ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی سکوتش را شکست؛ از عالیجناب حیله و منفعت در مورد اوضاع پرسپولیس بپرسید



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار علی دایی

آقای گل جهان گفت: «نام علی دایی پشت پیراهن‌های زیادی نقش بسته ولی تنها پیراهنی که اگر به منزل ما بیایید می‌بینید قاب کرده‌ام و به دیوار زده‌ام پیراهن تیم‌ملی ایران است.»

علی دایی، با اینکه تازه از سفر انگلیس برگشته بود ولی با روی باز به سؤالات و برخی شبهات که در نبودش به وجود آمده بود پاسخ داد.

 

دایی دل خیلی پری داشت و از برخی دوستان که بدون بررسی و فکر در مورد او حرف زده بودند، شاکی بود. آقای گل جهان هنوز هم خودش را عضوی از پرسپولیس امسال می‌داند و ابراز امیدواری می‌کند پرسپولیس امشب لخویا را در قطر شکست دهد.

 

تازه‌ترین حرف‌های دایی را می‌خوانید.

 

* می‌خواهیم از پرسپولیس شروع کنیم. درخشان رفت، برانکو آمد، ‌نژادفلاح قائم‌مقام شد، سیاسی برگشت، هدایتی قهر کرد و خلاصه کلکسیون اخبار تیم را همه در جریان هستند. نظر شما درباره این اتفاقات چیست؟
- من در این باره نظری ندارم. فقط می‌گویم امیدوارم این تیم به جایگاه واقعی‌‌اش برسد.

 

* علی دایی در متن ماجراهای این فصل بود. شما بهتر از هر کس می‌توانید در این باره حرف بزنید.
- کسانی هستند که می‌توانند بهتر از من در این باره صحبت کنند، بروید سراغ آنها.

 

* مثلاً چه کسانی؟
- نمی‌دانم. بروید از عالیجناب حیله و منفعت بپرسید.

 

* عالیجناب حیله و منفعت کیست؟
- هر کسی می‌تواند باشد. کسی که با حیله و تدابیر و منفعت‌طلبی‌هایش تیم را به این روز انداخته. بگذریم.

 

* پدیده‌هایی که علی دایی کشف کرده، دارند در پرسپولیس خیلی خوب کار می‌کنند؛ طارمی و نوراللهی. باید از این بابت خوشحال باشید.
- چرا نباشم. هر کدام از شاگردانم موفق شوند من خوشحال می‌شوم. مهدی طارمی و احمد نوراللهی از همان اول نشان دادند می‌توانند رشد کنند. من از نیم‌فصل سال قبل به دوستانم گفته بودم لیگ‌های یک و دو را زیر نظر بگیرند و در وهله اول نام، سن و پست بازیکنانی که به نظرشان مفید هستند را به من بدهند. من بر اساس نیازهای تیم، برخی را گفتم بیشتر زیر نظر بگیرند و فیلم بازی‌هایشان را برایم تهیه کنند. برای اولین بار باید یک نکته را بگویم. شاید باور نکنید. مثلاً بازی لیگ دسته دوم که حتی فیلمبرداری نمی‌شد بچه‌های ما دوربین می‌بردند بازی را ضبط می‌کردند.

 

* ماحصل این بررسی‌ها همین دو نفر بود؟
- نه. ما چهار نفر را گزینش کردیم که دو نفر آنها به تیم‌های دیگر رفتند.

 

* چه کسانی بودند؟
- چون الان تیم دارند شاید درست نباشد از آنها نام ببرم.

 

* ولی شما که در تیمی مشغول نیستید و شائبه‌ای ایجاد نمی‌کند. حتی به آن دو نفر هم انگیزه می‌دهد که علی دایی آنها را تأیید کرده بود.
- یکی رمضانی بود که رفت استقلال و یکی هم درویشی که اکنون عضو گسترش فولاد است.

 

* جالب است علی دایی، طارمی و نوراللهی را آورد و از او انتقاد می‌شد. بعد از او خریدهایی مثل تادئو و میردورقی انجام شد که به اندازه آن دو از این‌ها انتقاد نشده است.
- من در این باره حرفی ندارم.

