ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عجیب ترین پنالتی سال در مشهد


در دقیقه 75 بازی سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی اتفاق عجیبی افتاد.

ورزش سه: در دقیقه 75 بازی سیاه جامگان مقابل تراکتورسازی اتفاق عجیبی افتاد.

در این لحظه فرزاد زامهران مهاجم سیاه جامگان که به درون محوطه سیاه جامگان نفوذ کرده بود، در برخوردی با شجاع خلیل زاده نقش بر زمین شد که ابتدا اخباری و سپس خلیل زاده از او خواستند که از روی زمین بلند شود. در این لحظه زامهران با خلیل زاده سینه به سینه شد و دباره خود را به زمین انداخت کاری که با اعتراض بازیکنان تراکتور همراه شد.

در این لحظه زمین مسابقه شلوغ شد اما بیژن حیدری داور بازی با حضور در صحنه غائله را ختم کرد. بعد از این صحنه و در شرایطی که همه در انتظار آغاز مسابقه از مقابل دروازه تراکتور بودند داور چهارم او را صدا کرد و بعد از مشورت حیدری ناگهان اعلام ضربه پنالتی به سود سیاه جامگان کرد. تصمیمی که به شدت مورد اعتراض تراکتوری ها واقع شد اما او روی حرف خود ایستاد تا میثم حسینی پشت ضربه پنالتی بایستد و در کمال ناباوری این پنالتی را به تیر بکوبد.


ویدیو مرتبط :
عجیب و غریب ترین پنالتی سال در بازی الهلال و الاهلی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر عجیب: نیمار تا سال 2014 با سانتوس تمدید کرد



 

 

خبر عجیب: نیمار تا سال 2014 با سانتوس تمدید کرد

 

ستاره 19 ساله برزیلی پیغام روشن و شفافی برای رئالی ها و کاتالونیایی ها فرستاد.

نیمار بعد از ماه ها گمانه زنی و کش و قوس و صحبت هایی که درمورد احتمال انتقالش به لالیگا مطرح شده بود، قراردادش را با سانتوس تمدید کرد.

این در حالی است که در ماه های اخیر نبرد تمام عیاری میان دو تیم بارسلونا و رئال بر سر به خدمت گرفتن این ستاره 19 ساله مطرح شده بود. قرارداد کنونی او تا سال 2015 اعتبار خواهد داشت و دستمزد او و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زود هنگامش هم افزایش یافته است.

واگنر ریبه یرو، مدیربرنامه های نیمار، با اعلام این خبر به این نکته اشاره کرد که نیمار از این بابت بسیار خوشحال است.

ریبه یرو روز چهارشنبه به لانس گفت: «نیمار خوشحال است که دست کم تا سال 2014 در سانتوس خواهد بود و بعد از آن تصمیم می گیریم که او به چه تیمی برود.»

شنیده می شود که بخشی از وجه مربوطه را «بانکو دو برزیل» که با نیمار قرارداد تبلیغاتی داشت پرداخت می کند. ولی اکنون لوئیس آلفارو ریبه یرو د اولیویرا، رئیس باشگاه سانتوس چنین چیزی را تکذیب کرد.

اولیویرا آمار و رقم خاصی درمورد قرارداد جدید نیمار نگفت ولی اعلام کرد که مبلغ ذکر شده در بند جدایی زود هنگام او افزایش یافته است.

پدر نیمار هم که روز چهارشنبه در کنفرانس خبری حاضر بود اعلام کرد که دستمزد پسرش افزایش نیافته، چرا که او از دستمزد کنونی اش راضی است.