ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عبادی مدال طلای جهان را بر گردن آویخت


اسماعیل عبادی کماندار شهرستان آبیک در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان که در کپنهاک دانمارک برگزار شد، به همراه دو عضو تیم ملی، طلای مردان در بخش کمپوند را تصاحب کرد.

خبرگزاری فارس: جبرائیل عبادی برادر اسماعیل عبادی کماندار نخبه آبیکی در گفت‌وگویی گفت: در مسابقات جهانی تیراندازی با کمان که در کپنهاک دانمارک برگزار شد، 600 تیرانداز از کشورهای صاحب تیراندازی دنیا حضور داشتند.

جبرائیل عبادی افزود: در این دوره از مسابقات، تیم ملی تیراندازی با کمان ایران توانست در بخش تیمی کمپوند مردان توانست مدال طلا را از آن خود کند.

وی ادامه داد: از حدود 60 تیم که از کشورهای مختلف در این مسابقات حضور داشتند، از دور مقدماتی فقط 16 تیم که رکوردهای خوبی زده بودند، صعود کرده و به رقابت پرداختند.

برادر اسماعیل عبادی خاطرنشان کرد: مسابقه قهرمانی جهان تیراندازی با کمان هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که دو سال پیش ایران تیمی اعزام نکرده بود که کسب مدال طلای مردان در بخش کمپوند با حضور اسماعیل عبادی از آبیک استان قزوین، مجید قیدی از استان مازندران و امیر کاظم‌پور از استان یزد در مسابقات کپنهاک دانمارک مهم‌ترین رخداد ورزشی در رشته تیراندازی است.

گفتنی است، جبرائیل عبادی نیز از تیراندازان مطرح کشوری و استانی محسوب می‌شود.


ویدیو مرتبط :
تیراندازی: کسب مدال طلای کامپاند توسط اسماعیل عبادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان/سلطانی مدال طلا را بر گردن آویخت



کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان - صربستان
سلطانی مدال طلا را بر گردن آویخت

نماینده وزن 46 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان با پیروزی در فینال مدال طلا را بر گردن آویخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان که از عصر امروز به میزبانی صربستان آغاز شده است محمد سلطانی منفرد با غلبه بر حریف روس در فینال مدال طلای وزن 46 کیلو را بر گردن آویخت.

در وزن 46 کیلوگرم که 19 فرنگی‌کار روی باسکول رفته‌اند، محمد سلطانی منفرد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک ماکسیم نهودا از بلاروس را شکست داد و به یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه یک بر یک از سد راجیش دالال از هند گذشت و به نیمه نهایی صعود کرد. سلطانی در نیمه نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل کافروف از آذربایجان به پیروزی دست یافت و فینالیست شد. وی در فینال با نتیجه 4 بر 3 از سد ولادیسلاو ملنیکوف از روسیه گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 42 کیلوگرم پویا ناصرپور در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر سردیجان کواچ از صربستان را شکست داد، اما در دور بعد باید با نتیجه 4 بر 2 مغلوب امین سفیرشایف از بلاروس شد که با توجه به حضور حریفش در دیدار پایانی به گروه شانس مجدد رفت، اما در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر 5 مقابل گالستیان از ارمنستان شکست خورد و شانس حضور در دیدار رده بندی را از دست داد و حذف شد. در این وزن که 16 فرنگی‌کار حضور داشتند.

در وزن 69 کیلوگرم کیوان رضایی پس استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 مغلوب ولادیسلاو کولپا از اوکراین شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات کنار رفت. در این وزن 28 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 76 کیلوگرم که 24 فرنگی‌کار حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور نخست با نتیجه 9 بر 2 مغلوب یوگنی پولی وادوف از قزاقستان شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن 85 کیلوگرم محمد بیرانوند در دور اول با نتیجه 10 بر صفر تاتسویا فوجی از ژاپن را شکست داد و در دور دو هم با نتیجه 7 بر صفر از سد کوین باومن از استونی گذشت و به یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر 2 مقابل اسکار سیزفسکی از لهستان به پیروزی دست یافت و راهی نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 4 بر صفر مغلوب سوسلان فانزیف از آذربایجان شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.
بیرانوند در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز با زلاتف از بلغارستان مبارزه خواهد کرد.
نمایندگان کشورمان در روز نخست موفق به کسب مدال نشدند./فارس