 

* سفر شما به انگلیس هم یکسری خبرها به دنبال داشت و حتی جوری نوشته بودند که انگار شما لباس استوک سیتی را خریده و پشت آن اسم خودتان را زده‌‌اید و با یک فردی عکس گرفته‌‌اید که ایجنت است نه مدیر باشگاه استوک سیتی!
- لطفاً حرف‌هایم را عین آن چیزی که می‌گویم بنویسید و هیچ تغییری در آن ندهید. اولاً مخلص همه اهالی سالم و صادق رسانه هستم و خودتان می‌دانید من دوستان خوبی در رسانه‌ها دارم و همیشه هم گفته‌ام رسانه‌ها نقش زیادی در پیشرفت ورزش دارند، پس هر چه می‌گویم فقط برای یک عده خاص و یک رسانه مشخص است و لطفاً کسی به کل جامعه رسانه ربط ندهد.

 

دوماً من با لطف خدا و دعای مردم کشورم شده‌ام علی دایی و اینکه در ادامه ناچارم برخی حرف‌ها را بزنم تصور نشود که دارم از خودم تعریف می‌کنم. دارم از علی دایی به عنوان یک نماینده ایران در فوتبال حرف می‌زنم و خدا شاهد است قصدم غیر از این نیست. سوماً نام علی دایی که باز هم تأکید می‌کنم منظورم شخص خودم نیست و علی دایی فوتبال ایران را می‌گویم پشت پیراهن‌های زیادی نقش بسته. پیراهن‌هایی که برخی دوستان آرزوی لمس آنها را دارند اما بین این همه پیراهن و افتخار و گل و گلزنی، تنها پیراهنی که اگر به منزل ما بیایید می‌بینید قاب کرده‌ام و به دیوار زده‌ام پیراهن تیم‌ملی ایران است.

 

افتخار من این است که با پیراهن ایران به همه جا رسیده‌ام. همه تیم‌های باشگاهی‌ام محترم و عزیزند اما نمی‌توانم هیچ‌یک را با پیراهن ایران مقایسه کنم. افتخار می‌کنم با پیراهن ایران شدیدترین مصدومیت عمرم را مقابل بحرین متحمل شدم و کسانی که می‌خواهند دقیق بفهمند من بعد از آن مصدومیت چه حالی داشتم لطف کنند سراغ امیر عابدینی رئیس وقت فدراسیون فوتبال بروند تا برایشان تعریف کند دکترها شانس زنده ماندن من را چند درصد دانسته بودند و من چند ساعت زیر تیغ جراحان بودم و عین همان چند ساعت را هم مهندس عابدینی پشت در اتاق عمل بیمارستان در هیروشیمای ژاپن بود. حالا خودتان حال خانواده‌ام را در ایران تصور کنید. آن زمان وسایل ارتباطی امروز برای خبرگرفتن و تماس هم نبود.

 

* از بحث اصلی خارج نشویم...
- گفتم که این‌ها را برای تعریف از خودم نمی‌گویم اما ناچارم جواب یکسری غرض‌ورزی‌ها را بدهم. هر چه دارم از ایران و لطف خدا و دعای مردم کشورم است و از این بابت ممنون خدا هستم. من افتخار می‌کنم که می‌توانستم همه جای دنیا اقامت بگیرم و همه جا سرمایه‌ام را هزینه کنم اما هر چه خارج از کشور درآمد کسب کردم آوردم در ایران هزینه کردم. یک وجب خاک ایران را هم با تمام دنیا عوض نمی‌کنم.

 

* اتفاقاً چندی پیش یک استاد اقتصاد گفته بود بعد از نفت و زعفران و پسته، علی دایی بیشترین ارزآوری را داشته.
- لطف داشته هر کس این حرف را زده و من خودم را در این حد نمی‌بینم. متأسفم که باید بگویم رسانه‌ای این جوسازی‌ها را راه انداخته که با پول بیت‌المال دارد اداره می‌شود اما ماحصل تفکرات و هزینه‌هایش این بوده که نفر دوم تحریریه آن به عنوان نماینده آن رسانه، از ایران می‌رود و پناهنده می‌شود،

 

