ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صعود یک پله‌ای ایران با حضور در رده ۵۶/ اسپانیا، آلمان و آرژانتین بهترین‌های جهان



فیفا اعلام کرد

صعود یک پله‌ای ایران با حضور در رده ۵۶/ اسپانیا، آلمان و آرژانتین بهترین‌های جهان

در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا تیم ملی فوتبال ایران یک پله صعود کرد و به رده پنجاه و ششم بهترین‌های فوتبال جهان رسید.

به گزارش فارس فدراسیون جهانی فوتبال رده‌بندی تیم‌های جهان در ماه میلادی گذشته را اعلام کرد. در این فهرست که مربوط به تاریخ 24 اسفند 91 تا 22 فروردین 92 است، تیم ایران صاحب 538 امتیاز شد و به رده  56  رسید.

در این رنکینگ تیم کارلوس کی‌روش همچنین پس از ژاپن (773 امتیاز، رده 29)، کره جنوبی (664 امتیاز، رده 42) و استرالیا (624 امتیاز،‌رده 46) به عنوان چهارمین تیم برتر قاره آسیا معرفی شد.

مطابق این گزارش اسپانیا با 1538 امتیاز همچنان جایگاه خود را به عنوان بهترین تیم ملی ماه دنیا حفظ کرد. پس از آن آلمان و ‌آرژانتین به ترتیب با 1428 و 1292 امتیاز دوم و سوم شدند.

همچنین کرواسی در این رده‌بندی 1191 امتیاز صعود کرد و با 5 پله صعود به رده چهارم رسید و پرتغال نیز با 2 پله صعود و 1163 امتیاز پنجم شد.

تیم‌های کلمبیا (1154 امتیاز)، انگلیس (1135 امتیاز)، ایتالیا (1117 امتیاز)، هلند (1093 امتیاز) و اکوادور (1056 امتیاز) در رده ششم تا دهم جای گرفتند./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
صعود ده پله ای در رده بندی فیفا؛ فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان /صعود 12 پله‌ای فوتبال ایران در رنکینگ فیفا



اخبار,اخبار ورزشی,جایگاه فوتبال ایران در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان


 اخبار ورزشی - صعود 12 پله‌ای فوتبال ایران در رنکینگ فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان را اعلام کرد. بر اساس رنکینگ جدید اعلام شده تیم ملی ایران با 12 پله صعود در مکان اول آسیا و سی و سوم جهان قرار گرفته است.

به گزارش مهر، تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان که مربوط به یک ماه گذشته است، امروز پنجشنبه از سوی فیفا اعلام شد. بر این اساس تیم ملی ایران با کسب 720 امتیاز در رده اول آسیا و سی و سوم جهان ایستاد.

تیم کشورمان در رده‌بندی ماه قبل 650 امتیاز کسب کرده بود و در رده اول آسیا و چهل و پنجم جهان قرار داشت اما با صعود دوازده پله‌ای خود را به جایگاه سی و سوم در میان برترین‌های جهان رسانده است. در این رده‌بندی تیم‌های استرالیا، ژاپن و کره‌جنوبی به ترتیب در مکان‌های 46، 47 و 54 دنیا قرار گرفته‌اند.

در رده بندی جدید برترین‌های جهان، تیم ملی اسپانیا اول است. آلمان رده دوم را به خود اختصاص داده و آرژانتین حریف ایران در جام جهانی نیز در مکان سوم قرار گرفته است. تیم‌های کلمبیا، پرتغال، اروگوئه، ایتالیا، سوئیس، هلند و برزیل هم در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفته‌اند.

تیم ملی بوسنی یکی دیگر از رقبای ایران در جام جهانی در مکان نوزدهم این رنکینگ جای گرفته و نیجریه هم پایین‌تر از ایران در رده سی و هفتم ایستاده است.
اخبار ورزشی - مهر