ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکس‌های لو رفته از تولد جنجالی دختر دایی


جشن تولد باشکوهی که علی دایی و همسرش برای دخترشان نورا برگزار کردند. زندگی الکترونیکی - elife.ir: جشن تولد باشکوهی که علی دایی و همسرش برای دخترشان نورا برگزار کردند.

عکس‌های لو رفته تولد جنجالی دختر علی دایی

عکس‌های لو رفته تولد جنجالی دختر علی دایی

عکس‌های لو رفته تولد جنجالی دختر علی دایی

عکس‌های لو رفته تولد جنجالی دختر علی دایی


ویدیو مرتبط :
عکس های جنجالی لو رفته از پارتی 18+

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کادوی تولد قلابی این دختر 15 ساله را شوکه کرد +عکس



کادو تولد , کادوی تولد قلابی
کادوی تولد قلابی این دختر 15 ساله را شوکه کرد +عکسبه گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: این دختر نوجوان که روز تولدش از مادر خود یک "آی پد" اپل دریافت کرده بود وقتی جعبه هدیه اش را گشود در حالتی که شوکه شده بود با یک "نوت پد" تقلبی روبرو شد.
شرکت فروشنده معتقد است این مورد کار یک کلاهبردار حرفه ای است که توانسته است آی پد را با نوت پد جایگزین کرده و آن را درست همانند بسته بندی اصلی کارخانه دوباره ببندد.
به گفته وکیل کارخانه متاسفانه تنها قربانیان این نوع کلاهبرداریها مشتریان بی گناه هستند.
"کورتنی اکرز" 15 ساله میگوید: ابتدا وقتی جعبه هدیه ام را گشودم کاملا شوکه شده بودم اما تصور کردم آنها با من شوخی میکنند ولی با دیدن چهره متعجب آنها متوجه شدم ماجرا حقیقت دارد.
به گفته پلیس این جعبه با مهر و موم کارخانه و در وکیوم پلاستیکی ارائه شده است و حتی وزن آن درست به اندازه یک آی پد واقعی است.
آنها سریعا به فروشگاهی که محصول را خریداری کرده بودند رفتند اما صاحب فروشگاه از جریان اظهار بی اطلاعی کرد و آنها را راهی کارخانه سازننده این دستگاه کرد.
رئیس کارخانه یک آی پد آخرین مدل همراه با یک نامه عذرخواهی رسمی برای این دختر فرستاد . آنها در حال همکاری با پلیس هستند تا سرنخی از باند متقلب پیدا کنند . پلیس میگوید  مشخص نیست چه تعداد از این محصول تقلبی در حال حاضر در بازار موجود است.

کادو تولد , کادوی تولد قلابی

کادو تولد , کادوی تولد قلابی

منبع : گروه خبری پرداد