بدترین حرف‌ها را علیه کشور می‌زند و آن رسانه حتی زحمت یک خط عذر‌خواهی از مردم و اهالی رسانه را هم به خودش نمی‌دهد. من به آن ‌فرد و تفکراتش کاری ندارم و به خودش ربط دارد اما این رسانه‌ای که امروز بدون کنکاش می‌نویسد علی دایی با مدیر قلابی استوک سیتی عکس گرفته یک سر سوزن به خودش زحمت فکر کردن داده که بپرسد علی دایی به لطف خدا چه نیازی به عکس گرفتن با مدیر استوک سیتی دارد؟ چه نیازی به عکس گرفتن با پیراهن تیم استوک سیتی دارد؟ نکند به جای فکر کردن به این موارد دنبال پاس کردن واحدهای "چگونه پناهنده شوم" هستند؟ نکند با کوبیدن این و آن می‌خواهند فردا بگویند ما دگراندیش بودیم و اینجا جایمان نبوده و باید از ایران برویم؟ من حتی آلبوم شخصی ورزشی ندارم. شاید باور نکنید.

 

آلبوم شخصی من ذهن مردم عزیز و آرشیو رسانه‌هاست. خدا آنقدر به من لطف داشته که چیزی که برای خیلی‌ها آرزو که چه عرض کنم، خواب و رؤیا و توهم است برای من خاطره است. علی دایی با فوتبال به همه جا رفته و عکس با مدیر استوک سیتی بگیرد یا نگیرد فرقی به حالش نمی‌کند. من دعوت یک شرکت بوده‌ام، خودم هم در مصاحبه ای گفته بودم من دعوت آقای سلطانی بوده‌ام. طبق برنامه‌ریزی یکسری جاها رفتیم و من اصلاً از اخبار ایران و رسانه‌ها اطلاع نداشتم.

 

حالا ممکن است من توی خیابان با یک هوادار مواجه شوم و عکس بگیرد بعد که عکس منتشر شد بگویند مثلاً این عکس علی دایی با پله است. به من چه ربطی دارد؟ من که تا صبح دوشنبه ایران هم نبوده‌ام که بخواهم حتی خبر آنها را تکذیب کنم. این تحلیل و خبر اشتباه را مگر من منتشر کرده‌ام. اصل عکس‌ها الحمدلله موجود است. اینکه عکس من کنار مدیرعامل باشگاه را با عکس من کنار وکیل شرکت دوستم اشتباه گرفته‌اند نشان می‌دهد که یک تخریب عمدی است و می‌خواهند به اهداف خودشان برسند. مطمئن باشید این مورد را پیگیری قانونی می‌کنم تا بدانند نباید با آبروی آدم‌ها بازی کنند.

 

آنها ضعف و اشتباه خودشان را به حساب دیگران می‌گذارند. خدا را شکر همه چیز را هم مردم و رسانه‌ها متوجه شده‌اند. این رسانه خاص که گفتم ماهیتش معلوم شده و اگر دیگر رسانه‌ها دچار آن گاف بزرگ شده بودند الان دودمانشان را به باد می‌دادند در ادامه تخریب‌هایش این حرف‌ها را نوشته. لازم است باز هم تکرار و عذر‌خواهی کنم که هر چه جملاتی گفتم که با "من" شروع شد از سر منیت نبود.

 

خودم را خاک پای مردم ایران می‌دانم و هر ‌گاه غیر از این فکر کنم آغاز نابودی من است. باز هم می‌گویم تمام بازی‌ها و گل‌ها و افتخاراتم را با یک دقیقه بازی در تیم‌ملی ایران عوض نمی‌کنم. افتخار می‌کنم ماتئوس تا می‌‌آید ایران سراغ مرا می‌گیرد. به آن به اصطلاح رسانه هم می‌گویم علی دایی با لطف خدا علی دایی شده، شما خودتان را برای کوبیدن او زحمت ندهید. زورتان به خدای علی دایی نمی‌رسد.

 

* دل پری دارید انگار.
- گاهی اوقات ناچارم حرف‌هایم را بزنم تا کسانی که خودشان را به خواب زده‌اند شاید بیدار شوند.

 

* پیش‌بینی‌‌تان از بازی پرسپولیس و لخویا چیست؟
- اگر حاشیه‌ها روی تیم تأثیر نگذارد ان‌شاءا... برنده می‌شویم.

