ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

عابدزاده:خدا را شکر می کنم در دربی بازنده نبوده ام/ رازی در کار نیست فقط خواست خدا بود



مصاحبه با احمدرضا عابدزاده ,عقاب آسیا

عابدزاده:خدا را شکر می کنم در دربی بازنده نبوده ام/ رازی در کار نیست فقط خواست خدا بود

عابدزاده نتیجه دربی را پیش بینی نمی کند،فقط امیدوار است که این بازی خوب از آب در بیاید.

تا صدای ما را از پشت خط تلفن شنید واکنشش این بود:«چه شده؟باز هم دنبال حاشیه می گردید؟»احمدرضا عابدزاده خیلی وقت است که مصاحبه نمی کند.البته خودش هم زیاد اهل مصاحبه نیست و به سختی صحبت می کند.

 

اما در آستانه دربی با عقاب آسیا تماس گرفتیم تا نظراتش را درباره این بازی پر هیجان بپرسیم.دروازه بانی که رکورد دار است و علیرغم بازی کردن در 13 دربی تا به حال هیچ شکستی در کارنامه اش ثبت نشده است.احمدرضا که همیشه در دربی ها خبر ساز بود،این بار هم هرچند که نمی تواند در این مسابقه حضور داشته باشد اما با مرور خاطرات تنور داغ این رقابت را گرمتر و گرمتر می کند.


دنبال حاشیه نیستیم فقط زنگ زده ایم که ببینیم چه کار می کنید؟
زندگی می کنم،دروغ نمی شنوم و چاپلوسی هم نمی کنم.


قرار نیست به ایران بیایید؟
نه،اینجا راحت هستم و حالا حالا می خواهم بمانم.


الان یک سال و نیمه است که به ایران نیامده اید.
تقریبا همین حدود ها.زمان زیادی است که نیامده ام.

هر بار که مصاحبه می کردیم می گفتید دو ماه دیگر به ایران می آید اما...
فعلا معلوم نیست،چون در دو تا آکادمی کار می کنم و علاوه بر آن 20 تا هم شاگرد خصوصی هم دارم.معلوم نیست چه زمانی به ایران بیایم.


قطع همکاری شما با لوس آنجلس بولز دلیل خاصی داشت؟
به هر حال از این اتفاق ها در فوتبال می افتد اما من از وقتی آنجا بودم نتایجشان تغییر کرده بود.فکر می کنم توانسته بودم تاثیر گذار باشم.


جمعه دربی هفتادوهفتم است،این بازی را پیش بینی می کنید؟
آهان پس بازی بوده که به من زنگ زدید؟!


چرا تمایل ندارید درباره دربی حرف بزنید؟
وقتی من بازی ها را ندیدم چطور باید درباره دربی اظهار نظر کنم؟


یعنی باز ی های پرسپولیس را نمی بینید؟
من تلویزیون ایران را ندارم،بازی ها را هم ندیده ام.بعضی وقت ها از اینترنت خلاصه بازی ها را می بینم.


یعنی باز با فولاد را هم ندیدید؟
نه تلویزیون نداشتم اما نتایج را تعقیب می کنم و اخبار را از اینترنت می بینم و می شنوم.از فوتبال ایران بی خبر نیستم.زیاد هم دنبال این نیستم که ببینم چه می شود.


راز نباختن های شما در دربی چه بود؟
این ها مربوط به گذشته است.راز نباختن من در دربی؟خواست خدا بود.


نمی خواهی برگردی به فوتبال ایران و مربیگری کنی؟
در این جا راحت هستم و مشکلی هم ندارم.نه دروع می شنوم و نه چیزی.هر کس کار خودش را می کند.مدیرانش هم وقتی با تو قرارداد می بندند سر حرفشان می ایستند و پولت را می دهند.حسن کار کردن در اینجا به همین چیزهاست.

