ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی همه را غافلگیر کرد؛مقصد شالکه۰۴



 

علی کریمی همه را غافلگیر کرد؛مقصد شالکه۰۴

 

 

جادوگر ایرانی یکبار دیگر همه را غافلگیر کرد و به احتمال زیاد دوباره به باشگاه های آلمانی می پیوندد.علی کریمی به احتمال بسیار زیاد به یکی از باشگاه های فوتبال کشور آلمان می پیوندد تا یکبار دیگر بازی در این کشور را تجربه کند.

 

این بازیکن که سابقه بازی در لیگ آلمان و باشگاه بایرن مونیخ را دارد، مذاکرات مقدماتی برای حضور در تیم شالکه ۰۴ را انجام داده و به گفته یکی از نزدیکانش قرار است امشب راهی آلمان شود تا مذاکرات نهایی با مسئولان این باشگاه را انجام دهد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مورد نظر پرسپولیس بود و قرار بود با علی دایی در این مورد مذاکره کند اما مسیرش تغییر کرد.../سایت خبری تحلیلی مشرق


ویدیو مرتبط :
نیکی کریمی و غافلگیر شدن در شب تولدش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقصد بعدی کریمی، اگر علی دایی بیاید


در صورت جدایی کریمی از پرسپولیس، تیم هایی هستند که خواهان به خدمت گرفتن او هستند و او می تواند با انتخاب یکی از این تیم ها به فوتبالش ادامه بدهد.

تماشا: با اینکه حضور علی دایی در پرسپولیس منتفی به نظر می رسد اما این احتمال ضعیف هنوز وجود دارد و اگر مذاکرات مدیران پرسپولیس با دیگر کاندیداهای سرمربیگری به بن بست بخورد، آنگاه ممکن است علی دایی به این تیم برگردد اما بی شک بزرگ ترین پیامد چنین اتفاقی جدایی علی کریمی از پرسپولیس است.

در صورت جدایی کریمی از پرسپولیس، تیم هایی هستند که خواهان به خدمت گرفتن او هستند و او می تواند با انتخاب یکی از این تیم ها به فوتبالش ادامه بدهد.



ملوان: با حضور هدایتی در بندر انزلی، احتمال حضور کریمی در این تیم زیاد است. کریمی و هدایتی پیش از این در استیل آذین با هم همکاری کرده اند و هرچند این همکاری پایان خوشی برای استیل آذین نداشت ولی هرگز مشکلی بین این دو پیش نیامد و آنها به خوبی و خوشی از هم جدا شدند.

احتمال حضور مازیار زارع و پژمان نوری در ملوان بندر انزلی که از دوستان صمیمی کریمی هستند می تواند او را برای پیوستن به جمع انزلی چی ها ترغیب کند.

تراکتورسازی تبریز: عجیب ولی واقعی! یکی دو سایت هواداری تراکتورسازی مدعی شده اند که قرار است علی کریمی به این تیم برود اما واقعیت این است که رابطه کریمی با تبریزی ها در طول چند سال گذشته همواره رابطه ای پرتنش بوده و کریمی هر بار به بهانه های مختلف از سفر به همراه تیمش برای بازی در تبریز طفره رفته است. این حرکت او گاهی انتقاد بعضی از پیشکسوتان و حتی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشته است.

الاهلی امارات: هم اتاقی علی کریمی در طول سال هایی که او در این تیم توپ می زد مدتی است مدیر این تیم شده است. او سال گذشته چند بار سعی کرد کریمی را که محبوبیت فوق العاده ای در میان هواداران این تیم دارد دوباره به این تیم برگرداند اما این اقدام او هر بار با مخالفت دیگر مدیران مواجه شده است. آنها با توجه به سن و سال کریمی کمی نگران هستند و معتقدند که بهتر است خاطره خوبی که از او در ذهن هواداران باقی مانده دست نخورده بماند.

عجمان: یکی از مدیر برنامه های فعال در نقل و انتقال بازیکنان به امارات مدعی شده که عجمان کریمی را می خواهد. به این ترتیب اگر علی کریمی تصمیم به ماندن در پرسپولیس نداشته باشد، می تواند فوتبالش را در این تیم اماراتی ادامه دهد.