ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی نژاد در فدراسیون جهانی ووشو ماند


مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشوی ایران به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند.

خبرگزاری ایسنا: جلسه هیات رئیسه فدراسیون آسیایی ووشو امروز (یکشنبه) در هتل ارینتال ماکائو برگزار شد. باتوجه به اساسنامه فدراسیون جهانی، قاره ها مسئولیت انتخاب اعضای هیات رئییسه جهانی از قاره های خود را برعهده دارند که براین اساس و برای معرفی اعضای قاره کهن به فدراسیون جهانی از میان 13 نامزد رای گیری انجام شد.

در پایان رای گیری، مهدی علی نژاد، کی از مالزی، مورواکا از ژاپن و چن از چین برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون جهانی انتخاب و معرفی شدند.

علی نژاد که پیش از این نیز عضو هیات رئیسه فدراسیون آسیا بود برای یک دوره چهار ساله دیگر، این کرسی مهم بین المللی را در اختیار خواهد داشت.

وی به عنوان مسوول کارگاه تجدید نظر در اساسنامه فدراسیون آسیا و به روزرسانی آن انتخاب شد. همچنین مطابق اساسنامه جهانی، فک از هنک کنگ به عنوان نایب رییس جهانی معرفی شد.

در ادامه جلسه روند آماده سازی چین برای میزبانی در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که مردادماه برگزار می شود مورد بررسی قرار گرفت. استعفای هوانگ نایب رییس ویتنامی فدراسیون آسیا نیز مورد قبول واقع شد و مقرر گردید یک نفر از چین جایگزین شود.

سپس مشکلات تایوان برای میزبانی در مسابقات بزرگسالان آسیا در سال آینده مورد بحث قرار گرفت و چنانچه مشکلات از سوی تایوان برطرف نشود، فیلیپین میزبانی را برعهده می گیرد.


ویدیو مرتبط :
ووشو،مسابقه جهانی ووشو پکن،حسین اوجاقی مقابل مسلم سالیکف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی مطهری: احمدی نژاد نباید حتی یک روز رئیس جمهور باقی می ماند / او می گفت، هر قانونی که خودم تشخیص بدهم مخالف اسلام است



اخبار,اخبار سیاسی, علی  مطهری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخورد با تخلفات رئیس جمهور سابق کوتاهی شده و مسوولش هم نمایندگان مجلس هشتم و نهم و اصول گرایان هستند که برداشت غلطی از ولایت فقیه دارند .

به گزارش «انتخاب» ، علی مطهری در نشست سیاسی با موضوع «از آرمان‌شهر شهید مطهری تا جامعه امروز» در جمع دانشجویان دانشگاه فن آوری های نوین قوچان تاکید کرد: احمدی نژاد صراحتا می گفت من قانونی را که مطابق اسلام باشد قبول دارم و هر قانونی که خودم تشخیص بدهم مخالف اسلام است، اجرا نمی کنم که به نظر من چنین کسی نباید حتی یک روز رئیس جمهور باقی می ماند.

او همچنین با اعتراض به شیوه پرداخت یارانه به مردم بیان کرد:آقای احمدی نژاد در پرداخت یارانه ها خلاف قانون عمل کرد؛ بهتر است دولت صادقانه با مردم صحبت کند و بگوید که این کار از اول درست اجرا نشده و مردم هم اگر صداقت دولت را ببینند، قبول می کنند.

این نماینده مجلس در مورد حوادث رخ داده در سال 88 هم گفت: درباره این حوادث باید عدالت رعایت شود و سهم همه طرف های آن حوادث مشخص شود و اگر لازم است محاکمه شوند و مجازات هر کسی معلوم شود.

او ادامه داد: این طور نباشد که بگوییم فقط آن دو نفر مقصرند و کار بقیه درست بوده که این به معنای پاک کردن صورت مساله است؛ زیرا تا عدالت اجرا نشود وجدان جامعه آرام نمی گیرد.

نماینده مجلس یادآور شد: هر انتقادی که از نظام می شود رسانه های خارجی از آن حمایت میکنند و این دلیل بر آن نیست که بگوییم منتقدان نظام با بیگانگان ارتباط دارند.

مطهری همچنین در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان هم گفت: با سخن رئیس جمهور که وظیفه نیروی انتظامی اجرای قانون است نه اجرای اسلام موافق نیستم، زیرا قانون ما همان قانون اسلام است و دولت موظف است نسبت به مساله حجاب نظارت داشته باشد.

او تصریح کرد: شاید منظور رئیس جمهور دخالت سلیقه شخصی در کنار قوانین اسلامی در برخورد با متخلفان بوده است.

وی همچنین با اشاره اختلاس های اتفاق افتاده در چند سال اخیر گفت: این تخلفات به معنی برداشتن پول از سوی شخص یا اشخاص برای خود نیست؛ بلکه به معنای جا بجایی غیر قانونی و سوء استفاده اشخاص از مقام و مسوولیت است که بخشی از مسوولیت این امر بر عهده مجلس و بخش دیگر متوجه دولت قبلی است.

او با اشاره به اینکه جامعه اسلامی تبعیض و تفاوت‌های ناشی از اختلاف و شکاف طبقاتی را نمی‌پذیرد، بیان کرد: وجود بی‌عدالتی و تبعیض در جامعه سبب می‌شود جامعه تعادل روانی خود را از دست بدهد و دو طبقه محروم و دارای عقده و طبقه رانت‌خوار و پرتوقع ایجاد ‌کند.

او اضافه کرد: در این جامعه به جای برقراری عدالت بخت، اقبال و شانس جامعه را فرا می‌گیرد و مردم به این اعتقاد می‌رسند که تنها با پول و پارتی کارها انجام می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این موضوع که ایمان به عدالت و اجرای آن لازمه عمل به این امر مهم است، تصریح کرد: مجری و اجراکننده عدالت نباید اهل رفیق‌بازی، مسامحه و ملاحظه‌کاری باشد.

او در ادامه تشخیص انتشار فکت شیت را برعهده وزارت امور خارجه و تیم مذاکره کننده دانست و افزود: شاید انتشار آن به ضرر مذاکرات باشد و ما باید مراقب متن نهایی توافق باشیم.

مطهری همچنین طرح استانی شدن انتخابات را دارای معایب و محاسنی دانست و بیان کرد: من خودم موافق این طرح بودم زیرا محاسن آن بیشتر از معایبش است و درمجموع به نفع نظام و انقلاب است.

او در پاسخ سوالی مبنی بردسته بندی سیاسی هم تصریح کرد : در کل دسته بندی سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب را قبول ندارم و هرگز در این قالب ها جای نخواهم گرفت .

 

 اخبار  سیاسی  -  انتخاب