ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علی‌آبادی: تصمیم گرفتم به اظهارات دادکان پاسخ ندهم ؛ کسب 5 یا 6 مدال المپیک خوش‌بینانه است



 

 

کمیته ملی المپیک , علی‌آبادی

 

رئیس کمیته ملی المپیک درباره صحبت‌های دادکان درباره اینکه علی‌آبادی وی را نخواسته است، گفت: «تصمیم گرفتم در مورد اظهارات داد‌کان به هیچ سوالی پاسخ ندهم.»

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک در نشست هم‌اندیشی با رؤسای سابق کمیته ملی المپیک گفت: «هدف از این نشست این بود که از تجربه این افراد استفاده کنیم.»

وی ادامه داد:‌ «اعضای سابق کمیته ملی جزو مجموعه هستند. جمع شدن این افراد کار بی‌سابقه‌ای نیست. کسانی که در این جلسه حضور داشتند افرادی هستند که سال‌ها در این مجموعه زحمت کشیده‌اند و هرکدام بانی خلق آثار و افکار جدیدی در زمان خودشان بودند. این همدلی‌ها و هم‌زبانی‌ها می‌تواند برای ما مفید باشد.»

علی‌آبادی افزود: «امروز برای ما خاطره است. مدیران از 30 سال پیش تا امروز در کنار هم جمع شده‌اند. در نظر داریم جلسه‌ای هم با رؤسا همراه با دبیران آنها برگزار کنیم.»

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در این جلسه از تجربیات افراد باسابقه استفاده کردیم اظهار داشت: «استفاده از تجربه دیگران ارزشمند است، با رؤسا درباره المپیک بحث شد و نقطه‌نظرات آنها را جمع‌آوری کردیم. درخواست ما از آنها این است که پس از این هم اگر نظری داشتند، درب کمیته ملی المپیک به روی آنها باز است و از آنها استقبال می‌کنیم.»

علی‌آبادی در پاسخ به این سؤال که دادکان در مصاحبه تلویزیونی به این نکته اشاره کرده بود که علی‌آبادی وی را نخواسته است گفت: «من تصمیم گرفتم در مورد دادکان به هیچ سوالی پاسخ ندهم.»

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به سؤالی مبنی بر پیش‌بینی مدال در المپیک گفت: «پیش‌بینی نیاز به شاخص دارد، اینکه آقایان اعلام کرده‌اند ممکن است 5 یا 6 مدال بگیریم حالت خوش‌بینانه است.»

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه تعدادی از ورزشکاران مدال‌آور در گوانگجو هنوز پاداش خود را دریافت نکرده‌اند گفت: «پرداخت جوایز بر عهده سازمان است، ما اگر قولی داده‌ایم به آن عمل کرده‌ایم. برای المپیک برنامه‌ریزی خاصی شده است. بازدید از اردوها، جلسات مختلف و تست آمادگی جسمی در آکادمی از برنامه‌های ما است. حواسمان به این بود که حقوق و دستمزد مربیان و ورزشکاران به موقع پرداخت شود تا آنها دغدغه مالی در آستانه المپیک نداشته باشند.»


ویدیو مرتبط :
کسب مدال طلا المپیک حمید سوریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش علی آبادی به اظهارات نخست وزیر انگلیس در مورد حضور ایران در المپیك



 

واکنش علی آبادی به اظهارات نخست وزیر انگلیس در مورد حضور ایران در المپیك

 

 

محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک از پاسخ رسمی ایران به اظهارات نخست وزیر انگلیس خبر داد.علی آبادی درباره اظهارات دیوید کامرون گفت:« ما همچنان بر مواضع رسمی کمیته ملی المپیک ایران استواریم. همان طور که قبل از این در نامه ای رسمی ، خواستار ادای توضیحات از کمیته بین المللی المپیک شدیم ، هنوز هم بر این خواسته مان پافشاری می کنیم.

 

طرف حساب ما در این بحث کمیته بین المللی المپیک و آقای ژاک روگ است و ما تنها به اظهارات ایشان توجه داریم.ما از مواضع مان نسبت به لوگوی بازی ها کوتاه نمی آییم و خواستار شفاف سازی در این زمینه هستیم.»

او در پاسخ به کامرون هم گفت:« این مقام سیاسی بهتر است به مسائل کاری مربوط به خود بپردازد و نباید در مسائل ورزشی دخالت کند. اصلا این مسائل ، ارتباطی با او نداشته است که بخواهد درباره اش اظهار نظر کند.

کمیته ملی المپیک ایران بزودی در بیاینه ای رسمی به این اظهارات واکنش نشان می دهد. ما در این بیاینه هم تاکید می کنیم که کامرون حق دخالت در امور ورزشی را ندارد و طرف حساب ما تنها کمیته بین المللی المپیک است. ».../عصر ایران