ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طالب لو و برهانی در کنسرت بابک جهانبخش/عکس



 اخبار  ورزشی - طالب لو و برهانی در کنسرت بابک جهانبخش/عکس

طالب لو عکسی راهمراه با بابک جهانبخش خواننده معروف پاپ و آرش برهانی که به عنوان اولین آبی پوش قراردادش را با این تیم تمدید کرد در صحفه اینستاگرامش منتشر کرد.

این عکس مربوط به کنسرت جهانبخش است که طالب لو و برهانی به عنوان مهمان های ویژه در آن حضور داشتند. 

اخبار,اخبار ورزشی ,آرش برهانی

اخبار ورزشی  - جام جم ورزشی 

 


ویدیو مرتبط :
گزارش کنسرت بابک جهانبخش در رشت - پارس کنسرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تبریک آرش برهانی به طالب لو(+عکس)



 اخبارورزشی  - پیام تبریک آرش برهانی به طالب لو/به خانه ات خوش آمد وحید جان

 برهانی در پیامی بازگشت طالب لو به استقلال را تبریک گفت.

به گزارش  خبرآنلاین؛آرش برهانی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام پیام تبریکی را برای وحید طالب لو منتشر کرد.برهانی در پیامش نوشته است:«در استقلال خاطرات خیلی خوبی با وحید دارم،دو تا قهرمانی.یکی قهرمانی در جام حذفی که سه تا از بازی ها به پنالتی کشیده شد و وحید در مجموع 3 بازی 8 تا پنالتی را مهار کرد و یک قهرمانی شیرین را برای ما رقم زد.پسر خوش قلب و با غیرتی که همیشه دلش با استقلال بوده و خدا پاداش این قلب پاک و مهربون و با بازگشتش به جایی که دوست داشت به او داد.بازگشت وحید رو به همه آبی دلان تبریک می گم.به خونت خوش اومدی وحید جان.»

این در حالی است آخرین باری که این دو بازیکن هم بازی بودند به زمانی بر می گردد که صمد مرفاوی سرمربی این تیم بود و استقلالی ها دوازده امتیاز از پرسپولیس در جدول رده بندی پیش بودند.در آن بازی که استقلالی ها با نتیجه سه بر یک به پیکان باختند برهانی با یک گل به خودی دروازه طالب لو را باز کرد.استقلالی ها آن سال سهمیه آسیا را از دست دادند.

پس از این اتفاق صمد مرفاوی از استقلال جدا شد و با آمدن قلعه نویی طالب لو هم از این تیم رفت.این در حالی است که برهانی در استقلال باقی ماند اما هر دو این بازیکنان یک فصل بد را در این تیم تجربه کردند.
 

اخبار,اخبارورزشی,آرش برهانی

 

 اخبار ورزشی  - خبر آنلاین