 

* برنده می‌شویم؟!
- بله. من همیشه خودم را عضوی از این تیم می‌دانم و می‌گویم تیمم برنده می‌شود و من هم مثل یک هوادار پای تلویزیون برای تیمم دعا خواهم کرد.

 

* راستی برانکو را در بازگشت به ایران دیده‌اید؟
- نه‌؛ ولی فرصت مناسبی فراهم شود حتماً او را خواهم دید.

 

* او فرکی را به شام دعوت کرده. شما برانکو را دعوت نمی‌کنید؟
- با یک شام سه نفره موافقم به شرط اینکه حسین‌آقا که عزیز ماست هزینه‌‌اش را متقبل شود (خنده).

 

* و سؤال آخر، در مورد وضعیت تیم‌ملی حرفی ندارید؟
- من قبلاً در این باره حرف‌هایم را زده‌ام. خدا کند این امروز و فردا کردن‌ها تمام شود و کی روش و فدراسیون به توافق برسند.

 

اخبار ورزشی - خبر ورزشی


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: موقعیت ساختیم ولی از آنها استفاده نکردیم/جلالی: می‌توانستیم به پرسپولیس گل‌های بیشتری بزنیم/واکنش علی کریمی به شکست پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, شکست پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی

اخبار ورزشی - پس از شکست پرسپولیس مقابل تراکتور‌سازی
علی دایی: موقعیت ساختیم ولی از آنها استفاده نکردیم

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود موج جدید بارشی از سمت شمال غرب به کشور خبر داد و گفت: این موج در اواسط هفته آینده وارد کشور می‌شود که با بارش باران درنیمه شمالی کشور و تهران همراه خواهد بود.

به گزارش ایسنا؛سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: به هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم. ما به هیچ عنوان مستحق این نتیجه نبودیم. می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: مطمئنم بازیکنان همه‌شان خوب ظاهر شدند و بازیکنان جدیدمان را با چشم باز انتخاب کردیم. فوتبال خیلی بالاتری از تراکتور انجام دادیم. به هر حال فوتبال است و توپ‌هایمان داخل دروازه نرفت. بازیکنان سعی‌شان را کردند و از آنها بسیار راضی هستم.

دایی درخصوص حواشی پرسپولیس گفت: از نظر ساختاری خوب نیستیم و از نظر سخت‌افزاری مشکل داریم. باید چیزهایی را قبول کنیم. خودمان را گول نزنیم. چندین سال است که این موضوع وجود داشته است و ما در خیلی از مسائل عقب هستیم.

وی بیان کرد: ما به دنبال فوتبال واقعی هستیم. اگر هواداران تراکتور کمی مهربان باشند و از برخی شعارها استفاده نکنند به نظر من خیلی بهتر است. هواداران آذری تراکتور برای این تیم بسیار کمک می‌کنند.


-------------------------


مجید جلالی: می‌توانستیم به پرسپولیس گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی تراکتورسازان گفت: تراکتور مقابل پرسپولیس بازی خوبی را انجام داده و از حضور پرشور هواداران این تیم در استادیوم تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از پیروزی برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه 20 خوب بودیم. دروازه‌بان پرسپولیس وقت بازی را می‌گرفت. شاید اگر در حمله هوشیار عمل می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. مشکلاتمان را شناسایی و روی آنها کار می‌کنیم.

وی افزود: از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوا به استادیوم آمدند و تیم خودشان را تنها نگذاشتند.

جلالی گفت: وقتی شما در مقابل تیمی بازی می‌کنید که می‌تواند از توپ‌های بلند استفاده کند، شما را به عقب می‌برد. تلاش می‌کردیم تا راه‌های ارسال توپ آنها را ببندیم که موفق هم بودیم.

سرمربی تراکتورسازان در خصوص این‌که آیا اعتقاد دارد بازیکنان این تیم به خوبی و مثل گذشته بازی نکردند، تصریح کرد: ما امروز بد نبودیم 20 دقیقه اول خوب بازی کردیم و بعد از گلمان بازی روان بود. برای نیم‌فصل با 14 بازیکن از طریق باشگاه‌هایشان مذاکره کردیم ولی شرایط مشکل بود و این 14 بازیکن در اولویت‌های مختلف بودند و حتی ما نتوانستیم با یک بازیکن دسته اولی نیز به توافق برسیم. ما باید هزینه کنیم ولی هزینه باید معقول و طبیعی باشد.

