ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس: آخرین تمرین فرنگی کاران در تهران


شاگردان محمد بنا آخرین تمرینات خود را در تهران برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام جهانی برگزار کردند تا به مدت 10 روز اردو فرنگی کاران در شیراز پیگیری شود.

ورزش سه:  اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران، شامگاه سه‌شنبه 21 اردیبهشت از طریق فرودگاه شهید آیت الله دستغیب، وارد شیراز شدند. تیم ملی کشتی فرنگی ایران با استقرار در هتل هما، تمرینات آمادگی خود را در مجموعه ورزشی تختی دنبال می‌کند. آنها روز سه شنبه آخرین تمرین خود را در تهران این طور انجام دادند:

محمد بنا در کنار رضا خدری قهرمان نوجوانان و جوانان جهان؛ جوانی که بدون شک جانشین شایسته ای برای حمید سوریان خواهد بود.

عکس: آخرین تمرین فرنگی کاران در تهران

رسول جزینی به عنوان مربیان کشتی گیران سنگین وزن، کار قاسمی منجزی را به دقت زیر نظر دارد. آیا او می تواند بشیر را کنار بزند و دوبنده تیم ملی را در ریو به تن کند؟

عکس: آخرین تمرین فرنگی کاران در تهران

امید نوروزی (دوبنده قرمز) حالا 4 سال باتجربه تر شده است، او همان شور و انگیزه گذشته را دارد با تجربه فعلی. امید باز هم بخواهد می تواند خوش رنگ ترین مدال ریو را به جیب بزند.

عکس: آخرین تمرین فرنگی کاران در تهران

سعید عبدولی متفکرانه در خاک رسول گرمسیری! سعید اگر مدال المپیک می خواهد باید فکرهایش را همین حالا بکند و  در ریو  فقط عمل!

عکس: آخرین تمرین فرنگی کاران در تهران


ویدیو مرتبط :
تمرین فرنگی کاران پیش از اعزام به مسابقات جهانی آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین عکس یادگاری دو مهندس پرواز هواپیمای سقوط کرده تهران /طبس



اخبار اجتماعی - آخرین عکس یادگاری دو مهندس پرواز هواپیمای سقوط کرده تهران /طبس

 دو مهندس فنی پرواز هواپیمای سقوط کرده تهران طبس ، درون هواپیما عکسی به یادگار در کنار هم گرفته‌اند که تصویر کامل آن را در ادامه مشاهده می‌کنید. مهدی پناهی (چپ) و حسین رفیع زاده، مهندسین فنی پرواز دیروز تهران به طبس در سانحه مذکور جان خود را از دست دادند.

 

اخبار,اخباراجتماعی, هواپیمای ایران 140


 

   اخباراجتماعی - جام جم