ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شیث رضایی: باید از من عذرخواهی كنند / آن اتفاق را به من و نصرتی نچسبانید!



 

 

عصرایران ورزشی- شیث رضایی یكی از بازیكنان خاطی بازی پرسپولیس ـ داماش بود، او كه در كمیته انضباطی سابقه چندان خوبی ندارد و همه نگاه‌ها را معطوف خود كرده است تا ببیند كه تبیهی كه برای او در نظر گرفته می‌شود چه خواهد بود. در كنفرانسی كه امروز برگزار شده به همراه دكتر غلامرضا رفیعی وكیل بین‌المللی فیفا در این كنفرانس حضور پیدا كرد بود و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آیا تا شما به كمیته انضباطی احضار شدید؟

من در طول 12 سال تنها 6بار به كمیته انضباطی احضار شدم. دوبار آن شاكی بودم، یك بار هم به دلیل تقدیر از دربی سال 85، یكبار در بازی راه آهن تكل خطرناك زدم و محروم شدم، بار دیگر مقابل تیم دایی در بازی سایپا ـ پرسپولیس و بار آخر نیز در دربی سال 89 كه با علیرضا حقیقی درگیر شدم ولی من پرونده‌ غیراخلاقی در مراجع قضایی ندارم. طبق گفته استیلی و علی پروین هم در این 5ماه اخیر هیچ مشكل و مصاحبه حاشیه‌ای نداشتم و خیلی از پیشكسوتان پرسپولیس مثل پروین مدیرعامل باشگاه و مسئولان اجرایی باشگاه و پیشكسوتان باشگاه مثل مایلی‌كهن و دادكان با من تماس گرفتند و به من دلداری دادند و از من حمایت كردند كه از همه‌شان ممنونم و از این بابت خیلی خوشحالم.

آیا اتفاقی كه در بازی با داماش افتاد به شیطنت شما در هواپیما ربط دارد؟

آن قضیه تمام شده و نباید دنبال بهانه باشند، شما ورزشی‌نویسان خوب می‌دانید كه دنبال بهانه هستند و افكار عمومی را نسبت به ما خدشه‌دار كردند و هنوز حكم و ابلاغیه‌ای به دست ما نرسیده است تا ما از خودمان به خوبی دفاع كنیم. نباید اتفاقاتی كه در بازی داماش به وجود آمده را به من و نصرتی بچسبانند، قضیه ما جداست.

این اتفاق چقدر به زندگی شخصی‌تان آسیب رسانده است؟

فشار مطبوعات در این مدت زیاد بود و شاید باور نكنید كه من یك شب راحت خوابیده باشم. آنها باعث شدن كه نتوانم از منزلم خارج شوم، حتی اگر اتفاقی هم رخ داده باشد نباید از زندگی ساقطم كنند. این قضیه به من لطمه زیادی زده است. از من می‌پرسند كه چرا وكیل گرفته‌ای، آیا حق من نبود كه وكیل بگیرم و از خودم دفاع كنم. بارها صحنه بازی با داماش را دیده‌ام و فكر نمی‌كنم كار خاصی در این بازی انجام داده باشم. خواهش می‌كنم در مسائل حقوقی دقت بیشتری داشته باشید و اذهان عمومی را نسبت به من خراب نكنید چون هنوز هیچ حكم یا ابلاغیه و احضاریه از سوی كمیته انضباطی برای من ارسال نشده است و در مورد حكم كمیته انضباطی باشگاه قصد دارم این حكم را به كمیته استیناف بدهم.

شما  در رسانه‌ها نامه عذرخواهی برای كمیته انضباطی نوشته بودید. در این مورد توضیح می‌دهید؟

نامه نوشتم را سوءتفاهمات حل بشود و با استناد به فیلم بازی و صحبت‌هایی كه رضا نورمحمدی انجام داده است مشخص شد كه من مشكلی ندارم. به قول امام صادق كه می‌گوید: اگر 70نفر شخصی را محكوم كنند خود شخص بگوید من این را قبول ندارم باید قبول كنند.

چقدر امیدوارید كه محكوم نشوید؟

هنوز جلسه‌ای برگزار نشده است، اما با فضای تنش‌زایی كه به وجود آورده‌اند اگر محكوم نشوم باید از من عذرخواهی كنند.

نظر شما در مورد بازتاب این خبر در رسانه‌های خارج از كشور چیست؟

وكیل حقوقی من بررسی‌های لازم را انجام داده است و مشخص شده كه این بازتاب‌ها در خارج از كشور ضد و نقیض بوده است و در رسانه‌هایشان درج شده است كه این اتفاق یك اتفاق معمولی است و جریمه چندانی ندارد.

آیا قرار است برای شما یك دادگاه كسر(caf) در فیفا صورت بگیرد؟

من منتظر اعلام نتیجه كمیته انضباطی هستم اگر حكمی كه كمیته برای من در نظر گرفت حكم قابل قبولی بود و با استناد بر اینكه از من در این بازی خطایی صورت گرفته می‌پذیرم وگرنه به فیفا شكایت تا بتوانم در دادگاه كسر از خودم دفاع كنم..../عصرایران ورزشی


ویدیو مرتبط :
عکس شیث و نصرتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شیث رضایی 20 ماه و نصرتی 10 ماه محروم شدند



 

 

 

شیث رضایی 20 ماه و نصرتی 10 ماه محروم شدند

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، رای خود را درباره تخلف شیث رضایی و محمد نصرتی ، بازیکنان باشگاه پرسپولیس تهران ، اعلام کرد.

براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، شیث رضایی به مدت 20 ماه از همه فعالیت های ورزشی محروم ( 4 ماه برای ارتکاب عمل زننده و 16 ماه برای جریحه دار کردن اخلاق عمومی ) و 300 میلیون ریال جریمه نقدی شد.

محمد نصرتی هم به مدت 10 ماه از همه فعالیت های فوتبالی محروم ( 4 ماه ارتکاب عمل زننده و 6 ماه برای جریحه دار شدن اخلاق عمومی ) و 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی بروز رفتارها و اعمال مغایر شان این 2 متخلف را در بازی هفتم آبان پرسپولیس برابر داماش گیلان ناشی از مسامحه مسئولان باشگاه فرهنگی پرسپولیس دانسته و این باشگاه را به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.