ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طالب‌لو:نمیخواهم در مورد تیم ملی حرف بزنم



 

طالب‌لو:نمیخواهم در مورد تیم ملی حرف بزنم

 

اگر بخواهم هر روز به این موضوع فکر کنم یا حرف بزنم تمرکزم را از دست داده و از هدفم دور می‌شوم پس بهتر است که فقط به فوتبالم تمرکز کنم و در نهایت بتوانم به هدفی که در ذهنم دارم برسم.

طالب‌لو دروازه‌بان شاهین که در این فصل کمترین گل خورده را در بین دروازه‌بان‌های لیگ برتر داشته است، در مورد اینکه جایی در تیم ملی ندارد و همچنین تعریف‌های فیروز کریمی به خبرنگار سایت گل می‌گوید:« خوشحالم که آقا فیروز از بازیکنانش دفاع می‌کند ولی بهتر است که من به این موضوع نپردازم چون در گذشته حرف‌هایم را در مورد تیم ملی زدم و صحبت جدیدی ندارم.»

او ادامه می‌دهد:« من می‌خواهم برای شاهین بازیکن مثمرثمری باشم و اگر نظر کادرفنی تیم ملی را جذب کردم خوشحال خواهم شد. برای رسیدن به هدف‌هایم همیشه تلاش می‌کنم ولی گویا تلاش من چشمگیر نیست و به همین دلیل نتوانستم نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.»

او تأکید می‌کند:«‌اگر بخواهم هر روز به این موضوع فکر کنم یا حرف بزنم تمرکزم را از دست داده و از هدفم دور می‌شوم پس بهتر است که فقط به فوتبالم تمرکز کنم و در نهایت بتوانم به هدفی که در ذهنم دارم برسم.»

طالب‌لو در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی شاهین بوشهر چه جایگاهی را به دست آورد خاطرنشان می‌کند:« پیش‌بینی در این مورد سخت است ولی ما تلاش می‌کنیم تا یک جایگاه آبرومندانه را کسب کرده و هواداران شاهین را خوشحال کنیم.»


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طالب‌لو مربی تیم ملی زیر 14 سال شد


دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن صبح امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال راه‌آهن صبح امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد.

وحید طالب لو دروازه‌بان تیم راه‌آهن صبح امروز به فدراسیون فوتبال رفت و قرارداد خود را به عنوان مربی تیم ملی زیر 14 سال امضا کرد.

وی که مدتی را به عنوان مربی در این تیم فعالیت کرد برای امضای قرارداد در محل فدراسیون حاضر شد.

دروازه‌بان اسبق استقلال نیز همچنین راهی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد تا در خصوص مطالبات خود از شاهین بوشهر و استقلال صحبت کند. این دروازه‌بان طی نامه ای به کمیته انضباطی اعلام کرد که طبق قرارداد با شاهین این باشگاه باید مالیات وی را به اداره مربوطه پرداخت کند.

طالب لو همچنین در خصوص مطالبات خود از استقلال با مسئولان کمیته انضباطی صحبت کرد. با توجه به اینکه این بازیکن دو سال است با نامه کمیته انضباطی پولی از استقلال دریافت نکرده می تواند از این باشگاه دیرکرد بگیرد اما فعلا روی این موضوع اقدامی انجام نداده و خواهان دریافت قانونی مطالبات خود است.