ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طاهری هواداران را به آرامش دعوت کرد


سرپرست باشگاه پرسپولیس هواداران عصبانی این تیم را به آرامش دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم: علی‌اکبر طاهری بعد از جلسه امروزش با وزیر ورزش در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد و دقایقی با هواداران حاضر در این محل گفت‌وگو کرد. هواداران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس از اینکه هواداران استقلال پیش از ورود طاهری به وزارت ورزش به او اعتراض کرده بودند، عصبانی بوده و از سرپرست باشگاه محبوب خود ماجرای پیش آمده را جویا شدند.

طاهری در صحبت‌هایش با هواداران پرسپولیس آنها را به آرامش دعوت کرده و مدعی شد؛ هواداران استقلال برای او مشکلی به‌وجود نیاوردند، این در حالی بود که به اتومبیل طاهری خساراتی وارد شده بود.

طاهری هواداران را به آرامش دعوت کرد


ویدیو مرتبط :
دعوت پرسپولیسی ها از هواداران برای بازی با صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قول طاهری به هواداران پرسپولیس/ تا هفته بعد بمب را منفجر می‌کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

علی اکبر طاهری امروز و در حالی که از وزارت ورزش و جوانان به محل باشگاه پرسپولیس باز می گشت، با هوادارانی که مقابل ساختمان باشگاه حضور داشتند روبرو شد و چند کلامی با آنها صحبت کرد.

به گزارش جام نیوز، علی اکبر طاهری امروز و در حالی که از وزارت ورزش و جوانان به محل باشگاه پرسپولیس باز می گشت، با هوادارانی که مقابل ساختمان باشگاه حضور داشتند روبرو شد و چند کلامی با آنها صحبت کرد.

 یکی از هواداران در خصوص ترکاندن بمب از سرپرست باشگاه پرسپولیس سوال کرد که طاهری گفت: نگران نباشید، بمب را تا هفته بعد منفجر می کنیم.


 اخبار  ورزشی  -  جام نیوز