ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شیطنت جدید ایمون زاید روی پرویز چوبله!!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - شیطنت جدید ایمون زاید روی پرویز چوبله!!

مهاجم اسبق پرسپولیس سرمربی اسبق استقلال را به چالش آب یخ دعوت کرد!

در راستای چالش جهانی شده آب یخ، این بار ایمون زاید مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که هت تریک رویایی در دربی تهران انجام داد به این چالش پیوست.

 او اما در این حرکت انسان دوستانه پرویز مظلومی سرمربی اسبق استقلال را هم به این چالش دعوت کرده است!

 مظلومی سرمربی استقلال در همان دربی بود که 2 بر صفر از پرسپولیس جلو بود اما زاید در 10 دقیقه هت تریک کرد و آنجا هم آب سردی بر پیکره مظلومی ریخت و این بار هم گویا بی خیال مظلومی نشده و باز هم قرار است آب یخ بر سر او بریزد!
 
 اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
دعوت ایمون زاید از پرویز مظلومی برای چالش آب یخ:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرویز مظلومی دوباره به ایمون زاید رسید!


سرمربی سابق استقلال در حال مذاکره با باشگاه آلومینیوم هرمزگان است.

خبرآنلاین: سرمربی سابق استقلال در حال مذاکره با باشگاه آلومینیوم هرمزگان است.

قرار است پرویز مظلومی جایگزین اکبر میثاقیان در نیمکت آلومینیوم هرمزگان شود. البته مذاکرات مظلومی با آلومینیوم هنوز به نتیجه نرسیده اما بعید نیست به زودی خبر سرمربیگری مظلومی در تیم هرمزگانی رسمی شود.

میثاقیان که نتایج خوبی با آلومینیوم نگرفته، از این تیم کنار گذاشته شد تا مدیران باشگاه هرمزگانی تیمشان را از انتهای جدول نجات دهند. نکته جالب این ماجرا حضور ایمون زاید مهاجم سابق پرسپولیس در آلومینیوم است. زاید مهاجمی است که در دربی تهران 3 گل به تیم مظلومی زد و باعث شد پرسپولیس بازی دو هیچ باخته را با برد 3 – 2 عوض کند.