ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عجیب ترین معافیت در بین بازیکنان لیگ برتری



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - معلولیت ذهنی بازیکن استقلال اهواز؛
عجیب ترین معافیت در بین بازیکنان لیگ برتری

عجیب ترین معافیت مربوط به بازیکنی می شود که قبلا در لیگ برتر و برای استقلال اهواز توپ می زده و حال در لیگ یک بازی می کند.

به گزارش جام نیوز، در پی افشاگری علی دایی در خصوص کارت های جعلی پایان خدمت بازیکنان، دست خیلی ها رو شد و پای چند بازیکن به میان آمد که در این میان این افراد حتی نام چند بازیکن دانه درشت هم دیده شد.

 گرفتن کارت معافیت به خاطر قطعی نخاع و کوری هر دو چشم، حسابی سر و صدا به پا کرد. همان بازیکنانی که این معافیت ها را دارند حال در لیگ پول های میلیاردی پارو می کنند.

 شاید برایتان جالب باشد که بدانید عجیب ترین معافیت مربوط به بازیکنی می شود که قبلا در لیگ برتر و برای استقلال اهواز توپ می زده و حال در لیگ یک بازی می کند.

 این بازیکن معافیت سندرم داون (معلولیت ذهنی) دارد و سال ها در لیگ برتر و با همین کارت معافیت بازی می کرده است!
 
 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
داستان کارت معافیت بازیکنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معافیت عجیب و غریب بازیکن لیگ برتری از سربازی!



اخبار,اخبار ورزشی, لیگ برتر

 

اخبار ورزشی - معافیت عجیب و غریب بازیکن لیگ برتری از سربازی!

یک بازیکن شناخته شده فوتبال ایران که نامش در فهرست معافیت های باطل شده است، معافیت خود را با مدارک پزشکی جعلی دریافت کرده بوده است.

 یکی از سایت ها در این باره نوشت: در این مورد خاص بازیکن مذکور، مدارکی به اداره نظام وظیفه تحویل داده که اثبات می کرده کر و لال است!

این بازیکن به همراه چند بازیکن دیگر حالا کارت معافیتشان باطل شده و باید به تیم های نظامی ملحق بشوند. بحران تیم های نظامی در فوتبال ایران کماکان ادامه دارد و قربانی می گیرد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش