ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

صعود سه پله ای گسترش با برد چهار گله



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,گسترش

 صعود سه پله ای گسترش با برد چهار گله
گسترش فولاد 4 - اس اهواز 0؛ برد برزیلی در بنیان دیزل

گسترشی ها با پیروزی پرگلی که به دست آوردند توانستند جای تیم همشهری خود را در جدول رده بندی لیگ برتر بگیرند و به رده هفتم برسند.

به گزارش ورزش سه، دو تیم تبریزی و اهوازی پس از شکست در بازی های هفته گذشته، در این دیدار به مصاف یکدیگر می روند، تبریزی ها که در تهران بازی خود را به استقلالی ها واگذار کردند در این بازی می توانند با کسب سه امتیاز تا رده هفتم و هشتم جدول صعود کنند، در طرف مقابل استقلالی های اهواز نیز به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا بتوانند خود را به حضور در لیگ برتر امیدوار نگه دارند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر ، ساعت 15  ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: حمیدرضا حاج ملک         کمک‌ها : سعید قاسمی، هادی طوسی

گسترش فولاد تبریز:
داود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، محمد امین درویشی(64 شهرام گودرزی)، داریوش شجاعیان، لئوناردو پیمنتا (56 سامان نریمان جهان)، سید مهدی سید صالحی، سید محسن حسینی، محسن حمیدی و امیر حسین کریمی
سرمربی: فراز کمالوند

استقلال اهواز:
فرناندو سانتوس، طالب ریکانی، میلاد پاک پرور، مهدی اسلامی(40 حسین ساکی)، حمزه خذیراوی، رضا بهمئی، میلاد ربانی فر، مکی شریفی، حسین بهرامی، علی هلیچی و پدرام اردلانی
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

اخطار
امیرحسین کریمی (71) از گسترش فولاد

شرح گل ها:
گسترش فولاد 1 استقلال اهواز 0 (دقیقه 38، محسن حمیدی) : گسترشی ها پس از چند حمله بالاخره توانستند در این دقیقه دروازه حریف را باز کنند، محسن حمیدی که نیم فصل را در تیم اهوازی حضور داشت در این دقیقه در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه خود را وارد دروازه حریف کرد.


گسترش فولاد 2 استقلال اهواز 0 (دقیقه 42، لئوناردو پیمنتا) : حرکت تند و تیز محمدامین درویشی باعث به دست آمدن یک پنالتی برای گسترشی ها شد و لئوناردو پیمنتا با ایستادن پشت توپ، این ضربه را به گل دوم گسترشی ها تبدیل کرد.


گسترش فولاد 3 استقلال اهواز 0 (دقیقه 50، لئوناردو پیمنتا) : بازی هجومی گسترشی ها در آغاز نیمه دوم بازهم برای این گل داشت، حرکت پا به توپ سیدصالحی از کناره و سانتر او را پیمنتا با ضربه ای به موقع از داخل محوطه شش قدم، به گل سوم این تیم بدل کرد.
گسترش فولاد 4 استقلال اهواز 0 (دقیقه 79، سامان نریمان جهان) : بازیکن تازه به میدان آمده گسترشی ها طی یکی دو رفت و برگشت کمی جلوتر از خط محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه خود را به سمت دروازه حریف زد و توپ پس از برخورد با یکی از مدافعان اهوازی تغییر جهت داد و در خلاف حرکت دروازه حریف به گل جهارم این بازی تبدیل شد.

دقایق حساس
دقیقه 13 – گسترشی ها پس از یکی دو حمله، در این دقیقه شوت محکمی را به سوی دروازه حریف زدند اما ابن توپ توسط دروازه بان حریف مهار شد.

دقیقه 2+45 – ضربه ایستگاهی اهوازی ها با گذر از مدافعان تبریزی توسط دروازه این تیم مهار شد.

دقیقه 53 – با حرکت درویشی و ضربه او، چیزی نمانده بود تا گل چهارم گسترشی ها به دست بیاید که دروازه بان اهوازی ها این توپ را مهار کرد.
دقیقه 56 – ضربه ایستگاهی گسترشی ها را محمد ابراهیمی به طور خطرناکی به سوی دروازه استقلالی ها زد اما این موقعیت با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58 – سانتر گسترشی ها را سیدمهدی سیدصالحی با ضربه هد شیرجه ای زیبایی تکمیل کرد اما این توپ را دروازه بان اهوازی ها به سختی مهار کرد.

