ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عدنان حمد: با افتخار جام را ترك كردیم



 

 

 

عدنان حمد: با افتخار جام را ترك كردیم

 

جام ملت‌های آسیا 2011 - قطر

عدنان حمد: با افتخار جام را ترك كردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال اردن گفت: بازیکنانم نهایت تلاش خود را به کار بستند و با افتخار جام را ترک کردیم.

عدنان حمد سرمربی اردن معتقد است بازیکنانش با وجود شکست 2 بر یک مقابل ازبکستان باید سربلند باشند و به عملکرد خود در این جام افتخار کنند.

حمد بعد از شکست 2 بر یک گفت: به تیم و بازیکنانم افتخار می‌کنم. تمرکز خود را در 5 دقیقه ابتدایی نیمه دوم از دست دادیم، اما بعد از آن زمانی که گل زدیم به بازی برگشتیم و تقریبا بازی برابری به نمایش گذاشتیم. باید بپذیرم که خستگی و فرسودگی در تیمم دیده می‌شد زیرا 3 مسابقه سخت برگزار کرده بودیم و 4 بازیکن خود را نیز در اختیار نداشتیم.

وی ادامه داد: این موضوع روی عملکرد ما تاثیر گذاشت، اما با افتخار این جام را ترک کردیم و این بازیکنان نهایت تلاش خود را برای کشورشان کردند. آنها خسته بودند، اما عالی بازی کردند. ما بسیاری از نقاط زمین را تحت کنترل داشتیم و چند بازیکن جدید را نیز در ترکیب خود به کار گرفتیم که روی کارمان تاثیر گذاشت، با این وجود موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم که دلیل اصلی‌اش خستگی بود.

سرمربی اردن تصریح کرد: در شروع نیمه دوم برخی بازیکنان تیم ما شوکه شدند، اما فوتبال همین است. با این حال از عملکرد بازیکنانم خرسندم و باور دارم که آینده درخشانی پیش روی آنهاست. فاقد یگ گلزن 6 دانگ و سرعتی بودیم. این ترکیب بهترین چینشی بود که می‌توانستم طبق پیش‌بینی‌هایم به کار ببرم و در نهایت هم به یک چهارم نهایی رسیدیم.

حمد یادآور شد: مرحله بعدی برای ما آماده شدن برای مسابقات مقدماتی جام جهانی است. اطمینان کافی به تیمم دارم. قرارداد من در ماه آوریل به پایان می‌رسد، اما از کار با تیم اردن بسیار خوشحالم. این تیم آینده خوبی دارد و اکنون باتجربه‌تر شده است.


ویدیو مرتبط :
ترك _و اقوام ترك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گامبا - ناگویا فینال جام امپراطور ژاپن




 

 

فوتبال

 

گامبا اوزاکا ۲-۱ وگالتا سندای را شکست داد و به فینال جام امپراطور ژاپن رسید.

در ادامه رقابت‌های فوتبال جام امپراطوری ژاپن و در بازی دیگر نیمه نهایی ناگویا بعد از تساوی ۱-۱ در وقت اضافه در ضربات پنالتی ۵-۳ شیمیزو اس پلاس را برد تا یک پای دیگر فینال باشد.

جام امپراطور قدیمی ترین مسابقات فوتبال در ژاپن است که به صورت حذفی برگزار می شود و همه تیم های حرفه‌ای و غیر حرفه ای حق شرکت در آن را دارند.

قهرمان جام امپراطور ژاپن چهارمین نماینده باشگاه‌های این کشور خواهد بود که به همراه سه تیم برتر لیگ به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کنند.

بازی فینال روز اول ژانویه برگزار می شود.