این خصوص گفته: «سر ما را بریدند ما هم سرشان را بریدیم. هفته ها به خاطر این شادی گل صبر کردم.»

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

شادی پس از مهدی طارمی


 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
حرکت قشنگ مهدی طارمی و زشت سوشا مکانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت زشت ملکه انگلیس مقابل رسانه ها + عکس



اخبار بین الملل - حرکت زشت ملکه انگلیس مقابل رسانه ها + عکس

حرکت زشت ملکه انگلیس که در حال بازدید از یک مزرعه پرورش اسب بود سوژه خوبی را برای عکاسان رسانه‌ها فراهم کرد.

حضور ملکه انگلیس که در یک روز آفتابی برای بازدید از یک مزرعه پرورش اسب رفته بود سوژه خوبی را برای عکاسان رسانه‌ها فراهم کرد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,ملکه انگلیس

 
 اینکه ملکه انگلیس را انگشت به دماغ ببینیم و  این حرکت زشت توسط او و در مقابل دوربین‌های رسانه‌ها انجام شود، واقعا زشت و قابل تامل است.

این مسئله از دید دوربین‌های خبرنگاران تیزبین رسانه‌ها که برای پوشش خبری این مراسم در این مزرعه حضور داشتند نیز پنهان نماند.
اخبار بین الملل - پارسینه