وی افزود: ما با بازیکنان مدنظرمان که صحبت کردیم به نتیجه نرسیدیم و تمرکزمان را برای بازیکن خارجی گذاشتیم. در صورت جذب جاسم کرار می‌توانیم از شاخصه دریبل‌زنی او استفاده کنیم. دو بازیکن خارجی نیز هفته‌ی آینده می‌آیند تا حرکت فنی آنها را ارزیابی کنیم.

جلالی گفت: من اعتقادم به تمرین 100 درصد است و بازیکن در تیم من از طریق تمرین انتخاب می‌شود. تمریناتی که ما داریم کاملا جدی است. هرچقدر در تمرینات جدی باشیم. ایرانپوری‌ها و ربیعی‌ها در دوران آماده‌سازی با من نبودند و در بازی‌ها از آنها استفاده می‌کردیم که به آنها فشار آمد و مصدوم شدند. در صورت مصدومیت سایر بازیکنانمان شرایط زمین باعث این موضوع شد. زمین اختصاصی‌مان در حال ترمیم است و هر روز در یک زمین جدید تمرین می‌کنیم. برای این تیم باید همه استان پشت تیم باشد و الحمدالله این‌چنین است و ما امیدوارترین تیم برای قهرمانی هستیم و همین‌طور شایستگی این را داریم. اگر ما بترسیم و قوی بازی نکنیم مشکلات برایمان به وجود می‌آید و ما باید درگیر شویم و استرسی نداشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد: مطمئن باشید از جواد کاظمیان در دور برگشت، بازی‌های خوبی خواهید دید و تعدادی از بازیکنانمان نیز بهتر عمل خواهند کرد و ان‌شاءالله تبدیل به یاران خوبمان خواهند شد.

وی ادامه داد: علی دایی در تیم پرسپولیس کار خیلی بزرگی کرد و تغییر نسل ایجاد کرد. وقتی سرمربی شهامت این کار را دارد در کار خودش ریسک انجام می‌دهد. امسال تغییر نسل داده و تیمش خوب عمل کرده و کار آقای دایی باارزش است. وقتی علی دایی در تیم من بازی می‌کرد یادم هست که در ایتالیا بودیم و مسابقات ارتش‌های جهان و در آن بازی با کره بازی داشتیم که تیمی قوی بود. وقتی بازیکنان را جمع کردم و به آنها گفتم فکر کنید فینال جام جهانی است و باید با برزیل بازی کنیم و آنها هرکدام نظرات مختلفی را دادند. این موضوع در سال 74 اتفاق افتاد. علی دایی در آن نظرات اظهار داشت که ما مگر باید در فینال جام جهانی ببازیم؟ و گفت باید در مقابل کره پیروز شویم.

جلالی درخصوص حضور تماشاگران این تیم بیان کرد: وقتی بازی در فینال برگزار می‌شود با آن همه تبلیغاتی که انجام می‌شود شما ببینید چه تعداد می‌آیند ولی باید قدر هواداران را بدانیم. هوادران تراکتورسازی متعصبانه تیم خود را حمایت می‌کنند.

وی درخصوص تقدیر از حماسه‌سازان ملبورن که باشگاه دبیری برگزار کرد، گفت: هیچ جا این کارها انجام نمی‌شود و آقای دبیری از من نیز برای حضور در همایش دعوت کرده بود ولی به دلیل مشغله کاری نتوانستم حضور یابم.

 

------------------------


ایراد از داوری باب شده است
کریمی: پرسپولیس باید با ۶ اختلاف امتیاز صدرنشین باشد/ در دهان من حرف نگذارید!

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم پرسپولیس نیمکت بسیار پرمهره‌ای دارد و آنها باید با ۶ امتیاز اختلاف صدرنشین باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: به هر حال گاهی درون زمین به خاطر فشار زیاد بگو و مگوهایی به وجود می‌آید که این مسئله خاصی نیست.

