ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عسگری: كرار در مسایل انضباطی سابقه‌دار است؛ گذشت نمی‌كنیم



 

 

عسگری: كرار در مسایل انضباطی سابقه‌دار است؛ گذشت نمی‌كنیم

 

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کرار جاسم در مسایل انضباطی سابقه‌دار است، گفت: شکایت از این بازیکن را پیگیری می‌کنیم و گذشت نخواهیم کرد.

حسین عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد سفرش به خارج از کشور و انتقادهایی که از او در این زمینه شد، گفت: سه روز در ایران نبودم اما سوالم این است که آیا در این مدت مشکلی پیش آمد؟ کاری از داوران عقب افتاد؟ برخی که دشمن داوری هستند این مسایل را پررنگ جلوه می‌دهند. در سه هفته‌ای که لیگ برتر با حضور من برگزار شده مشکل خاصی در زمینه داوری نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: سابقه نداشته که لیگ برتر سه هفته بدون مشکل را پشت سربگذارد مشکلی که در آن داور اشتباه تاثیری گذاری داشته باشد. دستمزد من باید این باشد که به دلیل سفر سه روزه که از سوی فیفا در مالزی برگزار شد این مسایل مطرح شود؟

سرپرست کمیته داوران تاکید کرد: پیش از سفرم تمام کارهای مربوط به دو هفته داوری را در لیگ برتر و لیگ دسته اول انجام داده‌ام و اکنون برای مسابقه روز شش اسفند من کار خاصی پس از بازگشتم انجام نداده‌ام.

عسگری با اشاره به اظهارات جاسم کرار بازیکن عراقی تیم تراکتورسازی  علیه داوران ایرانی به فارس گفت: ما در مورد محمد خاکپور که از اهالی خوش اخلاق و خوشنام فوتبال ایران است در این زمینه گذشت نکردیم و قانون را اجرا کردیم چه برسد به جاسم کرار که در مسایل انضباطی سابقه‌دار هم هست.

وی افزود: بازیکنان عراقی در ایران فقط عزت و احترام می‌بینند و پول فراوان می‌گیرند و با این وجود و شرایطی که در کشورشان هست از داوران ایرانی انتقاد می‌کنند. ما از این بازیکن به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم زیرا یکی از وظایف کمیته داوران حمایت از داوران است. داور دیدار تراکتورسازی و ملوان مشکلی نداشت و ناظر داوری مسابقه هم این موضوع را تایید کرده است.

عسگری یادآور شد: این حرف‌ بازیکن تراکتورسازی فقط به دلیل گرفتن امتیاز برای تیمش است وگرنه دلیل دیگری وجود ندارد که او علیه داوری حرف بزند. ما گزارش این مصاحبه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارایه می‌کنیم و کمیته انضباطی برابر مقررات با این بازیکن رفتار خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
كرار العاشقین‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری كیف قاپ سابقه دار در رختخواب



دستگیری كیف قاپ سابقه دار در رختخواب

 

كیف قاپ سابقه دار كه با همدستی دوستش اقدام به كیف قاپی از خودروهایی كه پشت چراغ قرمز متوقف بودند، می كردند، توسط كارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

در آخرین روز مهر ماه امسال، زنی با حضور در كلانتری ۱۲۷ نارمك اظهار داشت: گردنبندم توسط یك جوان حدودا ۲۵ ساله به سرقت رفت و زمانی كه می خواستم او را تعقیب كنم، در سوی دیگر خیابان سوار یك دستگاه موتورسیكلت آبی رنگ شد و به همراه جوان دیگری از محل متواری شد.

با تشكیل پرونده مقدماتی و به دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار كارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالبخته پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی، در خصوص نحوه سرقت گردنبند طلای خود به كارآگاهان گفت: پشت چراغ قرمز تقاطع خیابان دماوند و ۳۰ متری نیروی هوایی بودم كه ناگهان پسر جوان حدودا ۲۵ ساله ای درب ماشینم را باز كرد و در یك لحظه زنجیر گردنم را كنده و پای به فرار گذاشت و چند متر آن طرف تر و در سوی دیگر خیابان سوار یك دستگاه موتورسیكلت آبی رنگ از نوع «ویو» شد و به همراه جوان دیگری از محل متواری شد.

این زن مالباخته در ادامه اظهارات خود به كارآگاهان گفت: قادر به تشخیص چهره سارق اصلی هستم و اگر او و یا تصویرش را ببینم قطعا قادر به تشخیص او خواهم بود.

