ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عکسی که در اردوی اتریش جنجال به پا کرد/ببینید




 اخبار ورزشی - حاشیه های یک سفر
عکسی که در اردوی اتریش جنجال به پا کرد/ببینید

عکس خلعتبری ها در اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش چندان بی سر و صدا نبود.

به گزارش جام جم ورزشی ، عکس محمد رضا خلعتبری با خلعتبری آهنگساز غیرمجاز در اردوی تیم ملی در اتریش بحث های مختلفی به وجود آورد. رئیس حراست فدراسیون فوتبال که شاهد نزدیک این ماجرا بود امروز در گفت و گو با رسانه ها مدعی شد ملی پوشان تمایلی به عکس یادگاری با مردم نداشتند اما گاهی در خیابان های وین ناچار به انجام آن می شدند و از دست کسی کاری ساخته نبود.

 

خبار,اخبار ورزشی,خلعتبری

اخبار ورزشی - جام جم ورزشی


ویدیو مرتبط :
اردوی آموزشی تفریحی پا به پا - استهبان - زمستان 1392

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عزیزی دومین جنجال را به پا کرد /درگیری محسن تنابنده و خداداد در اتریش!



اخبار,اخبارورزشی,خداداد

پس از درگیری لفظی خداداد با مجیدی به نظر او این بار در اردوی اتریش با محسن تنابنده درگیر شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛پس از درگیری های به وجود آمده در بین دونیمه بازی ستارگان ایران با یاران فیگو که بین خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی به وجود آمد به نظر این بار خداداد با محسن تنابنده درگیر شده است!

روزنامه نود این اتفاق را تیتر یک خودش کرده و درباره اش نوشته است:«عزیزی برای دومین بار جنجال به پا کرد.او این بار در اتریش بامحسن تنابنده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون درگیر شده است!»
 
  اخبار  وررزشی - خبر انلاین