دقیقه 88 – ضربه دیدنی ابراهیمی از پشت محوطه جریمه با واکنش استثنایی فرناندو به کرنر رفت.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
مسابقه پله و مارادونا در برنامه زنده تلویزیونی(برد پله)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف پرسپولیس مقابل گسترش قبل از دربی/ سه اشتباه برد را از سرخ‌پوشان گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال
توقف پرسپولیس مقابل گسترش قبل از دربی/ سه اشتباه برد را از سرخ‌پوشان گرفت

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز با نتیجه مساوی متوقف شد.

به گزارش فارس،در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز رفت که  بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس تا دقیقه 8 مسابقه صاحب دو کرنر شد که کرنر دوم این تیم تبدیل به گل شد.

ضربه ارسالی هادی نوروزی در دقیقه 8 را محسن بنگر با یک ضربه سر   تبدیل به گل اول سرخپوشان کرد.

در دقیقه 12 خروج خوب سوشا مکانی از دروازه و دفع توپ با سر در بیرون از محوطه جریمه یک فرصت خوب گلزنی را از گسترش گرفت.

در دقیقه 21 شوت مهاجم گسترش از داخل محوطه جریمه پرسپولیس را محسن بنگر با یک تکل به کرنر فرستاد.

در دقیقه 24 ضربه کاشته گسترش فولاد را جابر انصاری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس زد که شوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس این ضربه را مهار کرد.

در دقیقه 27 شوت امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه گسترش را لوپز دروازه‌بان اروگوئه‌ای مهار کرد.

در دقیقه 30 مهدی طارمی از تله آفساید مدافعان گسترش فرار کرد و در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان گسترش قرار گرفت و با یک ضربه فنی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 37 بی‌احتیاطی رضا حقیقی هافبک پرسپولیس در دفع توپ باعث شد که داور یک ضربه پنالتی به سود گسترش اعلام کند که این ضربه را ماگنو باتیستا تبدیل به گل اول گسترش فولاد کرد.

در دقیقه 54 لوپز دروازه‌بان گسترش در حرکتی ریسکی مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس را در محوطه جریمه دریبل کرد.

در دقیقه 55 پاس محمد نوری در محوطه جریمه به هادی نوروزی رسید که شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه گسترش به بیرون رفت.

در دقیقه 57 بازیکن گسترش پا به توپ وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و توپ ارسالی او را بازیکنان پرسپولیس سراسیمه دفع کردند.

در دقیقه 59 شوت امید عالیشاه از داخل محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت.

در دقیقه 62 شوت بازیکن گسترش با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 72 میلاد جهانی از کمند مدافعان پرسپولیس عبور کرد و با یک ضربه آرام گل مساوی تیم گسترش را به ثمر رساند. روی این گل سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس مقصر اصلی بود و اشتباه او در جایگیری باعث گلزنی گسترش شد. به این ترتیب سرخپوشان با دو اشتباه رضا حقیقی( روی گل اول) و سوشا مکانی برد را با مساوی تا این دقیقه عوض کرد.

در دقیقه 87 لوپز دروازه‌بان گسترش روی مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس مرتکب خطای پنالتی شد که اومانیا این ضربه پنالتی را  از دست داد و ضربه او به تیرک افقی دروازه گسترش خورد تا بازی همچنان مساوی شود و با این اشتباه سوم بازیکن پرسپولیس، سرخپوشان از رسیدن به برد محروم شدند.

مهدی سیدعلی داور مسابقه به مایکل اومانیا از پرسپولیس و لوپز از گسترش فولاد تبریز کارت زرد نشان داد. داور در دقیقه84 حسین عبدی مربی پرسپولیس را از روی نیمکت اخراج کرد.

با این تساوی پرسپولیس 19 امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند و گسترش فولاد هم 12 امتیازی شد و در همان رده چهاردهم باقی ماند.

سرخپوشان در هفته پانزدهم لیگ برتر که هفته پایانی نیم فصل است باید به مصاف استقلال برود که هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده و احتمال دارد دربی پایتخت در روز 2 یا 7 آذر برگزار شود.

ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی( از دقیقه 65 حمید علی‌عسگر)، مهدی جعفری، اومانیا، محمد نوری، رضا حقیقی( از دقیقه 57 پیام صادقیان)، امید عالیشاه( از دقیقه 83 شهاب زاهدی)، هادی نوروزی و مهدی طارمی
سرمربی: حمید درخشان

ترکیب گسترش فولاد تبریز:
رودریگو لوپز، مرتضی اسدی، محمود خمیسی، حمید جوکار، امید نظامی پور، میثم نقی‌زاده، مگنو باتیستا، رسول پیرزاد( از دقیقه 60 مهرداد بایرامی)، جابر انصاری، میلا جهانی و محمد امین درویشی
سرمربی: فراز کمالوند

 

اخبار ورزشی - فارس