ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

طالب‌لو: به کی‌روش اعتراض نکردم



 

طالب‌لو: به کی‌روش اعتراض نکردم

 

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه اگر ناامید بود، فوتبال را کنار می‌گذاشت، گفت: تمام هدفم این است که امسال بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم.

وحید طالب‌‍لو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد وضعیتش در تیم شاهین‌ بوشهر ضمن بیان مطلب فوق افزود: تیم شاهین به دلیل مشکلاتی که در این فصل داشت، با فراز و نشیب‌های بسیار مواجه شد اما در این شرایط هم توانست نتایج خوبی را کسب کند و تا پایان هفته دوازدهم در رده هشتم قرار بگیرد.

وی در مورد حضور فیروز کریمی در تیم شاهین بوشهر اضافه کرد: آقای کریمی مربی بزرگ و قابل احترامی است و قطعا تیم شاهین با هدایت این مربی آینده خوبی را پیش رو خواهد داشت.

دروازه‌بان تیم فوتبال شاهین در مورد اعتراضش به دعوت نشدن به تیم ملی اظهار داشت: من اعتراضی به کادرفنی و کی‌روش نکردم و تنها واقعیت را گفتم. در این مدت همه دروازه‌بان‌ها حداقل یکبار به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند اما این فرصت در اختیار من قرار نگرفته است.

طالب‌لو با بیان اینکه شاهین بوشهر کمترین گل‌خورده را در دوازده هفته گذشته لیگ برتر داشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی دا‌رم و مربیان تیم ملی می‌توانند یک فرصت به من داده و به اردوی تیم ملی دعوتم کنند.

وی ادامه داد: دوست دارم همانند همه بازیکنان به تیم ملی کشورم کمک کنم و اگر این فرصت در اختیارم قرار بگیرد، تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا به مربیان تیم ملی نشان دهم در شرایط خوبی قرار دارم و کاملا آماده‌ام.

دروازه‌بان تیم فوتبال شاهین در پایان گفت: در شرایط فعلی اصلا ناامید نیستم، اگر ناامید بودم فوتبال را کنار می‌گذاشتم. در حال حاضر تمام هدفم موفقیت به همراه تیم شاهین و دعوت دوباره به تیم ملی است.


ویدیو مرتبط :
وحید طالب لو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طالب‌لو: کی‌روش از گذشته‌ من اطلاع ندارد


دروازه بان تیم فوتبال شاهین بوشهر با ابراز تعجب از اینکه چرا همه دروازه بان‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند، جز او گفت: شاید "کارلوس کی‌روش" و دستیارانش را از رزومه و عملکرد من در گذشته مطلع نکرده‌اند.  دروازه بان تیم فوتبال شاهین بوشهر با ابراز تعجب از اینکه چرا همه دروازه بان‌ها به اردوی تیم ملی دعوت شدند، جز او گفت: شاید "کارلوس کی‌روش" و دستیارانش را از رزومه و عملکرد من در گذشته مطلع نکرده‌اند.

وحید طالب لو در گفتگویی ضمن بیان این مطلب در خصوص دیدار صنعت نفت آبادان - شاهین بوشهر گفت: بازی بدی نبود. به هرحال چون یکسری تغییرات در کادر فنی تیم ما به وجود آمده بود و تاکتیک و روش بازی متفاوتی از گذشته داشتیم، قدری کارمان دشوار شده بود.


وی افزود: بچه‌ها هنوز در تاکتیک و شیوه بازی جدید جا نیفتاده‌اند اما با این حال توانستیم در مصاف با تیم خوب نفت آبادان که در خانه از همه توانایی‌های خود برای پیروزی به نحواحسن استفاده می کند و از مربی توانمندی چون غلام پیروانی بهره می برد، به یک امتیاز دست یابیم. ما در این بازی برای سه امتیاز بازی می کردیم اما اگر بازی مساوی هم تمام می شد، برای ما امتیاز خوبی بود که خوشبختانه با تغییر نتیجه در دقایق آخر تساوی شیرینی را بدست آوردیم.

دروازه بان تیم فوتبال شاهین بوشهر که همراه با این تیم در حال حاضر بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارند، افزود: با توجه به تمریات پرفشاری که انجام می‌دهم و انگیزه بالایی که دارم، با کمک مدافعان خوب تیم شاهین بوشهر توانسته‌ایم بهترین خط دفاعی را در بین تیم‌های لیگ برتری داشته باشیم.

