ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی دایی، یکی از 50 اسطوره زنده فوتبال جهان



ورلدساکر برای سالگرد پنجاهمین سال انتشارش، 50 اسطوره زنده فوتبال جهان را انتخاب کرده و با آنها مصاحبه کرده است که علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و مربی پرسپولیس هم یکی از آنهاست.

 

مجله معتبر ورلدساکر ، علی دایی را به عنوان یکی از  50 اسطوره زنده فوتبال جهان انتخاب کرد.

به گزارش  واحد مرکزی خبر:

در میان این اسطوره‌ها نام پله، ماریو زاگالو، زیکو و روماریو از برزیل؛ فرانس بکن‌باوئر، گرد مولر و کارل هاینس رومنیگه از آلمان؛ میشل پلاتینی و زین‌الدین زیدان از فرانسه؛ دیه‌گو مارادونا، ماریو کمپس و دانیل پاسارلا از آرژانتین؛ پائولو روسی، دینو زوف و فرانکو بارزی از ایتالیا؛ مارکو فان‌باستن از هلند؛ بابی چارلتون از انگلیس؛ اوزه‌بیو از پرتغال؛ و رائول از اسپانیا دیده می‌شود.

مجله انگلیسی ورلدساکر یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین نشریات ورزشی دنیاست.

آنها هر سال بهترین بازیکن و مربی فوتبال دنیا را هم انتخاب می‌کنند.

ورلدساکر برای سالگرد پنجاهمین سال انتشارش، 50 اسطوره زنده فوتبال جهان را انتخاب کرده و با آنها مصاحبه کرده است که علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و مربی پرسپولیس هم یکی از آنهاست.../واحد مرکزی خبر


ویدیو مرتبط :
دعوت علی دایی به جام اسطوره های جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا : علی دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال آسیا است/ در گذشته بیشتر از او می‌شنیدیم



علی دایی,اسطوره‌های فوتبال آسیا

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا :

علی دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال آسیا است/ در گذشته بیشتر از او می‌شنیدیم

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: علی دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال آسیاست و در گذشته بیشتر از او می‌شنیدیم.

شامیل کامیل در حاشیه افتتاحیه مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار کرد: این برای اولین بار است که به ایران می‌آیم، اما با توجه به شرایطی که تیم ملی ایران دارد توانسته‌ام اطلاعات خوبی را از فوتبال شما به دست آورم و امیدواریم ارتباط میان ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: فوتبال ایران همواره یکی از قدرت‌های برتر آسیا بوده است و در حال حاضر نیز تیم ایران از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. برخی از بازیکنان ایرانی در لیگ اروپایی شاغل هستند و توانسته‌اند در این تیم‌ها درخشش خوبی داشته باشند و این برای فوتبال آسیا بسیار مهم است.

کامیل در ادامه علی دایی را یکی از اسطوره‌های فوتبال آسیا دانست و افزود: در گذشته از دایی بیشتر می شنیدم؛ اما او حالا که به مربیگری می‌پردازد نیز باید از تجربیات خود در جهت پیشبرد فوتبال بیشتر استفاده کند.

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان آسیا در مشهد اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مسابقات قهرمانی فوتبال نونهالان آسیا در خراسان رضوی و مشهد فرصت مغتنمی برای این استان بوده تا توانایی‌های خود را نشان دهد و ظرفیت برگزاری رده‌های بالاتر این مسابقات و سایر رقابت‌ها را ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: همچنین این مسابقات فرصتی برای پیشرفت و آموزش تیم‌ها، داوران و همه کسانی که علاقه‌مند به ورزش هستند ایجاد می‌کند.

کامیل در پایان بر لزوم برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تاکید کرد و افزود: همه باید در راستای یک هدف مشترک که برگزاری هر چه بهتر مسابقات است، گام بردارند./فارس