 

من اینجا آرامش دارم و راحت هستم.نمی خواهم آرامشم به هم بخورد.در اینجا پسرها و دخترها را تمرین می دهم.سر وقت می روم سر کارم و سر وقت هم بر می گردم.بیایم اینجا که چه کار کنم؟در آنجا اصلا کسی با آدم مصاحبه نمی کند که او را به حاشیه ببرد.کسی کاری نمی کند که آدم علیه این و آن مصاحبه کند.کسی کاری ندارد که خوب تمرین می دهی یا بد.البته قرار است در روزهای آینده یکی از شبکه های تلویزیونی اینجا بیاید و از آکادمی کورانا گزارش بگیرد.


ولی خیلی ها دوست دارند تو را در ایران ببینند؟
مردم خودشان همیشه بهتر از من و شما می دانند.حساب مردم را با بقیه جدا کنید.


درباره نباختن در دربی نمی خواهی بیشتر حرف بزنی؟
به هر حال شاید خواست خدا بوده که من در 13 دربی بازنده نباشم.خدا را شکر می کنم.دربی بازی مهمی است و همه دوست دارند تیمشان برنده باشد.بازیکنان دوست دارند سربلند از زمین خارج شوند.همیشه قبل از دربی هیجان هست و بعد از دربی حرف و حدیث.اما خب بیشتر وقت ها این همه هیجان با شروع بازی فروکش می کند.دیگر هیچ خبری نیست و اعصاب هواداران به هم می ریزد.امیدوارم یک بازی خوب از آب در بیاید و همه راضی باشند.


نتیجه را پیش بینی می کنی؟
نه.


شما معمولا در سال های قبل نتایج را درست پیش بینی کرده بودید.
الان نمی شود.من شناحتی از دو تیم ندارم و فوتبالشان را ندیده ام.وقتی نمی شناسم چه باید بگویم؟از کفاشیان بپرسید که قشنگ آنالیز می کند.


گیر داده اید به کفاشیان؟
به هر حال رییس فوتبال است و باید از او سوال کنید.


سه شنبه شب مراسم باشکوهی برای ناصرحجازی گرفتند و ...
خدا رحمت کند ناصر خان را.کار خوبی کردند اما ای کاش وقتی زنده بود از این کارها می کردند.ای کاش زمانی که زنده بود این همه کم لطفی در حقش نمی شد.با این وجود همینکه بعد از فوتش به یادش هستند و چنین مراسم هایی می گیرند جای تشکر دارد./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کار برای خدا مهم تر است یا صحبت با خدا؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدا را شکر که نمی‌گویند اختلاس هم کار ‌هاشمی بود



 

 

نماینده شهرکرد و عضو فراکسیون خط امام مجلس گفت: دولت و دولتمردان به جای آنکه مسوولیت اختلاس بزرگ ۳ هزار میلیارد تومانی را بپذیرند و استعفا دهند و یا حداقل عذرخواهی کنند با فرافکنی توپ را به زمین دیگران می‌اندازند، اما بازهم جای شکرش باقی است که اتهام خود را متوجه دولت‌هاشمی و خاتمی نمی‌کنند.

نصرالله ترابی، ضمن بیان این مطلب و با انتقاد از تهدید روزنامه ایران برای انتشار ۱۴۰ هزار سند از ۳۱۴ مقام ایرانی گفت: ابعاد اختلاس بزرگ ۳ هزار میلیارد تومانی آنقدر وسیع بوده است که خود به تنهایی بتواند اعتماد مردم را نسبت به نظام تضعیف کند و در چنین شرایطی کشور دیگر تاب و تحمل افشاگری‌هایی که همراه با برخوردهای شخصی است و ممکن است واقعیت در آن قلب شده باشد را ندارد.

نماینده شهرکرد ادامه داد: این روحیه خوبی نیست که اختلاسی به این بزرگی در مجموعه دولت انجام شده است و دولت به جای پاسخگویی و عذرخواهی با هدف پاک کردن صورت مساله، تلاش می‌کند توپ را از زمین خود دور کند تا به این شکل بتواند اتهامات خود را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما این شجاعت وجود ندارد که وقتی در مجموعه‌ای تخلفی رخ داد بالا‌ترین مقام آن مجموعه مسوولیت آن را بپذیرد و عذرخواهی کند یا استعفا دهد. مفهوم مسوولیت‌پذیری همین است..../تحلیل:انتخاب