طالب‌لو که در پایان دیدار صنعت نفت آبادان - شاهین بوشهر از فیروز کریمی پاداش دریافت کرده است، گفت: یکی از روش‌های کار آقای فیروز کریمی این است که در پایان مسابقه به بهترین بازیکنان تیمش پاداش می دهد. شنبه شب نیز در پایان بازی مقابل نفت آبادان این پاداش به محسن ایران نژاد، مسعود نظرزاده و من تعلق گرفت.

وی در خصوص حضور فیروز کریمی در تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: هفته گذشته که آقای کریمی به تیم شاهین پیوست، برخی دوستان بزرگنمایی کردند و اتفاقات گذشته را به یاد ما آوردند. به عقیده من بهتر است تنها خاطرات خوب را در ذهن بسپاریم و خاطرات بد را فراموش کرده و تنها از آنها کسب تجربه کنیم.

دروازه بان تیم شاهین که در زمان حضور فیروز کریمی در تیم استقلال شایعه اختلاف نظر آنها به گوش می رسید، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها هنوز اتفاقات پایان دیدار استقلال - صنعت نفت آبادان در چهار فصل پیش را فراموش نکرده‌اند و بازهم بحث دویدن ما در پایان آن بازی را مطرح می کنند. بله ما در پایان آن بازی دویدیم، اما بعد از دویدن ما آقای کریمی تاکید کرد با این کار به دنبال تنبیه کردن ما نبوده، بلکه اهدافی دیگر داشته است. من و دیگر بازیکنان نیز روشن شدیم و هیچ اعتراضی هم نکردیم.

وی افزود: اگر من با آقای کریمی اختلاف داشتم، چطور در دو دیدار جام حذفی مقابل ذوب آهن و راه آهن 6 پنالتی گرفتم؟ در بازی مقابل راه آهن زمان پنالتی دوم آقای کریمی به رختکن رفت و زمانی که از ایشان سئوال شد چرا به رختکن رفتید، عنوان کرد، خیالم راحت بود وحید پنالتی‌ها را می گیرد. با این شرایط چطور می توانستیم با هم اختلاف نظر داشته باشیم.

طالب لو با تاکید دوباره بر اینکه هیچ اختلافی با فیروز کریمی ندارد، افزود: امسال از دیدی دیگر با آقای کریمی همکاری کرده و در زمان تمرینات از روش کار ایشان الگوبرداری می کنم تا در آینده برای کار مربیگری خود از آنها استفاده کنم. این را نه من که شاگرد آقای کریمی هستم، بلکه اکثر مربیان اذعان دارند که ایشان یک مربی خوب و با دانش است.

این دروازه بان باتجربه در پاسخ به این پرسش که "چرا کارلوس کی‌روش از زمان آغاز فعالیت خود در فوتبال ایران او را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است؟"، گفت: این را باید از کادر فنی تیم ملی بپرسید، شاید بهتر از من و بازیکنان شاهین بوشهر در فوتبال ایران هستند که حتی یک بازیکن از تیم ما به اردوی تیم ملی دعوت نکرده‌اند! اما با این وجود باید بگویم تیم شاهین و هواداران پرشورش حداقل باید یک یا چند نماینده در تیم ملی داشته باشد.

وی افزود: تنها چیزی که برای من جای سئوال دارد، این است که اکثر دروازه بان‌های فوتبال ایران به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، آقای کی‌روش و دستیارانش تمرینات آنها را دیده‌اند اما من هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته‌ام! نمی دانم چرا اما احتمال می دهم که به سرمربی تیم ملی رزومه و گذشته من را نگفته‌اند. شاید ایشان نمی داند من یکی از دروازه بانان ایران در جام جهانی بودم، در جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی کردم، بعد از میرزاپور همه مرا دروازه بان اول تیم ملی می‌دانستند و ... .

طالب لو در خاتمه تصریح کرد: در فوتبال فراز و نشیب و بالا و پایین زیاد است اما من به آنها توجهی ندارم. شیطنت‌هایی هم اگر وجود داشته باشد، بی توجه از کنارشان رد می شوم، چرا که نگاهم به آینده است و امیدوار به اینکه با تلاش زیاد دوباره به تیم ملی برگردم. من انگیزه‌ام را از دست نمی دهم.

منبع: ورزش سه