وی در مورد حضور تراکتورسازی در سطح جدول عنوان کرد: تداوم حضور ما در این هفته در صدر جدول بستگی به وضعیت دیدار استقلال دارد بهر حال کار ما اکنون سخت‌تر شده است سه مسابقه بعدی تراکتورسازی داخل خانه است و می‌توانیم با نتیجه گرفتن در آنها حضور خودمان را در بالای جدول تثبیت کنیم.

وی در مورد نحوه بازی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما به آنها کاری نداشتیم آنها بعد از بازی در مورد نحوه بازی ما صحبت کردند حق طبیعی ما است که وقتی جلو هستیم به این شکل بازی کنیم. پرسپولیس تیم کوچکی نیست نیمکت این تیم را ببینید از تمامی تیم‌های لیگ برتر نیمکت بهتری دارم با این شرایط پرسپولیس همین حالا باید با اختلاف 6 امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد. پرسپولیس باید پیروزی‌های پرگل‌تری داشته باشد البته ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و با شرایطی که همه تیم‌ها نزدیک به یکدیگر هستند می‌خواهیم قوی‌تر عمل کنیم.

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش این است که پرسپولیس در حد انتظار ظاهر نشده است عنوان کرد: چرا در دهان من حرف می‌گذارید من می‌گویم پرسپولیس باید با 6، 7 امتیاز اختلاف صدر جدول باشد چنین حرف‌هایی را در دهان من نگذارید.

وی در مورد مشکلاتی که در راهروی ورزشگاه به وجود آمد خاطرنشان کرد: من چیز خاصی ندیدم به خاطر اینکه آخرین نفری هستم که از رختکن ورزشگاه بیرون می‌آیم.

کریمی در مورد دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی بود تیم‌های دیگر نیز چنین برنامه‌هایی را باید در دستور کاری خود قرار دهند. پیشکسوتان پس از سالها کنار یکدیگر جمع شدند و این کار بدی نیست حتی می‌تواند لیگ پیشکسوتان را با میانگین سنی مشخصی به راه بیندازند از این اتفاق‌ها باید بار دیگر در فوتبال ایران مشاهده کنیم. خودم دوست داشتم این مسابقه را ببینم میلان را از دهه 90 و از زمان بچگی دوست دارم تیمی که فان باستن و رایکارد در آن حضور داشتند هنوز هم که هنوز است به میلان علاقه مندم.

کریمی در ادامه گفت: پیشکسوتان پرسپولیس به من لطف داشتند و این شرایط به وجود نیامد که در این دیدار به میدان بروم خیلی روزها برای دیدن این بزرگان پرسپولیس به ورزشگاه رفتم قسمت نبود در این دیدار حاضر شوم و اگر عمری باشد در آینده کنار آنها حاضر می‌شوم.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند سه پنالتی برای آنها گرفته نشده است عنوان کرد: کارشناس داوری نیستم که در این مورد نظر بدهم هر تیمی که نتیجه نمی‌گیرد می‌گوید داوری فلان مشکل را داشته است این موضوعی است که به تازگی باب شده است. به هر حال ممکن است در طول یک مسابقه داور اشتباهی را به شکل سهوی از خود نشان دهد نباید هر وقت نتیجه می‌گیریم بگوییم داوری خوب است و وقتی که این اتفاق نمی‌افتد داور را مقصر قلمداد کنیم. این مسئله را به خودم می‌گویم که به کسی بر نخورد نباید ضعف خود را گردن داور بیندازیم. در بازی ما مقابل فولاد داور یک پنالتی به اشتباه گرفت آیا ما اعتراض کردیم؟

کریمی در مورد حضور هواداران گفت: امروز حضور هواداران در یک هوای عالی زیبایی خاص به مسابقه داد امیدوارم حمایت آنها بیشتر شود و در ادامه ورزشگاه را پر کند.

کریمی در مورد درگیری‌هایی که در بازی رخ داد اظهار داشت:  فوتبال است و این مشکلات به وجود می‌آید ما پینگ‌پنگ یا والیبال بازی نمی‌کنیم که بازیکنان با یکدیگر رو در رو نشوند خدا را شکر کسی مصدوم نشد. با این نتیجه هیچ چیز تمام نشده و زندگی برای دو تیم ادامه دارد نه با این پیروزی ما قهرمان شدیم و نه با این شکست پرسپولیس از مسابقات حذف شده است.
اخبار ورزشی - ایسنا