ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از هواداران


دروازه‌بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به خاطر اشتباهی که در بازی با ذوب آهن انجام داده از هواداران عذرخواهی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: دروازه‌بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید به خاطر اشتباهی که در بازی با ذوب آهن انجام داده از هواداران عذرخواهی می‌کند.

مرتضی قدیمی پور درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ما واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و همه دیدند که مستحق کسب پیروزی بودیم. باید این دیدار را می‌بردیم و به دور بعد صعود می‌کردیم اما ناداوری اجازه نداد که ما به این مهم دست یابیم. تیم ما حدود 100 دقیقه 10 نفره مقابل تیم خوب ذوب آهن بازی کرد و در همین زمان هم فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم اما متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

او درباره حضورش در بازی نیز گفت: اولین بار بود که در لیگ برتر بازی می‌کردم. راستش را بخواهید واقعا انگیزه زیادی داشتم تا خودم را نشان بدهم. البته در دقایق ابتدایی واقعا استرس داشتم اما هرچه از زمان بازی گذشت روحیه‌ام بهتر شد. خط دفاع تیم‌مان همه عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و اجازه ندادند توپ‌های سنگین به روی دروازه‌ام بیاید. من تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم.

قدیمی‌پور درباره صحنه گلی که دریافت کرد هم گفت: در آن صحنه توپ جلویم به زمین خورد. به همین دلیل نتوانستم توپ را به خوبی مهار کنم و توپ از دستانم خارج شد. وقتی توپ به زمین برخورد می‌کند مهار آن برای دروازه‌بان واقعا سخت می‌شود. می‌دانم به خاطر این اشتباه شیرازه تیم‌مان از هم پاشید به خاطر همین از اعضای کادر فنی تیم، بازیکنان و همه هواداران خونگرم تیم‌مان عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله اگر در بازی‌های آینده هم فرصت بازی پیدا کردم، سعی می‌کنم اشتباهاتی که در این دیدار داشتم را به حداقل برسانم و عملکرد خوبی داشته باشم.


ویدیو مرتبط :
دروازه بان جدید پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق بد برای دروازه بان پرسپولیس/ عذرخواهی فغانی از دایی سوژه شد



اخبار,اخبارورزشی,دروازه بان پرسپولیس


 اخبار ورزشی - اتفاق بد برای دروازه بان پرسپولیس/ عذرخواهی فغانی از دایی سوژه شد

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده خراسان در ساعت 11 امروز و در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

به گزارش جام نیوز، اولین تمرین پرسپولیس پس از تسای مقابل پدیده خراسان در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم.

* بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان پرسپولیس امروز همراه فرزندش در ورزشگاه حاضر شد.

* حدود 15 هوادار با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر تمرین امروز پرسپولیس را زیر نظر داشتند.

* در ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس بنری نصب شده که روی آن نوشته شده پرسپولیس به اضافه هوادار مساوی است با قهرمانی.

* عکس‌هایی از مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس در جایگاه خبرنگاران درفشی‌فر نصب شده است.

* تمرین با صحبت‌های علی دایی برای بازیکنان آغاز شد دایی حدود 10 دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

* مهدی دغاغله پیش از شروع تمرین همراه با پزشک تیم پرسپولیس به صورت اختصاصی به دور زمین می‌دوید. دغاغله یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس است.

* حسین ماهینی پس از 30 دقیقه تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را به سمت فرودگاه مهرآباد ترک کرد. بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای ادای نذر خود راهی مشهد مقدس شد و امشب در ساعت 20 به تهران برمی‌گردد.


* دروازه‌بانان تیم پرسپولیس زیر نظر بهزاد غلامپور مشغل تمرین شدند که البته سوشا مکانی در این تمرینات بیشتر حضور داشت و نیلسون که در بازی دیروز به صورت ثابت برای پرسپولیس بازی کرده بود فقط ریکاوری کرده بود.

* مهرداد کفشگری و امید عالیشاه برای دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دویدند.

* در وزشگاه درفشی‌فر این صحبت مطرح بود که علیرضا فغانی داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده پس از بازی از علی دایی بابت گل تیم پدیده که آفساید به ثمر رسیده بود، عذرخواهی کرد.

* بازیکنان اصلی تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته مقابل پدیده به میدان رفته بودند حدود 30 دقیقه به ریکاوری پرداختند تا خستگی بازی دیروز را از تن به در کنند این در حالی است که بازیکنان ذخیره این بازی زیر نظر محمد دایی و جواد منافی به تمرین کار با توپ و پاس‌کاری در زمین کوچک پرداختند.

* در اواخر تمرین سوشا مکانی در صحنه ای سرش محکم با تیرک دروازه برخورد کرد که باعث نگرانی حاضرین در تمرین شد اما او توانست بعد از مدتی سرپا بایستد و نگرانی ها را از بین ببرد.


* علی دایی با لباس شخصی در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد.

* فرزند غلامپور در گوشه‌ای از زمین به کار با توپ می‌پرداخت.
 
 اخبار ورزشی - جام نیوز