ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طلسم 90 ساله شکسته شد



اخبار,اخبار ورزشی ,مربی تیم ملی ژیمناستیک

مربی تیم ملی ژیمناستیک می گوید امیدوار است مسئولان پس از کسب نخستین مدال آسیایی ژیمناستیک ایران به این رشته توجه کنند.

روح الله وین با اشاره به مدال برنز ژیمناستیک کار ایرانی در رقابتهای قهرمانی مردان آسیا عنوان کرد: خوشحالم که تمرینات مداوم و پیگیری و تلاش ورزشکاران نتیجه داد و بعد از ۹۰ سال موفق شدیم به مدال آسیایی در این رشته برسیم.

وی افزود: عبدالله جامعی در همین اردوی تیم ملی کشف شد و کادر فنی تمرینات خوبی برای او در نظر گرفتند تا در نهایت موفق شود به مدال برنز رقابتهای دشوار آسیایی دست پیدا کند. ما در این مدت تمرینات اختصاصی خرک حلقه برای جامعی در نظر گرفته بودیم و همین باعث شد روی این ماده تمرکز خوبی داشته باشد.

وین ادامه داد: خوشحالم که با وجود همه محدودیت ها و کمبودها این نتیجه خوب در دوران آقای درویش زاده که تلاش زیادی برای زیمناستیک کشیده حاصل شد. جامعی نیز پتانسیل خوبی داشت و تمریناتش را با جدیت و تمرکز خوبی دنبال می کرد. وقتی شنیدم وی به مدال برنز رسیده خیلی خوشحال شدم چون زحمت زیادی کشیده بود و ما در کادر فنی به همراه آقایان آذری، خرسندل و باژرنگ نیز تمام تلاشمان را برای آمادگی وی به کار بسته بودیم.

مربی تیم ملی ژیمناستیک با اشاره به نتایج دیگر نمایندگان ایران در این رقابتها خاطرنشان کرد: سعیدرضا کیخاه و هادی خناری نژاد نیز با اختلاف بسیار کم با سکو به عنوان چهارمی رسیدند. امیدورام با مدال جامعی در رقابتهای قهرمانی آسیا توجه مسئولان به رشته ژیمناستیک بیش از پیش شود چرا که استعدادهای بسیار خوبی در این رشته در حال فعالیت هستند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
باربی و شکسته شدن طلسم ها...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طلسم حضور کشاورز بر صحنه تئاتر شکسته نشد



 

 

خرس طلایی جشنواره برلین در دستان اصغر فرهادی

 

محمدعلی کشاورز که قرار بود با نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" روح الله جعفری بعد از سال ها دوری از تئاتر در بیست و نهمین جشنواره بین آلمللی تئاتر فجر به صحنه برود به دلیل بیماری نتوانست در اجرای این نمایش حاضر شود.

روح الله جعفری کارگردان نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" درباره وضعیت حضور کشاورز در اجرای این نمایش به خبرنگار مهر گفت: قرار بود استاد محمدعلی کشاورز شنبه ۳۰ بهمن ماه با نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" به صحنه بیایند که متأسفانه به دلیل نداشتن حال مساعد فیزیکی نتوانست در نمایش حضور پیدا کند و طلسم حضور استاد کشاورز بر صحنه تئاتر شکسته نشد.

وی درباره وضعیت گروه بازیگری و اجرای این نمایش افزود: طوفان مهردادیان نقشی را که قرار بود استاد کشاورز ایفا کنند بر عهده گرفت و ما امیدواریم که بتوانیم به زودی در خدمت استاد کشاورز باشیم. اجرای عمومی "تماشاچی محکوم به اعدام" نیز از اواسط هفته جاری در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز می شود.

فرزین صابونی، سیروس همتی، شیرین اسماعیلی، هدا ناصح، مجید رحمتی، نازگل نادریان، رضا بهرامی، آیدا صادقی، طوفان مهردادیان، الهام کردا، امیر جنانی و روح الله جعفری بازیگران "تماشاچی محکوم به اعدام" نوشته ماتئی ویسنی یک هستند. این نمایش در بخش چشم انداز بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز به صحنه رفت.... / خبرگزارى مهر