ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شوخی زشت فوتبالیست مشهور در هواپیما!



اخبار,اخبارورزشی, شوخی زشت فوتبالیست مشهور در هواپیما


 اخبار ورزشی - شوخی زشت فوتبالیست مشهور در هواپیما!

مدافع بارسلونا در سفر این تیم به پایتخت فنلاند شوخی بی‌مزه‌ای را در هواپیما انجام داد.

به گزارش  جام نیوز، بر اساس گزارش روزنامه «Sport» کاتالان، جرارد پیکه در سفر تیم بارسلونا به هلسینکی، پایتخت فنلاند شوخی بی‌مزه‌ای در هواپیما انجام داد و یک بمب بدبو را در هواپیما رها کرد.

همان طور که انتظار می‌رفت، بوی بد به سرعت در تمام هواپیما پخش شد و خدمه و کارکنان هواپیما تحت تأثیر این مسئله قرار نگرفتند.

با وجود این شوخی زننده، هواپیما به پرواز طبیعی خود ادامه داد و بارسلونا بدون هیچ مشکلی برای دیدار دوستانه با تیم HJK به هلسینکی رسید.
  اخبار ورزشی - جام نیوز 

 


ویدیو مرتبط :
مسلمان شدن فوتبالیست مشهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکرار شوخی بی مزه فوتبالیست مشهور در میکسدزون



اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال  بارسلونا


 اخبار ورزشی - تکرار شوخی بی مزه فوتبالیست مشهور در میکسدزون

مدافع بارسلونا بار دیگر شوخی بی‌مزه خود در هواپیما را این‌بار در میکسد‌زون تکرار کرد.

  بر اساس گزارش‌های رسانه‌های کاتالان، جرارد پیکه که هنگام سفر بارسلونا به فنلاند اقدام به پرتاب یک بمب بدبو در هواپیما کرده بود، بار دیگر این شوخی بی‌مزه خود را تکرار کرد.
 
وی پس از دیدار با تیم هلسینکی که با پیروزی 6 بر صفر این تیم به پایان رسید، هنگامی که خبرنگاران در میکسد زون منتظر بازیکنان و سرمربیان برای انجام مصاحبه بودند، بار دیگر این کار را انجام داد.

 اخبار ورزشی - فارس