ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

علیدوستی: به سه امتیاز بازی با سایپا نیاز جدی داشتیم



 

 

 

علیدوستی: به سه امتیاز بازی با سایپا نیاز جدی داشتیم

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به سه امتیاز بازی با سایپا در این مقطع نیاز جدی داشتیم تا با آرامش و روحیه بالا به تعطیلات لیگ برویم.

حمید علیدوستی درباره پیروزی یک بر صفر تیم پیکان برابر سایپا، اظهار کرد: ما در یک بازی سخت توانستیم به پیروزی برسیم. سایپا تیم خوبی بود، آنها کادر فنی و بازیکنان توانمندی دارند، با توجه به این که هر دو تیم پیش از این بازی بازنده بودند قطعا در نهایت تلاش برای کسب برد به زمین ‌آمدند. از طرفی ما هم مصر بودیم در این شرایط و در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.

وی افزود: پیکان در نیمه اول آن طور که انتظار داشتیم بازی را آغاز نکرد. اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادیم بازیکنان توانستند فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردند که در نهایت یکی از این موقعیت‌ها به ثمر رسید. در مقابل سایپا هم روی برخی ضد حملاتش خیلی خطرناک ظاهر شد. در نهایت بازیکنان ما مزد زحماتشان را گرفتند. ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم تا ضمن عقب نماندن از سایر رقبا، در شرایط روحی خوبی هم به تعطیلات لیگ برویم.

علیدوستی درباره عملکرد بازیکنانش درهفته‌های گذشته گفت: بازیکنان ما در این سه، چهار هفته واقعا تلاش زیادی کردند. آنها به خودباوری خوبی رسیدند و در تمرینات انرژی زیادی برای بهتر شدن صرف می‌کنند. ما هم در مسایل فنی خیلی زیاد با آنها کار کردیم، بدون وقفه و تعطیلی برنامه‌ها را جلو بردیم و به آینده بسیار امیدواریم.

وی درباره حضور بازیکنان جدید در پیکان گفت: اگر بتوانیم یکی دو بازیکن در نیم فصل جذب کنیم تا به ضعف‌هایمان در برخی پست‌ها پوشش دهند قطعا در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری بازی خواهیم کرد. ما فعلا الونگ را گرفته‌ایم و یکی، دو جای خالی هم داریم تا بازیکنانی را جذب کنیم. پیش از این که بپذیرم سرمربی پیکان شوم با مسوولان باشگاه در این زمینه به توافق رسیده‌ام.

سرمربی پیکان درباره برنامه‌ تیمش در تعطیلات دو هفته‌ای لیگ گفت: تیم ما به این تعطیلات واقعا نیاز داشت. ما آن را غنیمت می‌شماریم و سعی می‌کنیم تمام موارد فنی را با بازیکنان کار کنیم. ما در دفاع و حمله ضعف‌هایی داریم که باید با تمرینات بیشتر آنها را برطرف کنیم. کار پیکان بدون حتی یک روز تعطیلی از امروز (شنبه) آغاز می‌شود.

علیدوستی با بیان اینکه استقبال تماشاچیان قزوینی از بازی‌های خانگی پیکان بیشتر شده است، گفت: خوشحالیم که شرایط استقبال تماشاگران بهتر شده و به بازیکنان و مسوولان هم گفته‌ام که اگر در نتیجه گیری موفق باشیم قطعا تماشاچیان بیشتری کسب خواهیم کرد. حضور مردم در دو بازی خانگی اخیر مقابل تیم‌های صنعت نفت و سایپا خوب بوده و مطمئن هستیم بهتر هم می‌شود. اگر این تیم تاکنون تماشاچی زیادی نداشته به خاطر ضعف تیم در نتیجه‌گیری بوده است.


ویدیو مرتبط :
تیزر سایپا- انیمیشن سه بعدی خودرو های سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس به سه امتیاز بازی با فولاد می‌رسد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه  پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - پرسپولیس به سه امتیاز بازی با فولاد می‌رسد؟

اگرچه آخرین بازی پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر یم شکست فاجعه‌بار بوده اما سر‌خ‌های پایتخت امیدوارند با شکایت به کمیته انضباطی سه امتیاز آن بازی را به حساب خود منظور کنند.

آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر با یک شکست فراموش نشدنی برای سرخپوشان همراه بود و آن‌ها در یک روز ناامیدکننده با شاهکار سوشا مکانی و محسن بنگر بازی را به فولاد خوزستان واگذار کردند. اما اتفاقات رخ داده در آن بازی و بعد از آن، این روزها این امید را در دل پرسپولیسی‌ها ایجاد کرده که از آن بازی فاجعه‌بار سه امتیاز کسب کنند. سه امتیازی که البته شاید به مذاق هواداران خوش نیاید ولی ممکن است در بهبود وضعیت نه‌چندان خوب پرسپولیسی‌ها در جدول رده‌بندی موثر باشد.