با توجه به اظهارات مالباخته در خصوص شناسایی سارق، بلافاصله تصاویر متهمان و مجرمان سابقه دار به ویژه در جرایم كیف قاپی و گردنبند قاپی در مقابل او قرار گرفت؛ در بررسی های انجام شده در این خصوص، مالباخته با قاطعیت انگشت اتهام خود را بر روی یكی از مجرمان سابقه دار به هویت «مهرداد.ش» گذاشت.

مهرداد.ش كیست؟

«مهرداد.ش» از مجرمان سابقه دار پلیس به ویژه پلیس آگاهی است كه پیش از این بارها به اتهام ارتكاب جرایم مختلف، دستگیر و روانه زندان شده است.

وی پیش از این نیز به اتهام كیف قاپی از سوی كارآگاهان پایگاه های سوم و یكم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده است. در یك نوبت از دستگیری ها نیز وی به اتهام خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده است.

این متهم علیرغم سوابق ارتكاب جرایم مختلف در زمینه سرقت و خرید و فروش مواد مخدر، در یك نوبت نیز به اتهام سلب آسایش شهروندان و بر هم زدن نظم عمومی و به عنوان اراذل و اوباش دستگیر و روانه زندان شده است.

با مراجعه تعدادی دیگر از مالباختگانی كه توسط سرنشینان یك دستگاه موتورسیكلت آبی رنگ مورد كیف قاپی از داخل خودرو یا گردنبندقاپی قرار گرفته بودند، این افراد به اتفاق، مهرداد را به عنوان سارق اموال خود معرفی كردند.

كارآگاهان با اطمینان از آغاز و تكرار اقدامات مجرمانه از سوی مهرداد، شناسایی و دستگیری او و همدستش را در دستور كار خود قرار داده و در تحقیقات پلیسی خود، علیرغم آنكه مهرداد پس از آزادی از زندان در تاریخ ۲۴ شهریور امسال نسبت به جا به جایی مخفیگاه خود در شرق تهران اقدام كرده بود، موفق به شناسایی مخفیگاه جدید وی در خیابان ۱۹۶ تهرانپارس شده و در تاریخ ۹ آبان، در یك عملیات غافلگیرانه و قبل از هرگونه اقدام متهم برای فرار، خود را به بالای سر او رسانده و مهرداد را در حالی كه همچنان خواب بوده و متوجه حضور كارآگاهان در مخفیگاهش نشده بود، دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی منتقل كردند.

متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی صراحتا به ارتكاب جرایم خود در خصوص كیف قاپی و گردنبندقاپی از سرنشینان خودروهای سطح شهر تهران به ویژه در مناطق شرق و شمال تهران اعتراف كرد و به كارآگاهان گفت: پس از آزادی از زندان، به همراه یكی از بچه محل های قدیمی به نام «محمد.ش» كه یك دستگاه موتورسیكلت «ویو» آبی رنگ داشت، شروع به كیف قاپی و گردنبند قاپی در مناطق مختلف شرق و شمال تهران كردیم.

وی در ادامه اعترافاتش گفت: در زمان سرقت، ابتدا با موتور شروع به پرسه زنی در سطح خیابان كرده و با شناسایی سرنشینان خودروهایی كه كیف آنها در صندلی پشت خودرو قرار داشت و یا زنجیر طلایشان كاملا مشخص بود، در یك لحظه با باز كردن درب خودرو اقدام به سرقت و یا گردنبندقاپی كرده و به سرعت از محل متواری می شدیم.

مهرداد در ادامه اعترافات خود به كارآگاهان گفت: غالبا سعی می كردیم كه خودروهای مورد نظر خود را پشت چراغ های قرمز انتخاب كنیم تا امكان تعقیب ما از سوی مالباختگان وجود نداشته باشد.

با اعترافات صریح مهرداد به ده ها فقره سرقت در مناطق شرق و شمال تهران و شناسایی همدست وی به هویت «محمد.ش»، مخفیگاه این متهم نیز در محدوده تهرانپارس مورد شناسایی قرار گرفت و روز گذشته دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ كارآگاه رضا مؤذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگانی كه بدین شیوه مورد كیف قاپی و گردنبدقاپی قرار گرفته اند، در دستور كار كارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ لذا از كلیه مالباختگانی كه توسط سرنشینان یك دستگاه موتورسیكلت «ویو» آبی رنگ مورد سرقت و كیف قاپی قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسای متهمان و طرح شكایات خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه كنند.... / گزارش : خبرگزارى فارس

)