ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عمران‌زاده سرقفلی استقلال است/ عنایتی از نیم‌فصل دوم آبی‌پوش می‌شود



عمران‌زاده سرقفلی استقلال است/ عنایتی از نیم‌فصل دوم آبی‌پوش می‌شود

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص شایعه معاوضه عمران‌زاده با یکی از بازیکنان سپاهان گفت: عمران‌زاده سرقفلی استقلال است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرگزاری فارس، بحث حضور رضا عنایتی و احمد جمشیدیان در تیم استقلال این روزها بیش از پیش مطرح می‌شود و امروز نیز شایعاتی مبنی بر معاوضه حنیف عمران‌زاده با یکی از بازیکنان تیم سپاهان در رسانه‌ها مطرح شده است.

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شایعاتی که پیرامون این مسائل مطرح می‌شود گفت: اصلا بحث جدایی عمران زاده از استقلال مطرح نیست و باید بگویم این بازیکن سرقفلی استقلال است و برکت تیم ما محسوب می‌شود.

وی افزود: حتی هنگامی که در مالزی بودم با رحیمی در این خصوص هیچ صحبتی انجام ندادم.

وی تاکید کرد: شاید آنها بخواهند عمران زاده را به خدمت بگیرند اما تاکنون بحثی در این مورد نداشته‌ایم و به راحتی این بازیکن را از دست نخواهیم داد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در ادامه گفت و گو با فارس، گفت: ما احمد جمشیدیان را می‌خواهیم و آنها خواستار یکی از مدافعانمان شده‌اند و قرار است قلعه نویی نظرش را در این مورد بگوید اما در این بین نامی از حنیف عمران‌زاده به میان نیامده است.

فتح الله زاده در خصوص آخرین وضعیت عنایتی نیز گفت: از نظر ما کار با این بازیکن تمام است و او را استقلالی می‌دانیم.حتی قبل از سفرم به مالزی با مدیر عامل مس کرمان صحبت کردم و قرار شد مذاکرات ادامه داشته باشد و قصد دارم این کار را انجام داده تا به امید خدا عنایتی در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود جانواریو از فهرست آبی‌پوشان خارج خواهد شد تصریح کرد: جانواریو بازیکن خوب و بزرگی است و ما منتظر نظر کمیسیون پزشکی هستیم اما در صورتی که این بازیکن نتواند با ما ادامه دهد مجبور هستیم نام او را از فهرست خارج کنیم چون کار دشواری در نیم فصل دوم پیش روی ما است./فارس

 


ویدیو مرتبط :
اتفاق جالب برای استقلال و جباری:شماره هشت دوباره آبی پوش شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: امیدوارم فصل آینده یک مربی بزرگ استقلال را به اهدافش برساند/پایان قرارداد 15 آبی‌پوش



امیر قلعه نویی,استقلال تهران,آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان استقلال

آقایانی هستند که علاقه‌ای به نتیجه گرفتن من ندارند

قلعه‌نویی: امیدوارم فصل آینده یک مربی بزرگ استقلال را به اهدافش برساند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در فصل آینده یک مربی بزرگ این تیم را به اهدافی که دارد برساند.

اخبار ورزشی - به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از شکست الریان قطر در گفت‌وگویی جداگانه با یک خبرنگار قطری و دوربین تلویزیونی، گفت‌: خدا را شکر می‌کنم که در یک بازی خوب و منسجم با کمک هواداران که از روی سکو قوت قلبی برای ما بودند یک روز خوب را پشت سر گذاشتیم و در گروه مرگ به عنوان تیم برگزیده صعود کردیم این هرگز کار کوچکی نبود.

وی افزود: خوشبختانه می‌توانیم با فاصله ای که داریم تمرینات خودمان را که تاکتیکی است، پیاده کنیم. خدا را شاکرم که در حال حاضر نیز با تلاش هیئت مدیره و فتح‌الله‌زاده 50 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده و این روحیه بازیکنان را بالا برده است.

قلعه‌نویی در پاسخ سؤالی که بالاخره می‌خواهید در استقلال بمانید یا خیر، گفت: نباید خودمان را گول بزنیم آقایان و دوستانی هستند که علاقه‌ای به نتیجه گرفتن من ندارند و به همین دلیل با روح و روان و فرهنگ استقلال بازی می‌کنند، من که حداقل 15 جام را برای استقلال گرفته‌ام و یکی از بزرگترین قراردادهای تاریخ فوتبالی‌ام را به خاطر این مردم رد کردم بارها هم صدمه دیده‌ام اما مثل اینکه دوستان دست بردار نیستند. من امیدوارم در فصل آینده مربی بزرگی استقلال را به اهدافش برساند.

وی افزود: من همیشه شاکر آن بالاسری هستم چون ناظر همه اتفاقات است امیدوارم که تا آنجایی که در توان دارم بتوانم امسال استقلال را در 2 جام با کمک همه بچه‌ها و هواداران سربلند کنم.

آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان استقلال

پایان قرارداد 15 آبی‌پوش/ کار سخت فتح‌الله‌زاده برای حفظ ستاره‌ها

قرارداد 15 بازیکن تیم فوتبال استقلال در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

به گزارش  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که تنها دو هفته دیگر تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده است 15 بازیکن تیم استقلال قراردادشان با این باشگاه به اتمام می رسد.

این  این اتفاق در حالی رخ می دهد که فتح الله زاده فصل گذشته روزهای سختی را برای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم پشت سر گذاشت و برای فصل 92-93  نیز باید برای تمدید قرارداد ستاره های تیمش چاره ای بیندیشد.

وضعیت بازیکنان استقلال و قرارداد آنها را بخوانید:

بازیکنانی که قرارداد دارند:

ایمان موسوی: یک سال

فرهاد مجیدی: یک سال

سیاوش اکبرپور: یک سال

فرزاد حاتمی: یک سال

سید حسین حسینی: یک سال

عباس محمد رضایی: یک سال

هاشم بیک زاده: یک سال

هادی ریش اصفهانی: 2 سال

بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده است:

مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، حسن اشجاری، جواد نکونام، جی لوید ساموئل، مجتبی جباری، آرش برهانی،علی حمودی، کیانوش رحمتی، آرزه کاماچو، میثم بائو

این درحالیست که بازیکنانی مثل مهدی شیری، حجت چهار محالی،میثم جودکی و چند بازیکن جوان دیگر بازیکنان زیر 23 سال این تیم هستند که با تیم های پایه قرارداد دارند.

به گزارش فارس،  تمدید قراردادکادر فنی تیم استقلال یکی از مهمترین دغدغه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال است که آنها امیدوار هستند امیر قلعه نویی فصل آینده نیز قراردادش را با این باشگاه تمدید کند./فارس