به گزارش تابناک، ماجرای کارت‌های پایان خدمت جعلی بازیکنان اگرچه حسین ماهینی را از پرسپولیس گرفت اما ممکن است در روزهای آینده سه امتیاز را به آن‌ها هدیه کند. ماجرا به بازی کردن سروش سعیدی در بازی پرسپولیس و فولاد در ترکیب این تیم اهوازی باز می‌گردد. سروش سعیدی با اینکه کارت پایان خدمتش باطل شده بود و تا مشخص شدن وضعیتش حق بازی در ترکیب فولاد را نداشت، در آن بازی برای فولادی‌ها به میدان رفت و حالا با پیگیری‌های سردار کمالی و تناقض‌هایی که در این مورد وجود دارد پرسپولیسی‌ها امیدوار شده‌اند که صاحب سه ‌امتیاز بادآورده شوند.

غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از اعتراض‌های مکرر پرسپولیسی‌ها مدعی شده که سروش سعیدی برای بازی برابر پرسپولیس کارت بازی داشته و برای همین هم سازمان لیگ به او اجازه حضور برابر پرسپولیس را داده است. اما سردار کمالی با مطرح کردن شایعه جعلی بودن کارت بازی بازیکنی که کارت پایان خدمتش‌ هم جعلی بوده می‌گوید: «سعیدی جزو بازیکنانی است که کارتش باطل شده و حق بازی نداشته و ندارد اما وقتی بررسی کردیم متوجه شدیم که او بازی می‌کند. بهروان ادعا می‌کند که مجوز او از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شده است و در پرونده‌اش وجود دارد اما ما به این مجوز مشکوک هستیم و شاید به نوعی این مجوز هم جعل شده باشد.»

حالا با گذشت چند هفته از این ماجرا سرخپوشان که البته وضعیت مدیریتی چندان مناسبی ندارند، به دنبال زنده کردن این سه امتیاز هستند و به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اند. شکایتی که از بخت بد آن ها در بی‌ثبات‌ترین وضعیت این کمیته ارائه شده و معلوم نیست که حسن‌زاده از ریاست این کمیته استعفا داده یا خیر. ولی هرچه که هست، این بی‌سروسامانی کمیته انضباطی موجب شده تا وضعیت این پرونده چندان با جدیت پیگیری نشود و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص آن صورت بگیرد.

یکی از این گمانه‌زنی‌ها توسط هوشنگ نصیرزاده مطرح شده و رئیس کمیته تدوین قوانین فدراسیون فوتبال هرگونه تغییر در نتیجه بازی و بازگشت سه امتیاز بازی به پرسپولیسی‌ها را منتفی دانسته است. نصیرزاده در خصوص وضعیت این پرونده گفته: «طبق بند 4 ماده 86 وقتی بازیکنی حین بازی مشکلی دارد باشگاه فقط دو ساعت بعد از بازی فرصت اعتراض دارد. اگر بعد از دو ساعت باشد به اعتراض آن‌ها رسیدگی نمی‌شود.

 

همانطور که در بازی ایران و عراق، ایران به میانگین سنی یکی از بازیکنان عراقی اعتراض کرد و به این اعتراض رسیدگی شد. یا در بازی سپاهان که بازی صفر بر صفر شد، در مورد رحمان احدی اعتراض شد و این موضوع در زمین بود و مورد قبول نیز قرار گرفت. این داستانی که گفته می‌شود بازی در چنین مواقعی 3 بر صفر به پایان می‌رسد برای گذشته است و چیزی به نام 3 بر صفر وجود ندارد. با این صحبت‌ها نتیجه بازی پرسپولیس و فولاد تغییر نخواهد کرد چون در زمان قانونی این اعتراض صورت نگرفته است.»

صحبت‌های نصیرزاده در حالی در هفته گذشته رسانه‌ای شد که برخی از حقوقدان‌ها و اعضای کمیته استیناف با این نظر مخالفند. موسوی از اعضای کمیته استیناف با بیان اینکه شانس اعلام نتیجه ۳-۰ به سود پرسپولیس یا حتی صدور حکم تکرار بازی در خصوص وضعیت پرونده پرسپولیس وجود دارد، به خبرنگار تابناک گفت:

براساس آیین‌نامه کمیته انضباطی و مطابق معمول هر باشگاهی که از تخلف تیم مقابل به اشکال مختلف متضرر شوند حق مراجعه و تقدیم اعتراض به مرجع صالح، یعنی رکن قضایی فدراسیون را دارد. اعتراض باشگاه پرسپولیس مشمول این قاعده است. رسیدگی و هرگونه اظهارنظر حقوقی در پذیرش  یا رد اعتراض صرفا در صلاحیت رکن قضایی فدراسیون قرار دارد و اظهار نظر رئیس کمیته تدوین مقررات غیرمسئولانه و خارج از مسئولیت قانونی بوده و طبعا اثری بر آن مترتب نیست.


کمیته انضباطی هم پس از ملاحظه اعتراض و گزارش مبادی ذی‌ربط و بررسی لازم تصمیم مقتضی در باب پذیرش یا رد آن را اتخاذ خواهد کرد که علی‌القاعده نتیجه یکی از گزینه‌های رد شکایت، اعلام نتیجه 3-0 به نفع باشگاه معترض  یا تکرار مسابقه خواهد بود و رای مذبور هم قابلیت اعتراض و استیناف داشته و در نهایت کمیته استیناف رای قطعی صادر خواهد کرد. بنابراین باید در این خصوص منتظر صدور حکم از سوی مراجع قضایی ذی‌صلاح باشیم.
اخبار ورزشی - تابناک