ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیزاده برنز گرفت


کیمیا علیزاده در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان به نایب‌قهرمان دوره قبل باخت و مدال برنز را به گردن آویخت.

سایت فدراسیون تکواندو: در ادامه آخرین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابینسک روسیه، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مقابل "مایو هامادا" از ژاپن، نایب قهرمان دوره قبل به روی شیاپ‌چانگ رفت و در پایان با قبول شکست 5 بر 3 اولین مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در تاریخ تکواندوی زنان ایران را به گردن آویخت.

علیزاده روز گذشته برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات ابتدا به مصاف "ماگدالنا لپروسکا" از لهستان رفت و در پایان با نتیجه 10 بر صفر برنده شد، سپس در مرحله دوم با "مارتینا زوبسیک" از کرواسی دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن رقابت کرد که پس از تساوی 3 بر 3، در راند طلایی به برتری رسید و با شایستگی به مرحله سوم راه یافت.

تکواندوکار کشورمان در سومین مبارزه نیز "چینه لویس" آمریکایی را پس از تساوی 4 بر 4، در راند طلایی از پیش‌رو برداشت و در ادامه برای راهیابی به جمع 4 تکواندوکار برتر با "جید جونز" انگلیسی قهرمان المپیک لندن و نفر اول رنکینگ المپیک و جهان رقابت کرد که در پایان با یک رقابت زیبا، جذاب و دیدنی 10 بر 9 به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

این اولین مدال تاریخ تکواندوی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان است


ویدیو مرتبط :
حسین علیزاده، صبا علیزاده و بهنام سامانی – کنسرت مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیزاده در جودو به مدال برنز رسید


نماینده وزن ۱۰۰ - کیلوگرم جودو کشورمان با پیروزی برابر رقیب اوکراینی خود موفق به کسب مدال برنز شد.

سایت فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان: در ششمین روز از مسابقات جهانی کره‌جنوبی، عصر امروز (جمعه) در سئول، حامد علیزاده، تنها نماینده باقی مانده کشورمان در دور رقابت‌ها، در دیدار رده‌بندی وزن 100 - کیلوگرم ، به مصاف نماینده‌ای از اوکراین رفت و موفق شد وی را از پیش رو بردارد تا به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

وی در دور نخست استراحت، در دور دوم به حریف انگلیسی باخت، در دور سوم رقیب روسی خود را مغلوب کرد و در دور چهارم برابر رقیب ژاپنی خود به پیروزی دست یافت و در نهایت در دور پنجم با شکست رقیب اوکراینی با کسب مدال برنز تعداد مدال‌های کاروان بعثت را به 32 رساند.

پیش از این امید نوری جعفری در وزن 81 -کیلو گرم با شکست برابر مکزیک در دور ششم پنجم شد و موسی‌پور عباس (73 -) و رضا غلامی (60 -) هم در اوزان خود هفتم شدند.