ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طوفان مدیرعامل پرسپولیس / باقی مانده قرارداد بازیکنان را نمی دهم، مجبورم سقف را دور بزنم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

طوفان مدیرعامل پرسپولیس / باقی مانده قرارداد بازیکنان را نمی دهم، مجبورم سقف را دور بزنم

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد شدید از بازیکنان این تیم به خاطر شکست برابر الاتحاد گفت : امکان دارد کسر قرارداد بازیکنان از 20 درصد به 30 درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، محمد رویانیان امروز جمعه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما افزود: کم کاری بسیاری از بازیکنان پرسپولیس برابر الانحاد واضح بود.

وی افزود: شاید این بازیکنان مراقب ساق پاهای خود بودند تا مصدوم نشوند و بتوانند با تیم های بعدی خود قرارداد ببندند. خداراشکر که قرارداد همه شان هم تمام شده است و از این تیم می روند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به جریمه 20 درصدی قرارداد بازیکنان این تیم گفت: من قبل از بازی در دبی به آنها گفتم اگر الاتحاد را ببرید 10 هزار دلار پاداش به شما می دهم و گذشته را هم فراموش میکنم، اما اگر ببازید باقی مانده قراردادتان را نمی دهم. جریمه 20 درصدی را هم فعلا برای احتیاط اعلام کردم و ممکن است تا 30 درصد جریمه افزایش پیدا کند ، این حق مردم است.

رویانیان با اشاره به قانون سقف قرارداد گفت: متاسفانه مدیریت های اشتباه در فوتبال ما قیمت بازیکنان را بسیار بالا برده است. قراردادهای بازیکنان را اگر به پول تومان حساب کنید میلیاردی و اگر به ریال حساب کنید تیلیاردی شده است! این 400 میلیون سقفی که گذاشته اند بر چه اساسی است ، این الکی است. مگر می شود فقط گفت 400 میلیون و انتظار اجرایی شدن داشت؟ آیا ساز و کار آن را فراهم کرده اید؟ چه کسی باید بازیکنان را به این سمت هدایت کند؟

وی ادامه داد: بازیکنانی که ما با آنها صحبت کرده ایم درخواست های میلیاردی دارند و من مجبورم با آنها قراردادهای پشت پرده ببندم.  منه مدیرعامل قرارداد بالاتر از سقف می بندم و تخلف می کنم ، آن وقت آقای دلالی که تخلف می کند راست راست می گردد و هیچ کس به او کاری ندارد ، چرا من باید سرم پایین باشد؟ این سیستم درست است؟ همه باید قرارداد پشت پرده ببندند و من هم می بندم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بدون اشاره به نام بازیکنان در خصوص کم کاری آنان گفت: شاید خیلی ها مراقب پاهایشان بودند که برای امضای قرارداد با تیم هایشان در فصل جدید مشکلی نداشته باشند. هه شان قراردادشان تمام شده است الحمدالله ، به جای آنها بازیکنانی که برای خرید مد نظرم است آورده ام و کارشان تمام شده، دو سه تا از بهترین بازیکنان خارجی را هم گزینش کرده ام و کار جدیدی هم که امسال کرده ام این است که یک تعداد جوان را هم می خواهم به پرسپولیس اضافه کنم و خودم آنها را تربیت کنم به تیم اضافه کنم./مرجع خبری پرسپولیس 


ویدیو مرتبط :
جوک جالب فیروز کریمی در مورد سقف قرارداد بازیکنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیرعامل لس‌آنجلس بلوز: عابدزاده فعلا نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد



مدیرعامل لس‌آنجلس بلوز: عابدزاده فعلا نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد

علی منصوری گفت: امیر عابدزاده با ما قرارداد دارد و تا زمانی كه ما با پرسپولیس به توافق برسیم نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد رسمی ببندد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مدیرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز كه امیر عابدزاده را در اختیار دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره پیوستن این دروازه‌بان به پرسپولیس گفت: امیر هنوز با ما قرارداد دارد و طبیعتا نمی‌تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد، ولی فكر می‌كنم او با پرسپولیس به توافق رسیده است. ما با انتقال امیر به پرسپولیس مخالفتی نداریم، اما باید مراحل قانونی طی شود.

وی در ادامه با بیان این كه هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس برای مذاكره نهایی تماسی با وی نداشته‌اند، اظهار كرد: تا وقتی با باشگاه پرسپولیس صحبت نكرده‌ام نمی‌خواهم جزئیات شرایطمان رسانه‌ای شود. پس از آن كه با پرسپولیسی‌ها حرف زدم درباره مسایل مربوط به انتقال عابدزاده صحبت می‌كنم.

 

منصوری همچنین گفت كه در صورت موافقت باشگاهش با انتقال عابدزاده به پرسپولیس، مجوز بازی این دروازه‌بان در ایران باید ابتدا از سوی باشگاه لس آنجلس بلوز به لیگ فوتبال آمریكا ارائه شود و سپس این مجوز از سوی سازمان لیگ آمریكا به فدراسیون ایران ارسال شود. هر چند وی معتقد است كه در صورت موافقت باشگاهش با بازی عابدزاده در ایران، سازمان لیگ آمریكا و مخالفتی با این مساله نخواهد داشت.

 

مدیرعامل باشگاه لس آنجلس بلوز در پایان و در پاسخ به این سوال كه عقد قرارداد خواهر خواندگی باشگاهش با استقلال ایران چقدر صحت دارد؟ گفت: پیش از این در این رابطه صحبت‌هایی شد، ولی اخیرا هیچ بحث تازه ای در این خصوص نشده است. به هر حال اگر این اتفاق رخ دهد افتخار بزرگی برای ما خواهد بود./ایسنا