ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شکایت باشگاه سپاهان از مسعودمرادی



 

 

 

شکایت باشگاه سپاهان از مسعودمرادی

 

باشگاه فولادمبارکه سپاهان با ارسال نامه ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال از مسعود مرادی و کمک داورانش به دلیل نحوه قضاوت آنها در شهرآورد فوتبال اصفهان شکایت کرد.

در قسمتی از نامه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به کمیته داوران فدراسیون فوتبال آمده است : قضاوت تیم داوری شهر آورد اصفهان با عنایت به صحنه هایی که دربرنامه 90 سیما پخش شد وهم با توجه به فیلم ها وعکسهایی که واحد سمعی بصری باشگاه ازاین دیدار تهیه کرده است ؛نشان داد که گل صحیح ابراهیم توره بی جهت مردود اعلام شد و خطای پنالتی مسلم بر روی میلوراد یانوش نیز نادیده گرفته شد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تبریک پیروزی شهرآورد به تیم فوتبال ذوب آهن و به دور ازهرگونه جنجالی ازکمیته داوران فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا داوری شهرآورد اصفهان مورد بازبینی قرارگیرد و تذکرات لازم در این باره به قاضیان این دیدار داده شود.

درادامه این نامه آمده است :بااشتباهات ناخواسته داوری همچون شهرآورد دوسال پیش اصفهان که رقیب با یک گل آفساید موفق شد از سد سپاهان عبور کند امسال نیز پیروزی را از تیم فوتبال سپاهان گرفت تا عدالت را در داربی اصفهان شاهد نباشیم.


ویدیو مرتبط :
گلر اسطوره ای باشگاه سپاهان مهمان سیمای سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت باشگاه سپاهان از محسن بنگر


مدیرعامل سپاهان اعلام كرد این باشگاه به دلیل حرکت زشت محسن بنگر نسبت به هواداران این تیم، از او به کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

سایت گل: مدیرعامل سپاهان اعلام كرد این باشگاه به دلیل حرکت زشت محسن بنگر نسبت به هواداران این تیم، از او به کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

علیرضا رحیمی پیرامون اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی تهران اظهار داشت: ‌ به نظرم در هیچ صورتی توهین به اشخاص چه از سوی هواداران و چه از سوی بازیکنان صحیح نیست و حرکت بنگر در بازی شب گذشته نیز حرکت خوبی نبود.

وی ادامه داد: هواداران سپاهان از ما خواسته‌اند که نسبت به حرکات بنگر در بازی شب گذشته واکنش نشان دهیم و ما هم این اتفاقات را به کمیته انضباطی گزارش خواهیم داد. به طور قطع کمیته انضباطی فیلم این مسئله را تهیه کرده و در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیرعامل سپاهان اضافه کرد: مطمئناً با آقای حسن‌زاده در این زمینه صحبت خواهیم کرد و از محسن بنگر به خاطر این حرکت زشت به کمیته انضباطی شکایت خواهیم کرد.

محسن بنگر، مدافع پرسپولیس شب گذشته حرکات ناشایستی را خطاب به هواداران سپاهانی انجام داده و با این کار به هواداران تیم اصفهانی بی‌احترامی کرد.