ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی کریمی حرکت فرهاد مجیدی را تلافی می کند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,کریمی

محبوب پرسپولیسی ها معمولا به آزادی نمی‌رود ولی وقتی احساس کند حضورش به نفع سرخپوشان است قضیه فرق می‌کند.

به گزارش  جام نیـوز، فرهاد مجیدی به تهران برگشته تا برای تماشای بازی استقلال و تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی برود و به حمایت از تیم محبوبش بپردازد.

در همین رابطه شنیدیم علی کریمی هم قرار است در بازی آخر پرسپولیس مقابل راه‌آهن به آزادی برود و از نزدیک شاهد قهرمانی احتمالی قرمزها باشد.

کریمی معمولا به آزادی نمی‌رود ولی وقتی احساس کند حضورش به نفع پرسپولیس است قضیه فرق می‌کند. البته اینها همه بستگی به شرایط و نتایج این هفته لیگ برتر هم دارد.
 
اگر امکان قهرمانی پرسپولیس در هفته آخر لیگ زیاد باشد بدون شک پرسپولیسی‌های قدیمی دیگری نظیر محمد پنجعلی، مهرداد میناوند، افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده و... هم به آزادی خواهند رفت. فقط علی پروین است که گفته جشن قهرمانی را در خانه برگزار می کند.

 


ویدیو مرتبط :
فرق علی کریمی و فرهاد مجیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت شایسته علی کریمی و فرهاد مجیدی



اخبار,اخبار ورزشی , علی کریمی

 

علی کریمی و فرهاد مجیدی با هدف فرهنگ سازی و ایجاد آگاهی جامعه پیرامون بیماری سرطان و پیشگیری از آن ، روز یکشنبه در مصاف با تیم هنرمندان پا به توپ می شوند.

 با آغاز دهه مبارک فجر روز یکشنبه 12 بهمن ماه جاری دیدار دوستانه ای بین تیم فوتبال هنرمندان و یاران علی کریمی و فرهاد مجیدی به مناسبت ایجاد فرهنگ در جامعه و پیشگیری از بیماری سرطان برگزار می شود که طی آن ستاره های محبوب و پرطرفدار سرخابی پایتخت در مقابل تیم هنرمندان به مصاف هم می روند.

 این دیدار ساعت 14 روز یکشنبه در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین وزارت بهداشت و جمعی از ستارگان فوتبال و هنر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین گفتنی است تیم هنرمندان ایران بزودی در جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان باید در گروه B این مسابقات  که از دوم اسفندماه سال جاری در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد با ژاپن ، ترکیه، لهستان و آلمان به رقابت بپردازد. در گروه A  این بازی ها نیز تیم های: برزیل، آذربایجان، سوئد، رومانی  به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این جام برای نخستین بار با اهداف خیرخواهانه و با همکاری سازمان جهانی یونیسف، فدراسیون فوتبال و رسانه ملی برگزار خواهد شد.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین