ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عمادرضا مهاجم عراقی فصل گذشته در نزدیكی پرسپولیس !



 

 

 

عمادرضا مهاجم عراقی فصل گذشته در نزدیكی پرسپولیس !

مهاجم عراقی فصل گذشته سپاهان برای بازگشت دوباره به فوتبال ایران لحظه شماری می‌کند.

عماد رضا مهاجم عراقی فصل گذشته سپاهان که با قراردادی پرسر و صدا و در حالی که بسیاری از تیم‌های ایرانی را خواهان خود می‌دید به الزمالک مصر پیوست، اکنون از شرایط حاکم بر فوتبال مصر راضی نیست و به واسطه چند سال حضور در لیگ ایران مایل است بار دیگر به لیگ برتر بازگردد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران به همین دلیل با مبلغی پایین تر از پیشنهادهایی که از ایران داشت به مصر رفت و حالا مصمم است با پرداخت جریمه 400 هزار دلاری به این باشگاه به فوتبال ایران برگردد.

عماد رضا در حال حاضر از سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد دارد. امیر قلعه نویی که فصل گذشته با این بازیکن مشکل داشت با بازگشت او مخالف است اما مدیریت باشگاه برای بازگرداندن مهاجم عراقی تلاش می‌کند. احتمال پیوستن عماد رضا به پرسپولیس بیشتر است.


ویدیو مرتبط :
گل های امجد کلف مهاجم عراقی مد نظر پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدای نیلسون درآمد; فقط ۱۰ درصد قراردادم را گرفته‌ام/شکایت هافبک مقدونیه‌ای فصل گذشته پرسپولیس از این باشگاه



وضعیت تیم پرسپولیس ,شکایت ولاتکو از باشگاه پرسپولیس

صدای نیلسون درآمد/فقط ۱۰ درصد قراردادم را گرفته‌ام/ نگذارید کار به جاهای ناخوشایند برسد

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس بابت مسائل مالی صدایش درآمد.

نیلسون کوریا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: بنا به دلایلی مدتی بود مصاحبه‌ای انجام ندادم تا با آرامش کارم را دنبال کنم. خوشبختانه ما الان وضعیت بسیار خوبی داریم و با حضور در صدر جدول پس از مدت‌ها به خواسته‌های انتهای فصل‌مان نزدیکتر شدیم.

وی افزود: خوشحالم که طلسم برد خارج از خانه نیز شکسته شد و ما 3 امتیاز شیرین را کسب کردیم امیدوارم که در هفته‌های آینده نیز همین روند موفقیت را دنبال کنیم تا به هدفمان برسیم.

وی با انتقاد از برخی مشکلات مالی در پرسپولیس نیز، گفت:‌ من فصل گذشته حدود 60 هزار دلار در انتهای فصل از پرسپولیس می‌خواستم که 35 هزار دلار را برای کمک به این باشگاه بخشیدم و فقط 25 هزار دلار را گرفتم به امیدی که امسال دارای مشکل نشوم.

این دروازه بان افزود: متاسفانه امسال فقط 10 درصد از پولم را تا این لحظه گرفته‌ام و حتی برای رفع مشکلاتم از برخی از دوستانم پول گرفته‌ام. من به رویانیان که مدیری دلسوز است احترام می‌گذارم اما امیدوارم مشکلات من را هم مثل سایر بازیکنان حل کند تا بتوانم با تمرکز بیشتر و راحت کارم را ادامه دهم.

نیلسون ادامه داد: هر فوتبالیستی با توجه به برنامه‌ای که برای زندگی خود دارد روی دریافتی‌هایش در یک کشور غریبه حساب می‌کند و من هم الان مشکلاتی دارم. متاسفانه به خواسته‌های من مبنی بر پرداخت برخی از مطالباتم جامه عمل پوشانده نشد و واقعا این برای من کار را سخت کرده امیدوارم تا نیم‌فصل تکلیفم مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که درست است قصد رفتن به تمرینات را نداشتی، گفت:‌ مسائلی مطرح شد اما من به این موضوعات فکر نکردم و به تمرینات رفتم به امید اینکه مشکلم حل شود اما وقتی دیدیم مشکلات حل نمی‌شود بحث نرفتنم به تمرینات هم بود اما به خاطر دایی و رویانیان باز هم سعی کردم صبور باشم حالا امیدوارم که این مشکل من هرچه سریعتر حل شود تا کار به جاهای ناخوشایند کشیده نشود. من پرسپولیس را دوست دارم اما می‌خواهم که با آرامش کارم را دنبال کنم.

وی در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی نیز، گفت: بدون شک فرهاد مجیدی یکی از بهترین و باهوشترین فوتبالیست ایران بود و من برای این بازیکن خوش‌تکنیک آرزوی موفقیت می‌کنم. قطعا او شرایط مربی شدن را دارد. مجیدی در دوران فوتبالش برای هر دروازه‌ای یک مهاجم خطرناک بود و اگر از او غافل می‌شدی خیلی راحت کار خود را انجام می‌داد.

 

وضعیت تیم پرسپولیس ,شکایت ولاتکو از باشگاه پرسپولیس


شکایت ولاتکو به فیفا/ شکری: او ادعای طلب 55 هزار دلاری دارد/ پرسپولیس در فیفا شعبه دارد!

هافبک مقدونیه‌ای فصل گذشته پرسپولیس از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

ولاتکو گروزدانوسکی که در نیم فصل دوم سال گذشته به پرسپولیس پیوست و برای شاگردان یحیی گل محمدی بازی کرد امسال از این تیم جدا شد و به تازگی به دلیل آنچه دریافت نکردن نیمی از قراردادش عنوان کرده از این باشگاه به فیفا شکایت کرده است.

مصطفی شکری در این رابطه گفت: متاسفانه این بازیکن از پرسپولیس شکایت کرده است. او ادعا کرده که از مبلغ 110 هزار دلاری که قراردادش بوده نیمی از آن را طلبکار است. باشگاه هم وقت دارد ظرف دو هفته تا 22 آبان مستنداتش را در این زمینه به فیفا ارائه دهد.

 

 بعد از تیاگو، اشپیتیم آرفی، ممدوتال و سکوبرت این پنجمین بازیکنی است که امسال از پرسپولیس شکایت می‌کند. مشاور حقوقی این باشگاه در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد باید شعبه‌ای برای پرسپولیس در فیفا تاسیس کرد گفت: فکر کنم چنین شعبه‌ای داریم! غیر از مانول ژوزه و همچنین وینگادا که پرونده‌اش مختومه شد این بازیکنان هم شکایت کرده‌اند.

 

به هر حال پیگیری این پرونده‌ها حرفه‌ای است اما باید کاری کرد که از شکایت این بازیکنان جلوگیری شود. تا همین الان هم چندین پرونده بالقوه دیگر وجود داشته که دیگر کار به شکایت نرسیده و بین بازیکن و باشگاه حل و فصل شده است. /فارس, ایسنا