ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی: از نتیجه راضی نیستم/ تیم برای قهرمانی بسته شده است



رقابت ذوب آهن و پرسپولیس,پیش بینی آینده تیم ذوب آهن,پیش بینی آینده تیم پرسپولیس

علی دایی: از نتیجه راضی نیستم/ تیم برای قهرمانی بسته شده است

سرمربی پرسپولیس با تمجید از تیمش می‌گوید از نتیجه دیدار راضی نیست اما تیمش برای قهرمانی بسته شده است.

به گزارش ایسنا، علی دایی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ذوب آهن درباره این دیدار گفت: یکی از قشنگ ترن بازی‌های لیگ را امشب دیدیم. بازیکنانمان خیلی بازی خوبی ارایه کردند. در نیمه‌ی دوم همه کار کردیم تا گل بزنیم. تلاش کردیم از کناره‌ها به گل برسیم اما متاسقفانه موفق به گلزنی نشدیم.

 

از نتیجه اصلا راضی نیستم اما بازی‌مان خوب بود. بچه‌های ما نشان دادند که می‌توان در آینده به آنها امید بیشتری داشت. دست آنها درد نکند اما باز هم می‌ گویم از نتیجه اصلا راضی نیستم. برنامه 90 کار خودش را کرد. راجع به آن پنالتی تراکتور می‌گویم. در این دیدار داور پنالتی ما را نگرفت و یک گل هم که غلامرضا رضایی زد و داور به اشتباه آفساید گرفت. ما امروز خیلی خوب کار کردیم و امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: الان خیلی زود است در این‌باره صحبت کنیم اما ذوب آهن تا آن ذوب آهن سابق شود قطعا زمان می‌برد. حضور ذوب آهن در پلی‌آف سال قبل کمی کار را برای آنها سخت کرده اما از لحاظ تهاجمی، بازیکنان بزرگی دارند و تیم بسیار خوبی هستند. من مطمئنم ذوب آهن می تواند خیلی بهتر از اینها در آینده حاضر شود. برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که او در یک سایت به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن فوتبال ایران شناخته شده اظهار کرد: باید بگویم چندان به این سایت‌ها کاری ندارم. ما بازیکنان تاثیرگذاری داشتیم که بدون آنها نمی‌توانستم به آن عنوان‌ها برسم. همبازی‌هایم به من کمک کردند تا به موفقیت‌ها رسیدم.

دایی در پاسخ به سوالی درباره این‌که پیش‌بینی‌اش از ذوب آهن و پرسپولیس چه خواهد بود، گفت: من نمی‌توانم در مورد ذوب آهن نظر بدهم. به هر حال خود ما سعی می‌کنیم تا قطعا آسیایی شویم. ما از روز اول برای قهرمانی تشکیل شده‌ایم. برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد و احساس می‌کنم تیم ما شایسته‌ی قهرمانی در لیگ است. تجربه و جوانی در تیم ما وجود دارد و امروز هم با بدشانسی پیروز نشدیم. /ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
کنفرانس جنجالی علی دایی و قهرمانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: از نتیجه راضی نیستم اما از بازیکنان راضی‌ام/ویسی: بعد از استقلال ما از پرسپولیس مساوی گرفتیم



لیگ برتر فوتبال

سریعترین نشست خبری لیگ برتر فوتبال
دایی: از نتیجه راضی نیستم اما از بازیکنان راضی‌ام/از حریف سر بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کوتاه‌ترین نشست خبری تاریخ لیگ برتر فوتبال نظرات خود را عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از تساوی مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: فکر می کنم بازی در نیمه اول و دوم دست ما بود و برتر از حریف بودیم. ما کلا در یک نیمه بازی کردیم و آنها با سیستم دفاعی و فشرده به خواسته خود رسیدند.

وی افزود: با وجود موقعیت های زیاد می توانستیم ببریم ولی من از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم و به آنها خسته نباشید می گویم اما از نتیجه راضی نیستم و باید برای دور بعدی خود را آماده کنیم.


مانع پیشرفت میداودی و مبعلی نمی‌شویم
ویسی: بعد از استقلال ما از پرسپولیس مساوی گرفتیم/نباید داور را مقصر بدانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بعد از استقلال تهران تیم ما از پرسپولیس مساوی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از تساوی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار سختی داشتیم. می دانستیم پرسپولیس با بردن در این بازی قهرمان نیم فصل می شود. تماشاگران فوتبال زیبایی دیدند و هنگامی که توپ زیر پای بازیکنان بود ضد حملات خطرناکی ایجاد کردیم ولی خوشحال هم بودیم که مساوی بزرگی از پرسپولیس با آن همه بازیکن بزرگ و تماشاگرانش گرفتیم. ما تنها تیمی هستیم که بعد از استقلال تهران از پرسپولیس مساوی گرفتیم و اجازه ندادیم قهرمان نیم فصل مشخص شود.

وی در خصوص داوری گفت: داوری خوب بود و اگر قرار باشد ببازم و داور را مقصر بدانم کار درستی نیست. همه باید اجازه دهیم تا داوران کار خود را انجام دهند.

ویسی در مورد میداودی و مبعلی گفت: مانع پیشرفت کسی نمی شویم ولی هنوز صحبتی با ما نشده و اگر قرار باشد با باشگاه صحبتی صورت بگیرد و خواهان جذب آنها شوند ما مشکلی برای این موضوع نداریم.
/فارس