ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طالب لو در لیست درخشان بوده و به دنبال جذب وی هستیم / آندو از اول هم مدنظر ما نبود



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - کلانی؛
طالب لو در لیست درخشان بوده و به دنبال جذب وی هستیم / آندو از اول هم مدنظر ما نبود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «قرار بود امروز استعفا بدهم اما با اصرار دوستان در باشگاه این موضوع به شنبه موکول شده است.»

حسین کلانی در مورد لیست درخشان و وجود نام هایی همچون آندو و طالب لو در این لیست تاکید کرد: «آندو از اول هم در لیست درخشان نبوده چون وی به خاطر علاقه ای که به باشگاه استقلال دارد، در شرایط فعلی مجبور به ترک استقلال شده و مطمئنا به پرسپولیس فکر نمی کند، به همین دلیل درخشان از همان ابتدا به دنبال جذب این بازیکن نبوده است. اما طالب لو در لیست درخشان بوده و به دنبال جذب وی هستیم.»

وی در خصوص اعطای حق امضا از سوی وزارت ورزش به محمد علی طاهری، نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «در مورد این قضیه اطلاعی ندارم. به هر حال طاهری از قدیمی های هیات مدیره پرسپولیس هستند و با سیاسی هماهنگی زیادی داشتند. اما باز هم تاکید می کنم کاملا از این قضیه بی اطلاع هستم.»

كلانی در پاسخ به این پرسش که آیا در نشست شب گذشته اعضای هیات مدیره و کادرفنی این موضوع مطرح شده بود، گفت: «جلسه ما در دفتر طاهری برگزار شد و در جلسه من به اتفاق کاشانی، حمید درخشان، محمد پنجعلی و حسین عبدی نیز حضور داشتیم اما چنین مسئله ای در جلسه مطرح نشد.»

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: «به احتمال زیاد به دلیل اینکه من گفته بودم استعفا می دهم، چیزی به من نگفتند.»


وی در خصوص اینکه آیا با این شرایط باز هم به کار خود ادامه می دهید و سایر اعضای هیات مدیره در مورد استعفای دسته جمعی با شما هم نظر هستند، تصریح کرد: «من همچنان سر حرفم هستم. قرار بود امروز استعفا بدهم اما با اصرار دوستان در باشگاه این موضوع به شنبه موکول شده است و اگر تا شنبه سیاسی آزاد نشود من قطعا استعفا می دهم. البته من مسئول حرف ها و استعفای خودم هستم اما دیگران مانند طاهری که مدیرعامل کمیته پیشکسوتان وزارت ورزش بوده و به نوعی کارمند این وزارتخانه محسوب می شود بنابراین به اینکه وی استعفا خواهد داد یا نه به من مربوط نمی شود من فقط می توانم در مورد خودم صحبت کنم.»
اخبار ورزشی - كاپ

 


ویدیو مرتبط :
JOÃO FRANCISCO SALES مهاجم مدنظر درخشان و پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست خرید درخشان لو رفت؛ بفرمایید پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - لیست خرید درخشان لو رفت؛ بفرمایید پرسپولیس!

در فهرست بازیکنانی که باشگاه پرسپولیس برای نقل و انتقالات نیم فصل درنظر گرفته است از دفاع راست تا خط حمله دیده می شود.

 تردیدی نیست که پرسپولیس در ابتدای فصل ناهمگون بسته شده! خط دفاع مملو است از بازیکنان اسمی اما در دفاع راست و چپ، بازیکنی در حد و اندازه‌های پرسپولیس دیده نمی‌شود.

به عنوان مثال میثم حسینی بازیکن تاپی نیست اما جایگزینی هم برای او در نظر گرفته نشده و حمید درخشان مجبور است در هر شرایطی از او در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند. یا در دفاع راست یا خط حمله، بازیکن قابلی مشاهده نمی‌شود که کار پرسپولیس را پیش ببرد و زمینه‌ساز موفقیت این تیم شود.

بر همین اساس هم هست که درخشان و مدیران پرسپولیس از حالا برای نیم فصل دورخیز کرده و چشم انتظار تعطیلات نشسته‌اند تا بتوانند با جذب چند بازیکن مطرح، نقاط ضعف را پوشش و آنها را به نقاط قوت تبدیل کنند.

درخشان لیستی را تهیه کرده که در آن، هم بازیکن داخلی به چشم می‌خورد و هم بازیکن خارجی. خارجی‌ها باید دیده شوند، پس فوتبالیست تاپی پیدا نمی‌شود که بدون تیم باشد و البته راضی به تست دادن.

