ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبدی برای دوره مربیگری به انگلستان می‌رود


عضو هیأت مدیره پرسپولیس که دارای بالاترین مدرک مربیگری فوتبال اروپا است، برای حضور در کارگاه‌های سالانه، اسفند ماه راهی انگلستان خواهد شد.

مشرق: حسین عبدی که دارای مدرک حرفه‌ای مربیگری اروپا از اتحادیه فوتبال انگلستان است، همه ساله باید در کارگاه‌هایی که برگزار می‌شود، شرکت کند. این دوره‌ها هم از این جهت که آخرین اطلاعات و دستاوردها در جریان آن منتقل می‌شود، اهمیت دارد و هم اینکه مربیان حاضر در آن با توجه به مدرکی که دارند، امکان فعالیت در بالاترین سطح فوتبال اروپا را خواهند داشت.

کارگاه‌ها قرار است طی روزهای 15 تا 17 اسفند (5 تا 7 مارس) برگزار شود و پیشکسوت و عضو هیأت مدیره پرسپولیس به این منظور قصد دارد 13 اسفند راهی انگلستان شود و به این منظور طی روزهای اخیر با حضور در ادارات مختلف در تدارک این سفر بوده است.


ویدیو مرتبط :
دوره مربیگری بـریتنی اسپـیرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکبر عبدی به خانه رضا داود نژاد می‌رود


در فصل دوم «شام ایرانی» که به زودی وارد بازار شبکه نمایش خانگی می‌شود رضا داودنژاد، فیروز کریمی، بیژن بنفشه‌خواه و اکبر عبدی مهمان خانه‌های همدیگر شدند.

خبرگزاری مهر:  در فصل دوم «شام ایرانی» که به زودی وارد بازار شبکه نمایش خانگی می‌شود رضا داودنژاد، فیروز کریمی، بیژن بنفشه‌خواه و اکبر عبدی مهمان خانه‌های همدیگر شدند.

محمدحسین شایسته تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه گفت: «پخش فصل اول این مجموعه به تازگی به پایان رسید که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو شد و من از آن راضی بودم.»



او از آغاز تصویربرداری فصل دوم این مجموعه خبر و توضیح داد: «در فصل اول مهران غفوریان یکی از شخصیت‌های این مجموعه بود که به لحاظ حضور در کارهای طنز متفاوت‌تر از دیگران بود. اما در سری دوم «شام ایرانی» بیشتر شخصیت ها در یک سطح قرار دارند. البته در قسمت دوم حضور فیروز کریمی نیز به جذابیت‌های کار اضافه کرده است.»

شایسته ادامه داد: «ما از ابتدا نمی‌خواستیم در ماه رمضان پخش را ادامه دهیم به همین دلیل وقفه‌ای بین کار افتاد اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از نیمه شهریور پخش مجموعه آغاز خواهد شد.»

در فصل اول «شام ایرانی» مهران غفوریان، حمید عسگری، امیر حسین رستمی، کامبیز دیرباز حضور داشتند.

 مجموعه «شام ایرانی» طی 4 هفته در قالب 4 دی وی دی در شبکه نمایش خانگی به تهیه کنندگی محمدحسین شایسته عرضه می‌شود. پیش از این ساخت و تهیه چند سری از این مجموعه را بیژن بیرنگ انجام داده بود.