خارجی اگر خوب باشد و سطح بالا، یا تیم دارد یا اینکه حاضر به حضور در تمرین نخواهد شد. همین کار پرسپولیس را سخت می‌کند. شاید همین موضوع باعث شده که درخشان چشم به بازیکنان داخلی داشته باشد.

آنهایی که ناراضی هستند یا در باشگاه‌شان به اختلاف خورده‌اند. بازیکنانی که لیست‌شان هم تهیه شده و با برخی‌هایشان تماس و مذاکره هم صورت گرفته.

این لیست گمانه‌زنی است اما نزدیک به واقعیت. بازیکنانی که اگر مشکلی پیش نیاید بعد از پایان هفته پانزدهم با پرسپولیس قرارداد امضا خواهند کرد.

* محمد ایرانپوریان
پرسپولیس در دفاع راست مشکل دارد، حتی این روزها که مهدی جعفرپور هم به جمع بازیکنان اضافه شده است. پرسپولیس برای پوشش این نقطه ضعف، روی محمد ایرانپوریان دست گذاشته. مدافع راست 28 ساله تراکتورسازی که کاپیتان سوم این تیم است اما به نظر می‌رسد رسول خطیبی و باشگاه تراکتورسازی مخالف این انتقال هستند. پرسپولیس در این زمینه با باشگاه تراکتورسازی وارد مذاکره هم شده اما فعلا جواب مثبتی نشنیده است!

* کمال کامیابی‌نیا
این اتفاقات دیگر تکراری شده و دوره آن به پایان رسیده است. اتفاقاتی مثل حضور یک بازیکن در محل تمرین تیمی دیگر. کمال کامیابی‌نیا چند روز پیش در درفشی‌فر حاضر شد تا شایعه حضورش در پرسپولیس شنیده شود. هافبک میانی نفت تهران دلیل حضورش در تمرین پرسپولیس را دیدن دوست صمیمی‌اش عنوان کرد اما چه کسی هست که نداند او مورد توجه درخشان قرار گرفته و در نیم فصل شاید جایگزین مهرداد کفشگری یا رضا حقیقی شود.

* میلاد محمدی
ضعف در دفاع چپ پرسپولیس آنقدر حاد است که باعث شده تا درخشان دنبال جذب یک مدافع کناری آماده باشد. نظر درخشان ابتدا روی محسن ایران‌نژاد بود، مدافع چپی که در شاهین بوشهر شاگردش بود اما حالا او رسیده به نام میلاد محمدی. چپ پای 20 ساله راه‌آهن که پدیده این فصل تیمش بوده. میلاد محمدی مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد، چون مدیران دو باشگاه ارتباط مناسبی با یکدیگر دارند.

* ایوب کلانتری
بعد از یک فصل نیمکت‌نشینی در فولاد، حالا همه کاره صبا شده و برای این تیم نقش یک طراح و لیدر را ایفا می‌کند. ایوب کلانتری در ترکیب صبا احیا شده و همین دلیلی است تا مورد توجه چند تیم مطرح از جمله پرسپولیس قرار بگیرد. برای صبا سخت است که کلانتری را از دست بدهد اما اگر بحث پول و رضایتنامه به میان بیاید شاید به خاطر مشکلات عدیده مالی راضی به از دست دادن ستاره‌اش شود. فعلا که صبا با این انتقال مخالفت کرده و پرسپولیس هم پیشنهادش را رسانه‌ای نکرده است!

* محمد غلامی
در داماش شاگرد حمید درخشان بود و برای او سنگ تمام می‌گذاشت. حالا مورد توجه مربی سابقش قرار گرفته تا به پرسپولیس برود و جانشین رضا نوروزی شود. صحبت از محمد غلامی است، مهاجمی که همه ساله بحث حضورش در پرسپولیس شنیده می‌شود اما هر بار اتفاقی مانع از این انتقال می‌شود. نیم فصل اما بهترین موقعیت است تا غلامی پرسپولیسی شود و فوتبال خود را احیا کند. هر چند باید دید آیا راه‌آهن با جدایی او موافق است یا نه؟

* مهرداد بایرامی
یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس که به نظر می‌رسد نادر باقری است با مهرداد بایرامی تماس گرفته و از او خواسته تا به پرسپولیس بیاید. گفته می‌شود انتقال بایرامی به پرسپولیس، طرح فراز کمالوند است چون او بایرامی را نیمکت‌نشین کرده و علاقه‌ای ندارد تا در نیم فصل دوم هم او را در تیم نگه دارد. وقتی فراز به بایرامی بازی نمی‌دهد بهترین راهکار این است که او را به پرسپولیس پیشنهاد بدهد. پرسپولیسی که نیازمند یک مهاجم ششدانگ است.
اخبار ورزشی - ایران ورزشی